RJCSimpelveld
Gumpun schreef:
Hutch schreef:
Gumpun schreef:
Dit is toch uiteindelijk wat Roda en de funders willen. Roda kan dalijk op eigen benen staan (in het formaat van Telstar, mvv, top Oss en VVV). Er is 0 ambitie vanuit de funders, een... Lees het volledige bericht hier
22 februari 2025 om 10:14
Kletspraat. Het is alleen wel aan Roda zelf hoe groot de club wordt en niet de verantwoordelijkheid van de funders. Bij maximaal presteren van de organisatie kan de club AZ achterna, blijft het bij... Lees het volledige bericht hier
22 februari 2025 om 10:51
Het ideaalbeeld wat Roda voor ogen heeft is helaas ondenkbaar. Je zult in de voetbalwereld eeuwig afhankelijk blijven van (externe)geldschieters. Met dit beleid, durf ik te zeggen dat we nog geen 3000 seizoenkaarten verkopen volgend seizoen. Met mij zullen velen afhaken.
22 februari 2025 om 11:27

Roda jc trekt alleen maar van die cowboys aan, ik zit niet op die zogenaamde geldschieters te wachten.

Als de Phoenix groep stopt is het volgens mij gewoon afgelopen met Roda, en dan lachen ze zich kapot in Maastricht en Sittard.

Ik hoorde van een vriend die in Amstenrade woont, dat hij voor 3 euro (per kaartje) met zijn zoontjes naar een eredivisie wedstrijd kan gaan kijken .
Omdat zijn zoontjes op voetbal zitten in de regio (Sittard) krijgen zoveel korting.
Dan kweek je ook nieuwe supporters heel slim.
za 22 februari 2025 om 11:35 - 22 februari 2025 om 11:35 # 367433
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement