Malki89
Lodi schreef:
Klopp schreef:
Spelers met een krasje? Flikker toch op man. Ik wil fatsoenlijk voetbal zien, en met voetbal bedoel ik voetbal. Het rechtpraten van dit seizoen is toch tenenkrommend. Dadelijk begint er weer een over waar we... Lees het volledige bericht hier
5 april 2025 om 00:30
+1 Het ziet er niet goed uit KLOPP.
5 april 2025 om 01:53

+2

Heb sinds jaren weer eens seizoenskaart omdat ik niet met al die ellende om kon gaan. Nu leek de club de weg weer omhoog te hebben gevonden, krijg je weer een ellendig seizoen. Nu kan meneer Hutch wel weer komen dat het aan ons ligt en we gewoon moeten blijven komen, maar nee, ik ga niet meer op mijn vrije avond die ellende aanzien, ga ik liever iets anders doen. Vanuit de club moet nu het besef komen dat het niet zo verder kan, je zal financieel moeten groeien om stappen te kunnen maken, dit beleid leidt nergens toe. Men heeft kunnen zien welke aantallen er zitten wanneer er fatsoenlijk gepresteerd wordt, dat zou genoeg motivatie moeten zijn om alle zeilen bij te zetten. Je kan wel zeggen dat we moeten blijven komen, maar dan hebben we op een gegeven moment ook meer verdient dan her hele krasjes verhaal en we kunnen niks enzovoorts.
za 5 april 2025 om 07:42 - 5 april 2025 om 07:42 # 371398
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement