Roda7United
Socio schreef:
Ga vrijdag, ondanks mijn SCC, voor het eerst eens niet naar het PLS. Reden: geen zin & geen behoefte! Voorproefje voor volgend seizoen?
5 maart 2025 om 11:38

Degene die altijd niks begreep van het halflege PLS verkondigt nu zelf ongevraagd en trots dat hij thuisblijft… dus je begreep die mensen wel want je bent precies hetzelfde.

En laatst ook nog oproepen voor het leeglaten van tribunes. Kom aan man, even serieus. Ja het is zeker niet om aan te zien en het gaat niet goed. Maar je staat 2 punten achter je doelstelling (met bizar veel blessure ook nog, o.a. je beste speler) en dan oproepen tot een boycot? Het moet toch niet gekker worden. Wat ontzettend sneu. Jullie zijn het tegenovergestelde van een supporter, iemand die anderen ertoe probeert te bewegen de club verder af te breken. Diep triest.

Het gaat niet goed. Maar het gaat niet zo slecht als hier beschreven wordt. De reden? Het verwachtingspatroon strookt niet met de doelstelling van de club.
Wat de club ziet: 2 punten achter de doelstelling (play-offs). Het gevoel dat hierbij hoort: net te min, maar nog genoeg potentie voor dit seizoen.
Wat de onrealistische en zeer ontevreden supporters zien: 14 punten achter op de doelstelling (plek 2). Het gevoel dat hierbij hoort: kansloos seizoen, beneden alle peil.
Dit is precies wat er aan de hand is op dit moment, in een notendop. Voor wie ga je boycotten? De mensen binnen de club roeien met de riemen die ze hebben, die doen echt hun best. Waarschijnlijk is men eerder boos op de funders, maar dat zijn de enige die je met deze boycot dus absoluut niet hebt. Waardeloos, echt.
wo 5 maart 2025 om 15:45 - 5 maart 2025 om 15:45 # 368131
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement