karl
Vrijdagavond schreef:
Lauke gaf gisteren aan hoe het eraan toe gaat bij o21. Of hij hier de waarheid spreekt en of alles precies overeenkomt met de feiten weten we natuurlijk niet. Wel is het niet de eerste... Lees het volledige bericht hier
2 februari 2025 om 12:18

Onzin, meer kan ik niet zeggen. Ja er trainen spelers van de 021 mee,en ja ze spelen ook mee om de tactische trainingen met elf tegen elf te kunnen spelen.De ene keer meer dan de andere, al naar gelang blessures.En ja als 1 en 2 op dezelfde dag spelen, dan schuiven die jongens bij 1 aan, lijkt mij logisch. Alnaar gelang, blessures, blijven die jongens vervolgens ook trainen bij 1, oftewel ze maken deel uit van de selectie op dat moment.Bij terugkomst van geblesseerden sluiten die spelers normaliter weer aan bij de 021.
Wellicht moeten sommigen op dit forum wat minder op hun onderbuik gevoelens afgaan en in plaats daarvan op de feiten afgaan.

zo 2 februari 2025 om 12:44 - 2 februari 2025 om 12:44 # 362885
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement