Roda7United
Herman schreef:
Roda7United schreef:
Herman schreef:
[quote]370298[/quote] Ik wed met je, dat hij zijn eerste seizoen in de eredivisie niet vol maakt! Helemaal niet als hij voor NEC zou kiezen.
28 maart 2025 om 16:52
Wat een blufferij. Je weet niet eens met wat voor een selectie hij gaat spelen. Dit is gewoon geforceerd je gal spuwen op Sibum.
28 maart 2025 om 16:58
Denk je niet, dat ook ik het liever had gezien, dat hij het hier langer dan 2, 3 periodes goed had gedaan? Maar dat heeft hij niet. van 2 seizoenen Sibum zullen mij bijblijven:... Lees het volledige bericht hier
28 maart 2025 om 17:10

Ben het met vrijwel alle punten eens. Maar om nu een wedje te gaan leggen dat hij volgend seizoen niet gaat volmaken slaat toch helemaal nergens op? We hebben nog 7 wedstrijden te gaan in het huidige seizoen, daarna nog een hele zomerstop met gigantisch veel transfers. En jij wilt al wedden dat hij het seizoen niet gaat volmaken, ongeacht bij welke van de 3 (PEC, Heracles, NEC) hij aan de bak gaat en dus al helemaal zonder te weten met welke selectie. Waar hebben we het over? Alsof hij bij voorbaat veel slechter is dan andere coaches. Nog altijd de trainer die met ons 3e werd vorig jaar. Dus hij zal er echt wel iets van kunnen. Zeker met betere selecties.
vr 28 maart 2025 om 17:40 - 28 maart 2025 om 17:40 # 370323
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement