Vrijdagavond
Lauke gaf gisteren aan hoe het eraan toe gaat bij o21. Of hij hier de waarheid spreekt en of alles precies overeenkomt met de feiten weten we natuurlijk niet.
Wel is het niet de eerste keer dat dergelijke geluiden op het prikbord terecht komen. In de tijd dat krawczyk afscheid nam van Roda werd er op het prikbord al min of meer hetzelfde verteld.

Je ziet eigenlijk hetzelfde bij Bangura gebeuren. Als hij mag invallen dan is het voor enkele minuten, maar Sibum zal die jongen nooit serieus nemen.

Als, lees het aub goed,ALS die verhalen kloppen, dat Sibum eigenlijk al op voorhand aangeeft geen gebruik te maken van de jeugd, maar van de andere kant deze jongens ook nog eens de kans ontneemt om o21 competitie te spelen 'omdat ze belangrijker zijn voor de training van het 1e' vind ik het een van de lelijkere situaties waarvan ik heb gehoord in het voetbal.

Jonge gasten die alles ervoor doen om door te kunnen groeien naar het profniveau, daar al meer dan 10 jaar mee bezig zijn, naar Roda lokken met de boodschap dat Roda wil doorselecteren en de jeugd daarbij te betrekken om ze vervolgens eigenlijk compleet buiten enige vorm van competitie te houden.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit niet klopt.

zo 2 februari 2025 om 12:18 - 2 februari 2025 om 12:18 # 362875
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement