Vrijdagavond
FCKip schreef:
Vrijdagavond schreef:
FCKip schreef:
[quote]369730[/quote] Je haalt weer zo’n te makkelijk voorbeeld erbij. Livramento heeft hier kansjes gehad, was gewoon te licht. Bij MVV was hij ook te licht bevonden, maar na een goed jaar van Kostons kreeg hij... Lees het volledige bericht hier
15 maart 2025 om 22:05
Ik zeg nergens dat we structureel spelers mislopen die ons geld zouden moeten opleveren. Wat ik zei is dat we 2e en 3e keuzes best kunnen invullen met een aantal gasten van de o21.... Lees het volledige bericht hier
15 maart 2025 om 22:33
Ik snap niet zo goed dat je niet inziet dat Livramento na 4 jaar bij MVV eindelijk kwam bovendrijven, en bij mvv door gebrek aan beter na het vertrek van Kostons. Hier krijgen de... Lees het volledige bericht hier
15 maart 2025 om 23:48

4 jaar geleden vanaf nu speelde livramento nog niet eens bij mvv, ik heb echt geen idee wat je allemaal zegt.

Ik geef aan dat ze A moeten doen, dat keur je af en zegt dat ze A moeten gaan doen.
Ik haal livramento aan als voorbeeld, zeg je dat die bij mvv ook pas na 4 jaar kwam bovendrijven na het vertrek van kostons. Livramento was vanaf moment nr1 de 2e keuze achter kostons, daarna heeft hij zijn kans gewoon goed gegrepen en heeft maar 2 seizoenen bij mvv gespeeld.
Waar is hij nu? Hij heeft een fantastische transfer gemaakt.
Ik had hem liever als 2e keuze achter vente laten staan, had je cukur en baeten schterwege kunnen laten. Conclusie: Geld door het douche putje.

Dus een speler die backup is van een basisspeler krijgt geen kans? Sorry, volslagen onzin. Kijk eens wat er dit jaar bij ons gebeurt? Ondertussen heeft onze 4e keuze nog een blessure bij wijze van spreken. Dat wil zeggen dat de 2e en 3e keuze ook kansen heeft gehad om zich te laten zien.
Llopt, er zitten gasten uit de o21 op de bank maar daar is ook alles meteen mee gezegd. Al is iedereen buiten die jongens van o21 geblesseerd, dan gaan ze bij ons op zoek naar nieuwe spelers. Hoeveel heeft timmermans mogen spelen? Hoeveel heeft el meliani mogen spelen?

Kip, de enige die zich hier compleet tegenspreekt dat ben jij.
zo 16 maart 2025 om 09:27 - 16 maart 2025 om 09:27 # 369750
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement