Vrijdagavond schreef:
RJC0475 ik doe dat niet knul. Kijk eens naar de vorige berichten aub. Lees het anders eens opnieuw. Jij geeft aan dat ik maar beter supporter kan worden van een club waar alles goed gaat... Lees het volledige bericht hier31 januari 2025 om 19:11
"Er is jarenlang wanbeleid gevoerd. Denk je dat de ellende hiervan binnen enkele jaren weggewerkt is?"
JA!
https://www.quotenet.nl/zakelijk/a60588994/stijn-koster-hostingbedrijf-i3d-net-eigenaar-roda-jc-kerkrade-eredivisie/
Als in dit soort artikelen wordt verkondigd dat alle lijken uit de kast(en) zijn, en alle 'gekke mensen de deur uit zijn gewerkt', dan is dat wel het idee dat je afgeeft als eigenaar in zo'n interview ja!
En begin me niet over koempelmentaliteit, hoe dierbaar me die ook is met een gehele familie die in de mijnen hebben gewerkt (bovengronds/ondergronds), want die bestaat toch al een hele tijd niet meer binnen d'r kloeb. Moet je zo'n Zuid Amerikaan of ene met Afri-roots naar het mijnmuseum slepen om 'm daar over de koempelmentaliteit te vertellen terwijl hij je aankijkt met botsauto-ogen.
Zet dan een nieuw club-credo op in plaats van aan vergane-glorie-mentaliteit vast te houden. Tuurlijk blijft de mijn-geschiedenis daarbij volledig behouden, daar niet van. Maar als iets (mogelijk?) niet rijmt met de spelers, maak er dan wat anders van.
Ooit een kijkje genomen op het MVV forum? Kunnen ze hier in negatieve zin nog een voorbeeld aan nemen. Meine juute gaat nog wel een stap of 3 verder. Een glimps verraadde me dat ze al bijna klaarstonden met fakkels en hooivorken over het nepnieuws betreffende Mmaee.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid