Vrijdagavond schreef:NoahP schreef:Maar stel dat het wel in hem zit, dat talent, dan moet die jongen toch mentaal wat zijn aangedaan sinds hij bij ons terecht is gekomen. De trainer lukt het in ieder geval niet... Lees het volledige bericht hierrodafanWeert schreef:Vorig seizoen weinig gespeeld, maar de 2 seizoenen daarvoor in de kkd 13g/a en 10 g/a. Op basis van die statistieken bij een jong team, meer dan 70 wedstrijden kkd en wat korte eredivisie ervaring snap ik hem op voorhand wel. Ergens denk ik dan ook dat er meer in moet zitten, maar dit seizoen in de minuten die hij krijgt inderdaad drama.
[quote]370019[/quote] Maar hoeveel heeft die Griffith nu gespeeld ? Alleen een paar wedstrijden ingevallen.22 maart 2025 om 14:4922 maart 2025 om 16:3522 maart 2025 om 16:58
Nou, ik denk dus dat je wel kan stellen dat het talent er zeker wel in zit. Als je op je 21e al 2 seizoenen meer dan 10 g/a maakt als buitenspeler en soms nr 10, dan kun je over productiviteit niet klagen. Of het ligt eraan dat je bij een ploeg als jong az vrijer kan voetballen, minder terug hoeft te verdedigen, of iets in die richting.
Wat Bangura betreft zit ik nog steeds een beetje in het midden. Cukur is een stuk "allrounder" waarin hij verdedigend en in het combinatiespel meer toevoegd. Bangura heeft vele specifiekere kwaliteiten (die je moet hebben als spits), maar zijn zwaktes zijn ook wel weer echt een stuk minder. In de minuten die hij heeft gekregen heeft hij inderdaad 2 doelpunten gemaakt, en ook nog bijgedragen aan een penalty uit tegen j-utrecht, en vorige week een assist. Maar in diezelfde uitwedstrijd bij utrecht hoort hij een penalty tegen te krijgen, de 2-0 tegen telstar is zijn man die zonder moeite het hele veld mag afrennen, en tegen helmond is hij mede verantwoordelijk voor de penalty en speelt hij verder onzichtbaar. Ik denk ook dat je met Bangura moet spelen want hij heeft met zijn diepgang, kracht, snelheid én doelgerichtheid enorm veel wat een spits moet hebben. Maar je moet hem wel verbieden om op eigen helft te verdedigen en in de bal te komen. Hij moet de verdediging gek maken door de duels aan te gaan en in de diepte te rennen, maar als hij dat precies andersom doet zoals tegen Helmond zou ik hem er ook afhalen.
Verder, dat er geen club de vingers aan Been wilt branden zegt wel genoeg. En hij hoefde van roda niet weg, alleen ze wilden hem geen profcontract aanbieden, dus dan bespaar je ook maar weinig door hem vast te leggen. Verhaal El Meliani en Markelo heeft roda al na een half seizoen naar gehandeld, ook daarbij snap ik dat je gezien zijn verleden meer van Markelo had verwacht en weten ze het snel op te lossen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid