Hutch
Roda7United schreef:
Dieter schreef:
Roda7United schreef:
[quote]373266[/quote] Ik zou toch adviseren om de frustraties af en toe proberen binnen de perken te houden alvorens dat laatste deel van je prikker eerst te typen en ook nog eens daadwerkelijk overstag gaan om het te plaatsen. Gaat natuurlijk nergens over. Pure frustratie.
21 april 2025 om 16:02
Ik zou jou toch eens willen adviseren om af en toe eens uit die geelzwarte tunnel te komen, en die oogkleppen af te zetten, zie je misschien ook eens wat dr daadwerkelijk gebeurt.
21 april 2025 om 16:10
Je had 2 seizoenen terug een dramatisch seizoen, vorig jaar een top seizoen met helaas ongunstige afloop, dit seizoen weer een klote seizoen. Je kan als een verwend kind je onvrede blijven spuwen, elke... Lees het volledige bericht hier
21 april 2025 om 16:45

Ik ben helemaal van de weg van de geleidelijkheid en geef je voor een deel ook wel gelijk, maar de uitschieters naar boven en beneden zijn toch wel onrustbarend en een indicatie van het feit dat de club zijn technische zaakjes nog steeds niet op orde heeft.

Als je vorig jaar op een haar na promoveert en met hetzelfde budget door kan, mag niet zo ver terugvallen. Ook niet als je daarbij alle blessureleed in acht neemt. Ik hoop echt dat ik er naast zit, maar de wedstrijd van zaterdag deed vermoeden dat we sportief he-le-maal terug bij af zijn. Het onvermogen en de aan onwil grenzende apathie waren schrikbarend.

Er is een hoop misgegaan het en als de organisatie echt zo professioneel en kritisch is als er door de club zelf wordt aangegeven kan het niet anders dan dat we deze zomer meer vuurwerk vanuit de bestuurskamer gaan zien dan in het hele achterliggende seizoen op het veld.
ma 21 april 2025 om 17:23 - 21 april 2025 om 17:23 # 373291
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement