Backseater schreef:Jeweun schreef:Ik heb ook gehoord dat Penders graag aan de slag wilde bij Roda. Alleen Utrecht wilt hem niet laten gaan. Dat heeft Servais gisteren ook bevestigd.
Wat er van waar is weet ik niet, maar heb van een doorgaans goed geïnformeerd iemand, wel vernomen dat Penders nog niet helemaal is afgeschreven. Penders zou heel graag aan de slag willen in Kerkrade en men wacht een reactie tussen Penders en Utrecht af... Meer mensen die zoiets hebben geoord?09 mei 2025 om 09:3409 mei 2025 om 10:10
Jeweun schreef:
Wat er van waar is weet ik niet, maar heb van een doorgaans goed geïnformeerd iemand, wel vernomen dat Penders nog niet helemaal is afgeschreven. Penders zou heel graag aan de slag willen in Kerkrade en men wacht een reactie tussen Penders en Utrecht af... Meer mensen die zoiets hebben geoord?09 mei 2025 om 09:34
045J schreef:
Ik denk dat Penders inderdaad nog gaat komen09 mei 2025 om 09:56
Jeweun schreef:
Wat er van waar is weet ik niet, maar heb van een doorgaans goed geïnformeerd iemand, wel vernomen dat Penders nog niet helemaal is afgeschreven. Penders zou heel graag aan de slag willen in Kerkrade en men wacht een reactie tussen Penders en Utrecht af... Meer mensen die zoiets hebben geoord?09 mei 2025 om 09:34
Roda7United schreef:RealGazza schreef:Heeft helemaal niks te maken met zijn prikkers. Dit komt omdat DerMister de afgelopen dagen 5 nieuwe accounts heeft gemaakt. Hierdoor dacht de Admin waarschijnlijk dat dit er ook een was, omdat iemand dat beweerde hier. Zou inderdaad netjes zijn om het terug te draaien.LennardPelzer schreef:Je wordt hier gewoon zeer selectief geband. Ik heb de berichten van deze gebruiker even gelezen en hij zegt helemaal niks wat deze ban rechtvaardigt. Hier wordt geen tegenspraak geduld en kritisch mag je al helemaal niet zijn
[quote]375255[/quote] admin Ik kan op persoonlijke titel bevestigen dat Proud045 geen troll is, maar een trouwe en betrokken seizoenskaarthouder. Zeer opvallend dat hij na slechts twee berichten al een ban heeft gekregen. Het zou netjes zijn om deze maatregel terug te draaien.09 mei 2025 om 09:0609 mei 2025 om 09:1809 mei 2025 om 09:22
Malki89 schreef:Frank123 schreef:Nee volgens de geleerden hier worden er geen afkoopsommen betaald voor trainers in de KKD. Al zou Roda geen afkoopsom willen betalen dan mogen we daar niet over klagen want kritiek wordt door de geleerden niet geduld hier. Dan wordt je meteen belachelijk gemaakt dat je er niks van begrijpt en je teveel hoop hebt dat we ooit weer een stijgende lijn gaan inzetten.
De interesse in Penders, en de wil van beide kanten laat wel zien waar we staan, of we willen echt iets bereiken en betalen die afkoopsom (mits betaalbaar) zie een seedorf. Of we gaan nu met een 2e of 3e keuze aan de haal en krijgen weer een kutseizoen. Al zou met Penders ook geen garantie zijn. Maar we kunnen niet denken overal geld voor de moeten krijgen en zelf alles gratis te krijgen. Dus nu doorzetten of gokken09 mei 2025 om 08:3309 mei 2025 om 09:16
RealGazza schreef:LennardPelzer schreef:Je wordt hier gewoon zeer selectief geband. Ik heb de berichten van deze gebruiker even gelezen en hij zegt helemaal niks wat deze ban rechtvaardigt. Hier wordt geen tegenspraak geduld en kritisch mag je al helemaal niet zijnMiln schreef:admin Ik kan op persoonlijke titel bevestigen dat Proud045 geen troll is, maar een trouwe en betrokken seizoenskaarthouder. Zeer opvallend dat hij na slechts twee berichten al een ban heeft gekregen. Het zou netjes zijn om deze maatregel terug te draaien.
Waarom is Proud045 geband? De beste man ken ik persoonlijk, is seizoenskaarthouder, maakt enkele dagen geleden een account aan na een tip van mij en iemand anders, plaatst één normaal bericht en wordt vervolgens voor een maand geband. Is dit hoe we nieuwe leden welkom heten?09 mei 2025 om 08:5809 mei 2025 om 09:0609 mei 2025 om 09:18
LennardPelzer schreef:Miln schreef:admin Ik kan op persoonlijke titel bevestigen dat Proud045 geen troll is, maar een trouwe en betrokken seizoenskaarthouder. Zeer opvallend dat hij na slechts twee berichten al een ban heeft gekregen. Het zou netjes zijn om deze maatregel terug te draaien.
Waarom is Proud045 geband? De beste man ken ik persoonlijk, is seizoenskaarthouder, maakt enkele dagen geleden een account aan na een tip van mij en iemand anders, plaatst één normaal bericht en wordt vervolgens voor een maand geband. Is dit hoe we nieuwe leden welkom heten?09 mei 2025 om 08:5809 mei 2025 om 09:06
Frank123 schreef:
De interesse in Penders, en de wil van beide kanten laat wel zien waar we staan, of we willen echt iets bereiken en betalen die afkoopsom (mits betaalbaar) zie een seedorf. Of we gaan nu met een 2e of 3e keuze aan de haal en krijgen weer een kutseizoen. Al zou met Penders ook geen garantie zijn. Maar we kunnen niet denken overal geld voor de moeten krijgen en zelf alles gratis te krijgen. Dus nu doorzetten of gokken09 mei 2025 om 08:33
Miln schreef:Dieter schreef:Nee, maar wat jij zegt is precies waar wat mij betreft de schoen wringt. Als dát het is (dus in de luwte werken en misschien over 20 jaar promoveren), dan is dat het. Ga dan niet elke 3/4 jaar een nieuw drie jarenplan presenteren, wat je toch niet kunt waarmaken. In 2027 de beste club van Limburg willen zijn is totaal onrealistisch als je niet of nauwelijks wilt investeren.Miln schreef:Ben het met je eens dat de daden (lees: de middelen) nogal achterblijven, maar je zult toch iéts van een doelstelling moeten hebben… voor mijn part promoveren in 2045 als dat wél realistisch is, dan werk je in ieder geval nog ergens naartoe met een heel klein stipje op de horizon. Lekker in de luwte werken en kijken of we met enig fortuin een playoffticket bemachtigen prikkelt niet echt, dan kunnen ze beter bij een amateurclub of een dameselftal aan de slag.
[quote]375250[/quote] Ze moeten gewoon kappen met die belachelijke doelstellingen elke keer. Het schept verkeerde verwachtingen (1) en het kost geld om zoiets te bewerkstelligen (2). Leuk, ambitie uitspreken, maar als je geen daden bij het woord voegt heb je er vrij weinig aan.09 mei 2025 om 08:4509 mei 2025 om 08:5109 mei 2025 om 09:05
Miln schreef:
Waarom is Proud045 geband? De beste man ken ik persoonlijk, is seizoenskaarthouder, maakt enkele dagen geleden een account aan na een tip van mij en iemand anders, plaatst één normaal bericht en wordt vervolgens voor een maand geband. Is dit hoe we nieuwe leden welkom heten?09 mei 2025 om 08:58
Dieter schreef:Miln schreef:Ben het met je eens dat de daden (lees: de middelen) nogal achterblijven, maar je zult toch iéts van een doelstelling moeten hebben… voor mijn part promoveren in 2045 als dat wél realistisch is, dan werk je in ieder geval nog ergens naartoe met een heel klein stipje op de horizon. Lekker in de luwte werken en kijken of we met enig fortuin een playoffticket bemachtigen prikkelt niet echt, dan kunnen ze beter bij een amateurclub of een dameselftal aan de slag.MaartenF schreef:Ze moeten gewoon kappen met die belachelijke doelstellingen elke keer. Het schept verkeerde verwachtingen (1) en het kost geld om zoiets te bewerkstelligen (2). Leuk, ambitie uitspreken, maar als je geen daden bij het woord voegt heb je er vrij weinig aan.
Als we doelstelling willen halen om de beste club in Limburg te zijn in 2027 moeten we komend seizoen promoveren. Of de muizen moeten degraderen, dat kan ook. 😜09 mei 2025 om 08:1209 mei 2025 om 08:4509 mei 2025 om 08:51
Miln schreef:MaartenF schreef:Ze moeten gewoon kappen met die belachelijke doelstellingen elke keer. Het schept verkeerde verwachtingen (1) en het kost geld om zoiets te bewerkstelligen (2). Leuk, ambitie uitspreken, maar als je geen daden bij het woord voegt heb je er vrij weinig aan.
Als we doelstelling willen halen om de beste club in Limburg te zijn in 2027 moeten we komend seizoen promoveren. Of de muizen moeten degraderen, dat kan ook. 😜09 mei 2025 om 08:1209 mei 2025 om 08:45
MaartenF schreef:
Als we doelstelling willen halen om de beste club in Limburg te zijn in 2027 moeten we komend seizoen promoveren. Of de muizen moeten degraderen, dat kan ook. 😜09 mei 2025 om 08:12
Vrijdagavond schreef:
Toch wel jammer. Het was prettig geweest als het meteen raak zou zijn, en zeker met iemand als Penders. Wie weet gaan ze toch nog aan de slag om iets los te krijgen. Mocht Penders het niet worden dan ben ik benieuwd wie nu echt op het lijstje van de heren uit het technisch hart staan. Ramzi is ondertussen ook al enorm vaak benoemd hier, is dat ergens op gebaseerd? Gezien zijn speelstijl van vroeger zou het wel voor aantrekkelijk voetbal kunnen zorgen. Ook veel ervaring met jeugd ondertussen, helemaal niet verkeerd in mijn ogen.09 mei 2025 om 00:48
viro schreef:
Ik ben blij voor Penders dat Utrecht hem aan zijn contract houd. Daar kan hij in de luwte werken. Hier was hij toch na 2 nederlagen en het niet inbrengen van Bangura de kop van jut geweest. Ben benieuwd waar ze nu mee komen. Nu John van der Brom vrij komt lijkt me een poging best waard. Al zullen vele daar anders over denken.09 mei 2025 om 06:55
Herman schreef:
Roda met interesse in Jan-Luca Rumpf https://www.transfermarkt.de/jan-luca-rumpf-zu-roda-jc-kerkrade-/thread/forum/154/thread_id/1079765/page/1#anchor_291836809 mei 2025 om 06:57
rodafanWeert schreef:045J schreef:Ik ook
Ik word een beetje moe van dat geopper van Linssen…08 mei 2025 om 23:0608 mei 2025 om 23:09
DrHerjod schreef:Hutch schreef:En anders waren ze weer eens niet transparant geweest. 😆 Om te gieren!
Dat een hoop mensen in een depressie zouden schieten bij het afketsen van een deal met Penders viel te verwachten. Maar het is ook weer niet handig van Roda. Stel eerst een trainer aan en maak het dan kenbaar in plaats van dit mediacircus waarbij een deel van de achterban alvast de polonaise start, om vervolgens teleurgesteld te worden.09 mei 2025 om 01:2009 mei 2025 om 04:34
Hutch schreef:
Dat een hoop mensen in een depressie zouden schieten bij het afketsen van een deal met Penders viel te verwachten. Maar het is ook weer niet handig van Roda. Stel eerst een trainer aan en maak het dan kenbaar in plaats van dit mediacircus waarbij een deel van de achterban alvast de polonaise start, om vervolgens teleurgesteld te worden.09 mei 2025 om 01:20
Promotie2223 schreef:
Haha voor sommigen is het volgende seizoen nu ook al kansloos blijkbaar. Net niet de nieuwe Guardiola gestrikt, anders stonden we 3 jaar achter elkaar op de markt, 2x kampioenschap en 1x Champions League.09 mei 2025 om 00:52
rodafanWeert schreef:
Elke trainer of speler waar Roda op voorhand mee bezig is, en wat breed uitgemeten wordt in de media komt niet. Had dit al voorspeld.08 mei 2025 om 23:11
Sebas schreef:DrHerjod schreef:Doel je nu op Meijers? Dat was waarschijnlijk een telefoontje van nog geen minuut. En Penders hadden we ook binnen een dag duidelijkheid kunnen hebben. Er is daardoor nu dus al weer veel belangrijke tijd verloren gegaan, want het vormgeven van de selectie moet in overleg met de nieuwe trainer gaan.Sebas schreef:Omdat ze met de twee kandidaten waarvan ik op voorhand dacht dat ze onhaalbaar zijn geen overeenstemming hebben bereikt? Ik vind het helemaal niet gek en het is ook geen teleurstelling.
[quote]375214[/quote] Het blijkt makkelijker om een nieuwe paus aan te stellen dan een trainer bij Roda...08 mei 2025 om 22:3408 mei 2025 om 22:3708 mei 2025 om 22:40
DeLimbo schreef:
Rob Penders was een categorie enorme mega grote buitenkans. Zonde dat we er dan weer zo amateuristisch opstaan. Maar goed ik voorspel een kansloos seizoen onder Ultee en dan volgend jaar nog eens een poging voor Penders.08 mei 2025 om 22:37
DrHerjod schreef:Sebas schreef:Omdat ze met de twee kandidaten waarvan ik op voorhand dacht dat ze onhaalbaar zijn geen overeenstemming hebben bereikt? Ik vind het helemaal niet gek en het is ook geen teleurstelling.DrHerjod schreef:Het blijkt makkelijker om een nieuwe paus aan te stellen dan een trainer bij Roda...
Blijft verbazingwekkend hoeveel mensen die bij Roda op de loonlijst staan en inside information hebben hier steeds komen posten wat er is gebeurd. Het is een wonder! Habemus papam!08 mei 2025 om 22:3308 mei 2025 om 22:3408 mei 2025 om 22:37
DeLimbo schreef:
Rob Penders was een categorie enorme mega grote buitenkans. Zonde dat we er dan weer zo amateuristisch opstaan. Maar goed ik voorspel een kansloos seizoen onder Ultee en dan volgend jaar nog eens een poging voor Penders.08 mei 2025 om 22:37
Sebas schreef:DrHerjod schreef:Het blijkt makkelijker om een nieuwe paus aan te stellen dan een trainer bij Roda...
Blijft verbazingwekkend hoeveel mensen die bij Roda op de loonlijst staan en inside information hebben hier steeds komen posten wat er is gebeurd. Het is een wonder! Habemus papam!08 mei 2025 om 22:3308 mei 2025 om 22:34
Nike01 schreef:
Jammer dat Penders niet komt. Leek me een goede trainer, maar er zijn nog genoeg interessante trainers vrij. Peter Maes Hedwiges Maduro Alfons Groenendijk Ivar van Dinteren Rogier Meijer Johnnie Jansen Dus het is even afwachten wie het gaat worden. Wat wel zeker is dat over exact 6,5 week de voorbereiding start op het nieuwe seizoen. In die periode zal dus een nieuwe trainersstaf gepresenteerd moeten worden en ook al een paar nieuwe spelers. Er staan dus hele interessante weken voor de deur.08 mei 2025 om 22:35
DrHerjod schreef:
Blijft verbazingwekkend hoeveel mensen die bij Roda op de loonlijst staan en inside information hebben hier steeds komen posten wat er is gebeurd. Het is een wonder! Habemus papam!08 mei 2025 om 22:33
PLS2000 schreef:
Het eerste wat je vraagt, is toch of een trainer beschikbaar is. Is dat nu zo moeilijk te bedenken.08 mei 2025 om 22:21
rodafan123 schreef:DnWinkbuul schreef:hoezo gefaald je hebt geprobeerd jammer genoeg niet geworden nu doorschakelen na de volgende wie zegt niet dat die ook goed isrodafan123 schreef:Dat is al gezegd kerel. Check hierboven. Linksom of rechtsom, enorm gefaald.
[quote]375191[/quote] wie zegt dat er een afkoopsom is08 mei 2025 om 21:1108 mei 2025 om 21:1508 mei 2025 om 21:19
DK schreef:DnWinkbuul schreef:Is toch jouw probleem dat je je al rijk rekent.rodafan123 schreef:Dat is al gezegd kerel. Check hierboven. Linksom of rechtsom, enorm gefaald.
[quote]375191[/quote] wie zegt dat er een afkoopsom is08 mei 2025 om 21:1108 mei 2025 om 21:1508 mei 2025 om 21:20
Bankzitter schreef:
Nou, mensen, het amateurisme straalt er weer af bij Roda. Wat een knullig gedoe rondom die Penders. Als ik die Servais was dan zou ik toch met het schaamrood op de kaken rondlopen. Er is altijd wel iets waarom een trainer en afgelopen jaar menig speler niet naar Roda komt. De zoveelste blunder van de TM (en directeur?). Eerst diverse gesprekken voeren, waarna de potentiële trainer interesse toont en dan te maken krijgen met een onwillige club. Hoe verzin je het allemaal? Ze zullen nu wel met een derde of vierde keus komen aanzetten en verkondigen dat hij de oh zo gewenste trainer is. Steeds hetzelfde stramien en dus zeer doorzichtig. En daarna……., ja daarna begint het geleuter over spelers die ‘op het laatst’ afhaken en er vervolgens wordt “doorgeschakeld” naar een andere die hoog op het wensenlijstje staat, zoals Schwirten, Markelo, Leijten…..ach teveel nobodies om op te noemen. Ik ben zo langzaam klaar met dat gepruts. De aanloop naar het nieuwe seizoen verloopt weer prachtig! Comedy Capers, niet alleen op het veld, maar ook op kantoor! Waarom neem ik toch steeds een nieuwe seizoenskaart? Foei, foei, foei.08 mei 2025 om 21:39
DK schreef:DnWinkbuul schreef:Is toch jouw probleem dat je je al rijk rekent.rodafan123 schreef:Dat is al gezegd kerel. Check hierboven. Linksom of rechtsom, enorm gefaald.
[quote]375191[/quote] wie zegt dat er een afkoopsom is08 mei 2025 om 21:1108 mei 2025 om 21:1508 mei 2025 om 21:20