Vrijdagavond
peppie schreef:
Vrijdagavond schreef:
peppie schreef:
[quote]369231[/quote] Ach Hutch. Misschien moet je toch eens wat vaker in het stadion komen. Je loopt altijd te roepen dat je zo jaloers bent op de mensen die kunnen gaan. Waar woon je dan? Zuid-Frankrijk?... Lees het volledige bericht hier
13 maart 2025 om 09:42
Ja hutch, zo zie je maar. Als je op afstand woont kun je er niets van af weten. Zodra je dichter in de buurt van Kerkrade komt wordt je brein automatisch voorzien van extra info zoals die van peppie of batistuta. Wanneer komt Frans Bauer lachend om de hoek? Kan me niet voorstellen dat jullie praatjes serieus bedoeld zijn.
13 maart 2025 om 10:22
Nee vrijdagavond (zeker deze nickname gepakt omdat je dan nooit in het stadion bent) als niet bij de bron zit dan weet je ook niks. Of meen je dat ze je de info komen... Lees het volledige bericht hier
13 maart 2025 om 10:50

Zo, de ene prikker nog sterker dan die ervoor. Ben diep onder de indruk. Iedere keer als je op de tribune zit neem je de hele boekhouding door zeker? Krijg je alle verhalen dia viavia vanaf de kantinemedewerkster 300 stationnen heeft gepasseerd en zo bij jou terecht komen.
Dat is de extra info die jij krijgt.

Jij die praat over bekrompenheid?

Jij die praat over dat anderen bullshit praten?

Je zult wel spierpijn in je vingers hebben, toch toetsenbordridder?

Heb het je al vaker gezegd, ik woon niet in Holland maar volgens mij krijg je er een stijve plasser van om het woord 'holland' erbij te halen. Over bekrompenheid gesproken, ben je überhaupt al eens buiten de grenzen van jouw gemeente gekomen?
do 13 maart 2025 om 11:03 - 13 maart 2025 om 11:03 # 369246
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement