Lixus76
NoahP schreef:
Herman schreef:
Vrijdagavond schreef:
Je zou toch zeggen dat ze toch eens naar de 021 zouden kijken na het kansloze degradatie seizoen. Als ik zie hoe het daar nu gaat hoop ik dat ze niet hebben ingegrepen, anders is het me toch een stukje onkunde geweest. Hoe kan het dat ze met een verbeterde selectie week in week uit volledig door het ijs zakken? Vreemde situatie daar.
26 januari 2025 om 11:01
ze hebben inderdaad zoals Rodafrenske al zei een tamelijk jong elftal, maar mij lijkt ook de rol van de trainer daar belangrijk. Onder Sonkaya liep het voor geen meter. Toen kwam Edwin Linssen en... Lees het volledige bericht hier
26 januari 2025 om 11:08
Van dit rijtje zijn Doulashi, el meliani, Lemable, Abdi, Peters , Steins en Maiorano 19. Van Hemelryck 18,boti en Driessen 20, en Alleen Timmermans 21. Lijkt dus er op net de spelers waar je het meeste van verwacht nog ontzettend jong zijn. Kan me voorstellen dat je hierdoor op volwassenheid steeds wordt afgetroefd, en dat als ze 1-0/2-0 achter komen moeite hebben met vertrouwen houden.
26 januari 2025 om 11:55

Behalve Steins, Timmermans en Driessen zijn alle genoemde spelers nieuw of niet vast basis geweest. Over welke O21 elftal verbetering is hier sprake dan ? Van de vertrokken basis spelers waren Been,Nsingy,Elasri,Hoever,vd Branden,Krawczky en uiteraad de trainer Edwin Linssen nadat sommige haters het leven van de O21 kapot hebben gemaakt terwijl zij pas promoveerde na de winterstop naar de tweede divisie en deden serieus mee tot de laatste drie weken van de competitie voor de promotie naar het eerste divisie.Wellicht een idee om trainer Linssen terug te halen na het ontslag van Sibum. Linssen heeft al bewezen de jeugd beter kan maken.
zo 26 januari 2025 om 22:23 - 26 januari 2025 om 22:23 # 361346
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement