Nike01
Ik snap de discussie over Dzepar eigenlijk niet. Het is een avontuurlijke voetballer die veel meters maakt over het veld. Die aspecten spreken fans aan maar precies dat is de reden waarom hij op de bank begint.. Het verschil is dat hij heel vaak op een plek staat op het veld waar hij niet in de juiste positie staat. Spelers als Kongolo en Spieringhs zijn veel minder avontuurlijk dan Dzepar maar denken wel altijd in balverlies waardoor ze vaak verdedigend gezien al goed staan. Iedereen die een beetje op niveau gevoetbald heeft weet dat trainers altijd voor zekerheid kiezen. Zeker op de middenveldposities. Juist spelers als Dzepar zijn ideale invallers met hun opportunisme

Baeten viel tegen 043 goed in echter in de wedstrijden daarvoor totaal onzichtbaar. Hier heeft Sibum voor Cukur gekozen. Ook die keuze is in mijn ogen goed uit te leggen omdat Cukur constant in de weer is

Het is te hopen dat sejdiu of razak snel topfit zijn. Dan kan Breij op 10 en dan is er snelheid op de flanken.

despoorzoeker. Bedankt voor de reactie
do 6 februari 2025 om 20:01 - 6 februari 2025 om 20:01 # 363945
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement