045J schreef:Vrijdagavond schreef:Van dat hele elftal zijn er maar 2/3 spelers die het redelijk doen op dit moment of überhaupt na hun periode bij ons. Vind ik ook veelzeggend over onze jeugd. Prima om selectie mee op te vullen maar ook niet meer dan dat. Natuurlijk wel liever jeugd dan spelers als Griffith etc
Als Roda de focus meer had gelegd om de doorstroom van o21 naar het 1e te optimaliseren had het team er volledig anders uitgezien. De selectie zou goed gevuld zijn, meerdere keuzes voor bepaalde posities... Lees het volledige bericht hier20 maart 2025 om 11:3120 maart 2025 om 11:35
Die turkse jongens had ik er vooral graag bij gehad.
Ben het met je eens dat het vooral opvulling is. Moet goed in doorgeselecteerd worden.
Ik ben van mening dat het niveau van de academie niet kan groeien zonder doorstroom naar het 1e. Welke echt getalenteerde jongen zou zich aansluiten bij een academie waarvan je op voorhand al weet dat je niet de kans zult krijgen om de stap te mogen zetten.
De een is voor de situatie dat de academie een grotere rol moet spelen, de ander is er tegen. Mijn mening is dat dit de ideale oplossing is voor een club met ons budget.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid