Roda7United schreef:Herman schreef:Wat een blufferij. Je weet niet eens met wat voor een selectie hij gaat spelen. Dit is gewoon geforceerd je gal spuwen op Sibum.Hutch schreef:Ik wed met je, dat hij zijn eerste seizoen in de eredivisie niet vol maakt! Helemaal niet als hij voor NEC zou kiezen.
Onze coach, die er volgens sommigen niet zoveel van kan, heeft de club voor het uitkiezen. En ze spelen ook allemaal op een hoger niveau.28 maart 2025 om 15:0028 maart 2025 om 16:5228 maart 2025 om 16:58
Denk je niet, dat ook ik het liever had gezien, dat hij het hier langer dan 2, 3 periodes goed had gedaan? Maar dat heeft hij niet.
van 2 seizoenen Sibum zullen mij bijblijven:
- driekwart seizoen heel goed voetbal
- 10-20 zware blessures (is dat zijn pech of toch ook een beetje zijn schuld?)
- vaak absoluut onbegrijpelijke beslissingen
(zijn lievelingetjes Veendorp, Guçlu, Sejdiu hebben absoluut een streepje voor -- en dan het geval Bangura... zeker geen topper, maar doelgerichter dan Çukur... krijgt een minuutje of 2 om zich te tonen)
- het wegsturen van de mondige Linssen
- verandering van systeem op een achterlijk tijdstip (dé wedstrijd in Groningen -- het ging dan ook genadeloos mis)
- wisselen van keeper tijdens de play-offs (ook dat ging genadeloos mis)
- de nodige vreemde uitspraken
Ik vind/vond dus niet alles slecht aan Sibum. Maar ik zal er geen traan om laten.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid