Malki89
Roda zit nu eenmaal in de situatie waarin men naar transfervrije spelers moet kijken waarvan denkt er meer rendement uit te kunnen halen, that's it, meer is er financieel niet mogelijk. Dit is ook al vaak gecommuniceerd, maar een aantal personen slaan dat in de wind en denken dat zij zelf het allemaal een stuk beter kunnen en gaan dan ook steeds maar door met klagen over de gehaalde spelers terwijl vaak genoeg gecommuniceerd is dat er niks anders op zit. Je haalt spelers transvervrij op waarvan je denkt dat er meer in zit en dan moet je geluk hebben. Vorig jaar is dat gelukt met bijvoorbeeld Didden, dit jaar lijkt het er niet meteen in te zitten, hoewel er een aantal spelers zijn waar nog genoeg groei in kan zitten.
ma 6 januari 2025 om 16:25 - 6 januari 2025 om 16:25 # 359170
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement