Vrijdagavond schreef:peppie schreef:Zo, de ene prikker nog sterker dan die ervoor. Ben diep onder de indruk. Iedere keer als je op de tribune zit neem je de hele boekhouding door zeker? Krijg je alle verhalen dia... Lees het volledige bericht hierVrijdagavond schreef:Nee vrijdagavond (zeker deze nickname gepakt omdat je dan nooit in het stadion bent) als niet bij de bron zit dan weet je ook niks. Of meen je dat ze je de info komen... Lees het volledige bericht hier
[quote]369237[/quote] Ja hutch, zo zie je maar. Als je op afstand woont kun je er niets van af weten. Zodra je dichter in de buurt van Kerkrade komt wordt je brein automatisch voorzien van extra info zoals die van peppie of batistuta. Wanneer komt Frans Bauer lachend om de hoek? Kan me niet voorstellen dat jullie praatjes serieus bedoeld zijn.13 maart 2025 om 10:2213 maart 2025 om 10:5013 maart 2025 om 11:03
Hahaha. Dit domme antwoord had ik al van je verwacht. Ik ken mensen binnen de organisatie vrijdagavond die wel dingen weten. En niet de kantine juffrouw (Dat ik overigens wel een functie voor jou vindt). Jij komt niet eens in het stadion en zit hier samen met je maatje Hutch te oreren dat je het allemaal wel weet. Jij weet helemaal niets. Dat is ook het hele probleem. Je lult de hele dag wat in de ruimte. En je zelf wel de beste supporter vinden haha.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid