Hutch
Sonsane schreef:
Ik zie Cukur een beetje in hetzelfde licht als Vente in zijn begintijd bij Roda. Scoorde heel weinig en als hij in scoringspositie kwam was het afronden totaal niet overtuigend. Aan het begin van dat... Lees het volledige bericht hier
5 maart 2025 om 14:37

Goed en eerlijk verhaal, al zie ik de vergelijking met Vente niet helemaal. In een twee-spitsensysteem lijken Vente en Cukur eerder complementair aan elkaar.

Cukur's grote manco is zijn gebrek aan explosiviteit - ik denk dat dat de reden is dat hij in Kerkrade speelt. Maar verder vind ik 'm als voetballer gewoon prima: goede functionele techniek, prima inzicht, niet zelfzuchtig en daarbij werkt hij nog hard ook.

Hier krijgt hij de handen niet op elkaar, maar Sibum ziet het anders want hij speelt altijd. Ik snap wel waarom.
wo 5 maart 2025 om 17:05 - 5 maart 2025 om 17:05 # 368135
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement