Roda7United
DnWinkbuul schreef:
Roda7United schreef:
DnWinkbuul schreef:
[quote]364459[/quote] Haha daar issie weer. "Ik geef €22,- uit op een kut-koude avond waar me de ballen uit de broek vriezen en ik matig entertainment voorgespiegeld krijg, en me een 2,5 uur lang lekker kan ergeren. Ik heb wél recht om te klagen :)!"
8 februari 2025 om 19:02
Vooral supporters uitlachen die wel blijven gaan. Kanslozer krijg je het niet. Met alleen maar lui zoals jij is de club ten dode opgeschreven. Wekenlang dezelfde teksten kalken hier is niet te veel moeite.... Lees het volledige bericht hier
9 februari 2025 om 15:08
Kerel ik zit in Oost Europa maar maak fijn ieder jaar de centjes over. En nu dan?
9 februari 2025 om 15:20

De manier waarop je schrijft over supporters die blijven gaan is stuitend. Als je je momenteel nog steeds ergert in het stadion is het misschien tijd om je verwachtingspatroon aan te passen. Dat ergeren had ik in het begin van het seizoen zeker ook. Inmiddels is toch wel duidelijk dat je dit seizoen voor goed voetbal niet in het PLS moet zijn.

Verder heel lief van je dat je de club sponsort, helaas was mijn opmerking veel allesomvattender dan alleen richting jou.
zo 9 februari 2025 om 15:29 - 9 februari 2025 om 15:29 # 364516
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement