NoahP
Hutch schreef:
Vrijdagavond schreef:
karl schreef:
Voor wie nog interesse heeft in de lopende competitie, opstelling zondag naar alle waarschijnlijkheid als volgt: Treichel Kruiver Veendorp Dzepar Köther Spieringhs Brey Leyten Sedjiu Baeten Vangsa
4 april 2025 om 12:45
Bedankt voor de info Karl! Ik vind het een belachelijke situatie. Nu moet breij op het middenveld, dzepar verdediging, veendorp er weer in. Ik ben niet op de hoogte van wie er niet mee... Lees het volledige bericht hier
4 april 2025 om 12:58
Als je het blessureleed in acht neemt is de opstelling een volkomen logische. Probleem is een beetje dat de haters in hun woede en frustratie alle fysieke ongemak waarmee we dit hele seizoen al worstelen uit het oog zijn verloren. Of simpelweg negeren.
4 april 2025 om 16:26

Vind jij het dan niet vreemd dat Timmermans geen kans krijgt? Of dat schwirten dan niet op de plaats van Dzepar speelt aangezien hij de laatste weken een stuk meer minuten krijgt dan Leijten, én je dan Breij kan laten staan? Of dat je Baeten nu alweer van positie wisselt terwijl je 2 spitsen hebt die fit zijn? Het gaat mij niet eens zozeer om de keuze, maar wel dat die keuze iedere week weer veranderd en het halve elftal weer eens op een andere positie staat.
Helemaal mee eens dat je zonder blessures een stuk meer eruit had gehaald, en ook dat Sibum niet veel opties heeft. Maar hij heeft wel de optie om spelers zoveel mogelijk op hun vertrouwde positie te laten spelen en iets meer consequentie in wie je backup is op een positie zou ik ook wel prettig vinden.
vr 4 april 2025 om 16:34 - 4 april 2025 om 16:34 # 371331
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement