Herman
Roda7United schreef:
Herman schreef:
Hutch schreef:
Onze coach, die er volgens sommigen niet zoveel van kan, heeft de club voor het uitkiezen. En ze spelen ook allemaal op een hoger niveau.
28 maart 2025 om 15:00
Ik wed met je, dat hij zijn eerste seizoen in de eredivisie niet vol maakt! Helemaal niet als hij voor NEC zou kiezen.
28 maart 2025 om 16:52
Wat een blufferij. Je weet niet eens met wat voor een selectie hij gaat spelen. Dit is gewoon geforceerd je gal spuwen op Sibum.
28 maart 2025 om 16:58

Denk je niet, dat ook ik het liever had gezien, dat hij het hier langer dan 2, 3 periodes goed had gedaan? Maar dat heeft hij niet.

van 2 seizoenen Sibum zullen mij bijblijven:
- driekwart seizoen heel goed voetbal
- 10-20 zware blessures (is dat zijn pech of toch ook een beetje zijn schuld?)
- vaak absoluut onbegrijpelijke beslissingen
(zijn lievelingetjes Veendorp, Guçlu, Sejdiu hebben absoluut een streepje voor -- en dan het geval Bangura... zeker geen topper, maar doelgerichter dan Çukur... krijgt een minuutje of 2 om zich te tonen)
- het wegsturen van de mondige Linssen
- verandering van systeem op een achterlijk tijdstip (dé wedstrijd in Groningen -- het ging dan ook genadeloos mis)
- wisselen van keeper tijdens de play-offs (ook dat ging genadeloos mis)
- de nodige vreemde uitspraken

Ik vind/vond dus niet alles slecht aan Sibum. Maar ik zal er geen traan om laten.
vr 28 maart 2025 om 17:10 - 28 maart 2025 om 17:10 # 370317
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement