Roda7United
DnWinkbuul schreef:
DrHerjod schreef:
Roda7United schreef:
Het was weer druk hier gisteravond. Degenen die het meest klagen zaten wederom warm thuis voor de buis. Heb je dan eigenlijk recht om te klagen? Veel verwachten maar zelf 0.0 bijdragen. Wat een instelling, te gek voor woorden.
8 februari 2025 om 18:00
Wat een dooddoener dit weer...
8 februari 2025 om 18:57
Haha daar issie weer. "Ik geef €22,- uit op een kut-koude avond waar me de ballen uit de broek vriezen en ik matig entertainment voorgespiegeld krijg, en me een 2,5 uur lang lekker kan ergeren. Ik heb wél recht om te klagen :)!"
8 februari 2025 om 19:02

Vooral supporters uitlachen die wel blijven gaan. Kanslozer krijg je het niet.

Met alleen maar lui zoals jij is de club ten dode opgeschreven. Wekenlang dezelfde teksten kalken hier is niet te veel moeite. Maar 1 keer in de 2 weken op en neer naar het stadion is wel te veel moeite. Tekenend voor deze regio en tevens tekenend waardoor deze club al zo lang afhankelijk is van de funders.

En maar blijven afgeven op de funders die jaarlijks 2 miljoen over maken. Zelf te gierig voor het minimale daarvan. Hypocrieter kan een mens toch niet zijn.
zo 9 februari 2025 om 15:08 - 9 februari 2025 om 15:08 # 364509
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement