peppie
Jeweun schreef:
DrFritsSjnoef schreef:
Denk dat er maar weinig vrolijk worden van Kongolo überhaupt in het veld. Die gast kan echt wel voetballen en heeft ook wel techniek, maar als je dan zijn inzet, houding en (bal)snelheid ziet dan... Lees het volledige bericht hier
5 februari 2025 om 15:10
Met inzet Kongolo is niets mis, het oogt misschien anders maar een fitte Kongolo hoort altijd in de basis.
5 februari 2025 om 15:28

Whahahaha. Met Kongolo is niets mis? Als ik een vreemde zou vragen die hem niet kent en ik zou vragen hoe oud is deze gozer dan zou die zeggen 37. Tjokt over het veld als een opa. Geen beleving. Lijkt na 5 minuten spelen alsof die al kapot is, tenminste zo ziet het uit. Verdedigd niet mee. Laat steeds zijn man lopen. Moet ik nog even doorgaan? Keeper red je afgelopen zaterdag ook omdat Kongolo te lui is om met zijn man mee te gaan. Het is een schande dat Dzepar voor hem op de bank moet zitten. Ik heb het al eerder gezegd, die Kongolo weet iets van Sibum. Dat kan niet anders. Dat is toch geen aanvoerder man. Hij coacht niet, heeft geen spirit. Alleen tjokken als een oud kereltje.
wo 5 februari 2025 om 15:55 - 5 februari 2025 om 15:55 # 363812
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement