NoahP
Johnnie schreef:
KampfenundSiegen ik zie een speler die ervaring met zich mee zou moeten brengen, evenals creativiteit en een klasse voorzet/schot. Wat ik zie is een speler die allereerst het niveau van de kkd nooit en te... Lees het volledige bericht hier
13 april 2025 om 10:07

Breij heeft misschien laten zien dat hij het kkd niveau niet zal gaan ontstijgen, maar ook dat hij in de kkd van enorme waarde is. Dit seizoen bij een slecht draaiend roda 8g/a in 14 wedstrijden tot nu toe, en bij cambuur 19 g/a vorig seizoen. Wat dat betreft is hij vergelijkbaar met een Muhren of Veerman, niet goed genoeg om écht van waarde te zijn in de eredivisie, maar top voor de kkd. Met 3 van dat soort spelers promoveer je (vaak), en als je een spits hebt die ze er makkelijk inlegt dan zal die in de kkd altijd goed zijn voor tussen de 15 en 25 g/a per seizoen. We hebben voornamelijk jonge spelers waarvan je hoopt dat ze potentie hebben, maar deze zijn vrijwel allemaal heel grillig. Lijkt mij nét belangrijk volgend jaar naast Breij, nog 1 of 2 spelers te hebben die de kkd echt kennen en waarvan je zekerheid hebt dat ze presteren. Dat ze het niveau van de eredivisie niet aan kunnen maakt het eigenlijk alleen maar beter, dit zijn spelers die zichzelf niet overschatten, doen wat ze goed kunnen, en vooral niet doen wat ze niet kunnen.
zo 13 april 2025 om 15:16 - 13 april 2025 om 15:16 # 372308
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement