Vrijdagavond
Als Roda de focus meer had gelegd om de doorstroom van o21 naar het 1e te optimaliseren had het team er volledig anders uitgezien.
De selectie zou goed gevuld zijn, meerdere keuzes voor bepaalde posities waardoor er veel gerichter gescout zou kunnen worden. Er van uitgaande dat kwantiteit scouten het kwaliteit scouten in de weg kan zitten waren de openstaande posities veel beter ingevuld.
Ik heb gecontroleerd welke spelers uit de jeugd, sinds 2016, op zijn minst bruikbaar hadden kunnen zijn. Sommigen zullen ook prima vervangers zijn van markelo,griffith, enz. Om maar even duidelijk te maken dat ik niet opper dat iedere speler basis had moeten staan, maar basisspelers zitten er wel tussen.

Keeper:
Nvt.

Verdediging:
Daryl Werker cv
Kahraman Demirtas cv
Roshon van Eijma cv
Ali Yasar lv
Chima Bosman rv
Bryan van Hove lv
Roman Douhlashi cv
Juul Timmermans cv
El Meliani rv

Middenveld:
Nicky Souren mc
Farshad Noor mc
Mitchel Paulissen amc
Aland Abdi vm
Mika Peters amc

Aanval:
Rigino Cicilia sp
Mart Remans lv
Anisse Brrou rv
Livramento sp
Joyce Nsingi rv
Soufouane Karim rv
Filip Janssen sp
Bangura sp

Zelf ben ik ook heel benieuwd naar de impact op de academie als er een gezonde doorstroom ontstaat. Het wordt dan voor jonge gasten aantrekkelijk om zich bij de academie aan te sluiten.
do 20 maart 2025 om 11:31 - 20 maart 2025 om 11:31 # 369885
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement