Herman
Vrijdagavond schreef:
Je zou toch zeggen dat ze toch eens naar de 021 zouden kijken na het kansloze degradatie seizoen. Als ik zie hoe het daar nu gaat hoop ik dat ze niet hebben ingegrepen, anders is het me toch een stukje onkunde geweest. Hoe kan het dat ze met een verbeterde selectie week in week uit volledig door het ijs zakken? Vreemde situatie daar.
26 januari 2025 om 11:01

ze hebben inderdaad zoals Rodafrenske al zei een tamelijk jong elftal, maar mij lijkt ook de rol van de trainer daar belangrijk. Onder Sonkaya liep het voor geen meter. Toen kwam Edwin Linssen en die presteerde heel goed met dezelfde selectie die Sonkaya ter beschikking had. Nu is het weer Duut en dat is ogenschijnlijk geen succes (al schijnt die een hele poos ziek te zijn geweest).
Met spelers als Jordy Steins, Casper van Hemelryck, Reda el Meliani, Juul Timmermans, Roman Doulashi (jeugdinternational Irak), Prophedi Boti, Arno Lemable (jeugdinternational Bosniƫ), Aland Abdi (jeugdinternational Syriƫ), Mika Peters, Luca Maiorano en Bent Driessen moet toch iets te maken zijn!?
zo 26 januari 2025 om 11:08 - 26 januari 2025 om 11:08 # 361294
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement