045J schreef:Nike01 schreef:Dit hele vertaal vind ik echt onzin want met Dzepar en Beerten beide in de basis kregen we de minste doelpunten tegen. Je hebt op middenveld balans nodig en Dzepar is in mijn ogen de creatieve man. Overigens kregen we met Beerten en Kongolo aardig wat kansen tegen zaterdag. Dus dat ze beide zo verdedigend zijn klopt in mijn ogen niet.
Ik snap de discussie over Dzepar eigenlijk niet. Het is een avontuurlijke voetballer die veel meters maakt over het veld. Die aspecten spreken fans aan maar precies dat is de reden waarom hij op de... Lees het volledige bericht hier6 februari 2025 om 20:016 februari 2025 om 20:07
Over afgelopen zaterdag heb je helemaal gelijk alleen kiezen trainers 9 van de 10 keer altijd voor zekerheid. Dat heb ik niet verzonnen maar dat is nou eenmaal hoe het gaat. Het beste voorbeeld is jong utrecht thuis de 1e helft. Mede doordat dzepar graag zijn stempel wilde drukken liep hij veel te vaak uit positie waardoor jong utrecht er tussendoor kon voetballen.
Het gekke is dat ik Dzepar ook best graag zie voetballen vanwege zijn manier van spelen alleen in een systeem is dat met name verdedigend soms lastiger
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid