Denk dat er maar weinig vrolijk worden van Kongolo überhaupt in het veld. Die gast kan echt wel voetballen en heeft ook wel techniek, maar als je dan zijn inzet, houding en (bal)snelheid ziet dan word je niet vrolijk. Ik probeer ook altijd zoveel mogelijk spelers te steunen, maar o.a. Koglin (alhoewel enigszins vorm herpakt), Kongolo en Bucker zijn toch drie spelers waar ik niet rouwig om zou zijn wanneer ze niet verlengd worden.
Spieringhs wil ik nog wel eens paar keer zien, maar viel ook heel zwak in. Maar die heeft ook nog, net als anderen, een flinke achterstand door blessure. Ik weet ook niet hoe duur een Kongolo en Spieringhs zijn qua salaris.
Daarentegen viel Köther me in aanvallend opzicht wel echt heel goed op. Eerste helft dikke prima, tweede helft heel zwak. Voorzetten waren heel goed, maar verdedigend zorgwekkend. Gelukkig aanvallende impulsen erbij. Ik laat met verrassen, zoals met iedere nieuwe speler. Het zorgenkind was toch met name de vleugels, zeker nu Seedorf zo lang eruit ligt. Breij zal meer tot zijn recht komen als ‘10’. Leijten af en toe aardig; maar veel te licht nog. Hopelijk zit het überhaupt wel erin bij hem.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid