Vrijdagavond
karl schreef:
Voor wie nog interesse heeft in de lopende competitie, opstelling zondag naar alle waarschijnlijkheid als volgt: Treichel Kruiver Veendorp Dzepar Köther Spieringhs Brey Leyten Sedjiu Baeten Vangsa
4 april 2025 om 12:45

Bedankt voor de info Karl!

Ik vind het een belachelijke situatie. Nu moet breij op het middenveld, dzepar verdediging, veendorp er weer in.
Ik ben niet op de hoogte van wie er niet mee kan doen, maar we hebben Beerten en we hebben Timmermans.
Waarom een middenvelder en een niet functionerende speler dan opstellen als cv en schuiven met de rest van de selectie.

Het einde van dit seizoen kan me ondertussen niet snel genoeg komen en het afscheid van Sibum ook niet.
Deze periode snel afsluiten, heb wel al zin in het nieuwe seizoen.

Zodra Sibum weg is aub ook meteen zijn niet functionerende vriendengroep met hem mee sturen.

Na vorig jaar had ik niet verwacht zo blij te zijn met die man zijn vertrek.
vr 4 april 2025 om 12:58 - 4 april 2025 om 12:58 # 371314
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement