DnWinkbuul schreef:Roda7United schreef:Kerel ik zit in Oost Europa maar maak fijn ieder jaar de centjes over. En nu dan?DnWinkbuul schreef:Vooral supporters uitlachen die wel blijven gaan. Kanslozer krijg je het niet. Met alleen maar lui zoals jij is de club ten dode opgeschreven. Wekenlang dezelfde teksten kalken hier is niet te veel moeite.... Lees het volledige bericht hier
[quote]364459[/quote] Haha daar issie weer. "Ik geef €22,- uit op een kut-koude avond waar me de ballen uit de broek vriezen en ik matig entertainment voorgespiegeld krijg, en me een 2,5 uur lang lekker kan ergeren. Ik heb wél recht om te klagen :)!"8 februari 2025 om 19:029 februari 2025 om 15:089 februari 2025 om 15:20
De manier waarop je schrijft over supporters die blijven gaan is stuitend. Als je je momenteel nog steeds ergert in het stadion is het misschien tijd om je verwachtingspatroon aan te passen. Dat ergeren had ik in het begin van het seizoen zeker ook. Inmiddels is toch wel duidelijk dat je dit seizoen voor goed voetbal niet in het PLS moet zijn.
Verder heel lief van je dat je de club sponsort, helaas was mijn opmerking veel allesomvattender dan alleen richting jou.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid