Johnnie
KampfenundSiegen ik zie een speler die ervaring met zich mee zou moeten brengen, evenals creativiteit en een klasse voorzet/schot.

Wat ik zie is een speler die allereerst het niveau van de kkd nooit en te nimmer zal ontstijgen. Kijkende naar zijn verleden blijkt dit ook wel.

Vervolgens vindt in hem totaal niet creatief. Hij is geen splijtende passer of voorbereider, hij loert op een schot ivm zijn goede trap.

Maar als je het dan hebt over die goede trap en het feit dat hij ervaren is. Dan vindt ik dat hij corners en vrije trappen vaak erbarmelijk neemt. Met zo’n traptechniek en diens ervaring. Moet je toch wel veel meer laten zien als je een balletje lekker neer mag leggen, je rust mag nemen, kunt kijken en zonder druk mag trappen.

Nee sorry. Hij valt me echt enorm tegen.
zo 13 april 2025 om 10:07 - 13 april 2025 om 10:07 # 372307
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement