NoahP schreef:Vrijdagavond schreef:Nou, ik denk dus dat je wel kan stellen dat het talent er zeker wel in zit. Als je op je 21e al 2 seizoenen meer dan 10 g/a maakt als buitenspeler en soms... Lees het volledige bericht hierNoahP schreef:Maar stel dat het wel in hem zit, dat talent, dan moet die jongen toch mentaal wat zijn aangedaan sinds hij bij ons terecht is gekomen. De trainer lukt het in ieder geval niet... Lees het volledige bericht hier
[quote]370020[/quote] Vorig seizoen weinig gespeeld, maar de 2 seizoenen daarvoor in de kkd 13g/a en 10 g/a. Op basis van die statistieken bij een jong team, meer dan 70 wedstrijden kkd en wat korte eredivisie ervaring snap ik hem op voorhand wel. Ergens denk ik dan ook dat er meer in moet zitten, maar dit seizoen in de minuten die hij krijgt inderdaad drama.22 maart 2025 om 16:3522 maart 2025 om 16:5822 maart 2025 om 17:36
Als spelers als griffith en markelo echt talent hebben dan hebben wij iemand binnen de club lopen die het heel leuk vind om mensen kapot te maken, of die echt niet weet hoe die met mensen om moet gaan.
Als je talent hebt maar het eruit ziet alsof je in de 5e klasse nog niet had gespeeld gaat er iets extreem mis.
Ik blijf gewoon bij mijn eigen gedachte, als je het voor elkaar krijgt om jonge getalenteerde voetballers op deze manier te laten voetballen dan hoef je ze niet te halen, Been had niet minder gepresteerd dan dat deze jongens.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid