045J
Herman schreef:
Malki89 schreef:
Roda zit nu eenmaal in de situatie waarin men naar transfervrije spelers moet kijken waarvan denkt er meer rendement uit te kunnen halen, that's it, meer is er financieel niet mogelijk. Dit is ook al... Lees het volledige bericht hier
6 januari 2025 om 16:25
"meer is er financieel niet mogelijk".. Dat is pertinent niet waar wat jij daar schrijft. OK, je kunt geen transfersommen betalen. MAAR: je hebt een spelersbudget. Laten we het voor zijn gemak op €... Lees het volledige bericht hier
6 januari 2025 om 18:00

Je hebt gewoon een selectie nodig van minimaal 23. Dat zag je vorig seizoen en dit seizoen weer. Daarnaast is Roda in elk opzicht aan het investeren en de club groter aan het maken waaronder ook onze staf. Dit nodigt spelers alleen maar meer uit later.

Kijk voor nu schiet het weinig op maar toekomstgericht zijn dit goede keuzes. Daarom ben ik ook blij dat er mensen met verstand de zaken bepalen en niet de doemdenkers hier.

Je kunt wel risico’s nemen en hoge salarissen betalen maar als dat fout afloopt dan ben je twee stappen terug in plaats van een vooruit. Zie ADO.

Desalniettemin vind ik wel dat Servai een paar steken heeft laten vallen wat betreft de selectie.
ma 6 januari 2025 om 19:15 - 6 januari 2025 om 19:15 # 359183
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement