FCKip schreef:Vrijdagavond schreef:Je haalt weer zo’n te makkelijk voorbeeld erbij. Livramento heeft hier kansjes gehad, was gewoon te licht. Bij MVV was hij ook te licht bevonden, maar na een goed jaar van Kostons kreeg hij... Lees het volledige bericht hier
FCKip ik vraag ze precies te doen wat ze sinds een paar jaar doen maar dan wel met een doorstroom naar het eerste. Je zegt dat er zo goed als niets uit de jeugd komt,... Lees het volledige bericht hier15 maart 2025 om 20:1115 maart 2025 om 22:05
Ik zeg nergens dat we structureel spelers mislopen die ons geld zouden moeten opleveren.
Wat ik zei is dat we 2e en 3e keuzes best kunnen invullen met een aantal gasten van de o21.
Voor de rest zeg je het goed, daar kreeg hij de kans wel, dat is het verschil.
Spelers die van de o21 aansluiten bij het 1e moeten structureel genoegen nemen met 5 minuten invallen en dan word dat de kans genoemd waar ze het in moeten laten zien.
Livramento is net het perfecte voorbeeld om aan te tonen wat er kan gebeuren als er wel een serieuze kans wordt geboden.
Met alle respect, maar ik zeg ook nergens dat we nog steeds de club zijn die we ooit geweest zijn. Ik gaf van de week nog bij iemand aan dat we een te kleine club zijn om kans te maken om de spits van telstar over te nemen.
Ik zeg ook nergens dat de jongens in de o21 voor een fortuin voetballen, ik weet echt niet welke kant je op wil.
Ik geef net het tegenovergestelde aan.
We geven een fortuin uit aan misperen als amissi, cijntje, griffith, noem maar op. Daar moet een goedkope kracht uit de o21 spelen. Is iemand goed genoeg, dan is hij 2e keuze. Is iemand gewoon te slecht, dan wordt diegene 3e keuze. Gewoon uit de o21 plukken, dat soort gasten. Daar ga je toch niet cijntje de 34e voor contracteren?
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid