Roda7United schreef:Roda7United Je hebt helemaal gelijk. Dat kan ik niet ontkennen. Zo sta/stond ik er normaliter ook altijd in. Maar op de een of andere manier of na verloop van tijd, sluipt dit er toch blijkbaar in. Sorry!Socio schreef:Degene die altijd niks begreep van het halflege PLS verkondigt nu zelf ongevraagd en trots dat hij thuisblijft… dus je begreep die mensen wel want je bent precies hetzelfde. En laatst ook nog oproepen... Lees het volledige bericht hier
Ga vrijdag, ondanks mijn SCC, voor het eerst eens niet naar het PLS. Reden: geen zin & geen behoefte! Voorproefje voor volgend seizoen?5 maart 2025 om 11:385 maart 2025 om 15:45
Ik mis de chemie tussen spelers en staf en het publiek. En dan wijs ik meer naar spelers en staf dan naar ons, het publiek. Ik zie naast tikkie breed en tikkie terug geen passie, strijd en winnaarsmentaliteit op het veld. Of dat ze een interactie met ons aangaan de boel op te zwepen oid. En daar gaat het mij om. Het komt op mij over alsof het ze geen klote boeit. En dan die interviews na iedere wedstrijd dat het beter moet, dat we ervan moeten leren, dat we mekaar eens de waarheid moeten vertellen en verzin nog maar wat clichés. Bij mij is het vuurtje ff uit. Vorig jaar was TOP, maar was meer geluk dan wat anders. Dit jaar schrijven we weer rode cijfers waardoor ons perspectief blijft wat het nu is.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid