RJCSimpelveld schreef:Gumpun schreef:Roda jc trekt alleen maar van die cowboys aan, ik zit niet op die zogenaamde geldschieters te wachten. Als de Phoenix groep stopt is het volgens mij gewoon afgelopen met Roda, en dan lachen... Lees het volledige bericht hierHutch schreef:Het ideaalbeeld wat Roda voor ogen heeft is helaas ondenkbaar. Je zult in de voetbalwereld eeuwig afhankelijk blijven van (externe)geldschieters. Met dit beleid, durf ik te zeggen dat we nog geen 3000 seizoenkaarten verkopen volgend seizoen. Met mij zullen velen afhaken.
[quote]367425[/quote] Kletspraat. Het is alleen wel aan Roda zelf hoe groot de club wordt en niet de verantwoordelijkheid van de funders. Bij maximaal presteren van de organisatie kan de club AZ achterna, blijft het bij... Lees het volledige bericht hier22 februari 2025 om 10:5122 februari 2025 om 11:2722 februari 2025 om 11:35
Kaartjes zo goed als gratis weggeven is heel dom. Je creƫert daar enkel graaiers en profiteurs mee.
Hebben we bij Roda ook gehad in Corona tijd. Mensen die komen omdat het nagenoeg gratis was en daarna weer wegbleven.
Daarnaast gaan mensen zitten wachten op de volgende aanbieding en kopen dus nooit kaarten voor het regulier tarief waardoor je niks overhoudt.
Iets wat je gratis of nagenoeg gratis weggeeft geeft voor je gevoel ook geen waarde.
Mensen moeten komen omdat ze iets met de club hebben, niet omdat we wat te graaien valt
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid