Malki89 schreef:Lodi schreef:+2 Heb sinds jaren weer eens seizoenskaart omdat ik niet met al die ellende om kon gaan. Nu leek de club de weg weer omhoog te hebben gevonden, krijg je weer een ellendig seizoen.... Lees het volledige bericht hierKlopp schreef:+1 Het ziet er niet goed uit KLOPP.
Spelers met een krasje? Flikker toch op man. Ik wil fatsoenlijk voetbal zien, en met voetbal bedoel ik voetbal. Het rechtpraten van dit seizoen is toch tenenkrommend. Dadelijk begint er weer een over waar we... Lees het volledige bericht hier5 april 2025 om 00:305 april 2025 om 01:535 april 2025 om 07:42
Pfff, ik beweer nergens dat het aan ons ligt.
Het mislukte seizoen is het resultaat van de beroerde vervanging van Ould-Chikh en Sami afgelopen zomer en onwaarschijnlijk blessureleed. Het eerste is verwijtbaar, het tweede niet.
Ik snap best dat het fijn is om in alle woede en frustratie de trainer ( staf, funders whatever) steeds voor de bus te flikkeren, en over het feit dat Bucker, Treichel, Röseler, Jansen, Müller, Spierings, Kongolo en Seedorf allemaal maanden uitgeschakeld zijn (geweest) heen te stappen, maar eerlijk is het natuurlijk niet.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid