RJC0475 ik doe dat niet knul.
Kijk eens naar de vorige berichten aub. Lees het anders eens opnieuw.
Jij geeft aan dat ik maar beter supporter kan worden van een club waar alles goed gaat omdat ik positief ben over de Roda.
Ik zat net nog te denken, je zult hier maar als mvv supporter terecht komen. Ik zou me letterlijk helemaal de broek uit lachen als ik zag dat Roda supporters nog een grotere hekel hebben aan Roda dan de gemiddelde mvv supporter.
Er is jarenlang wanbeleid gevoerd. Denk je dat de ellende hiervan binnen enkele jaren weggewerkt is? Deze mannen zorgen nu voor een jaarlijkse pot me extra geld, natuurlijk moet dat nog naar plekken waar gaten gedicht moeten worden.
Ze krijgen het zelfs voor elkaar om geld te vangen voor oude kotte, met alle respect. Niet iemand die nog kan doorgroeien naar een heel hoog niveau, waarbij dezelfde mensen als nu compleet over de zeik waren dat ze een speler van Telstar halen. Vervolgens zijn ze compleet over de zeik als hij verkocht wordt.
Natuurlijk kunnen er dingen beter, anders waren ze werkzaam bij Juventus/barcelona/city of wie dan ook. Die blessures hangen me ook de keel uit maar om daarom dag in dag uit de complete organisatie kapot te praten gaat me echt veel te ver.
Daarnaast zijn wij de club van de koempels. Harde mensen, hard werken, niet janken maar erachter staan. Als ik lees hoe het nu gaat lijkt het wel alsof we in de woke Community terecht zijn gekomen waarbij iedereen slachtoffer is van de grote boze mannen van de directie van Roda.
Dan heb ik nog niets gezegd over hoe er maar al te vaak over de funders gesproken wordt.
Hetgeen wat mij het minst aanstaat bij Roda is de toon waar men hier over de club praat. In plaats van dat gejank over de club mogen we best ook eens kritisch zijn over onszelf.
Zoals ik al zei, mvv supporters lachen zich kapot als ze hier meelezen. Roda 'supporters'. Uhhu.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid