Klopp schreef:
In plaats van vriendjespolitiek denk ik eerder aan commmerciële belangen.02 mei 2025 om 23:00
Klopp schreef:
In plaats van vriendjespolitiek denk ik eerder aan commmerciële belangen.02 mei 2025 om 23:00
DnWinkbuul schreef:Roda7United schreef:De vraag is bijna, waar krijg je die op het veld wél opgesteld? Want op het middenveld heb je er ook echt geen klote aan met deze (handelings)snelheid.joost schreef:Van de ene kant met je eens. Ik ben ook echt geen voorstander van die kant te kiezen. Maar in welk universum kan je Veendorp nou wekelijks de voorkeur geven? Dat kan toch écht niet meer. Dat ziet toch iedereen? Ik vind het echt bizar. Hij krijgt het gewoon niet bijgebeend. En dat tijdens zulke erbarmelijke wedstrijden op laag tempo. Ik vermoed toch een afspraak in de richting van een amateur contract in ruil voor speelminuten en fitter kunnen worden.
Ik schreef al dat ik het niet begrijp dat hij deze niet-voetballers opstelt, maar ik vind het niet terecht om Sibums integriteit in twijfel te trekken.02 mei 2025 om 22:1202 mei 2025 om 22:1902 mei 2025 om 22:32
DnWinkbuul schreef:Roda7United schreef:De vraag is bijna, waar krijg je die op het veld wél opgesteld? Want op het middenveld heb je er ook echt geen klote aan met deze (handelings)snelheid.joost schreef:Van de ene kant met je eens. Ik ben ook echt geen voorstander van die kant te kiezen. Maar in welk universum kan je Veendorp nou wekelijks de voorkeur geven? Dat kan toch écht niet meer. Dat ziet toch iedereen? Ik vind het echt bizar. Hij krijgt het gewoon niet bijgebeend. En dat tijdens zulke erbarmelijke wedstrijden op laag tempo. Ik vermoed toch een afspraak in de richting van een amateur contract in ruil voor speelminuten en fitter kunnen worden.
Ik schreef al dat ik het niet begrijp dat hij deze niet-voetballers opstelt, maar ik vind het niet terecht om Sibums integriteit in twijfel te trekken.02 mei 2025 om 22:1202 mei 2025 om 22:1902 mei 2025 om 22:32
Hutch schreef:
Eén voordeel: nog 90 minuten, dan is de onwaarschijnlijke nachtmerrie 24/25 voorbij. Hulde maar weer voor de meegereisde fans.02 mei 2025 om 21:52
Roda7United schreef:joost schreef:Van de ene kant met je eens. Ik ben ook echt geen voorstander van die kant te kiezen. Maar in welk universum kan je Veendorp nou wekelijks de voorkeur geven? Dat kan toch écht niet meer. Dat ziet toch iedereen? Ik vind het echt bizar. Hij krijgt het gewoon niet bijgebeend. En dat tijdens zulke erbarmelijke wedstrijden op laag tempo. Ik vermoed toch een afspraak in de richting van een amateur contract in ruil voor speelminuten en fitter kunnen worden.
Ik schreef al dat ik het niet begrijp dat hij deze niet-voetballers opstelt, maar ik vind het niet terecht om Sibums integriteit in twijfel te trekken.02 mei 2025 om 22:1202 mei 2025 om 22:19
StefanRaets schreef:
Laten we maar met z’n allen vurig hopen dat Vente en Bouchi deze zomer verkocht worden en we een scheutige doorverkoop mogen bijschrijven.02 mei 2025 om 22:20
joost schreef:
Ik schreef al dat ik het niet begrijp dat hij deze niet-voetballers opstelt, maar ik vind het niet terecht om Sibums integriteit in twijfel te trekken.02 mei 2025 om 22:12
Rodolfo schreef:Kaalheideroosje schreef:Sibum heeft gewoon schijt aan Roda, dat is nu wel duidelijk
Zo triest dat Bas het laten spelen van vriendjes het belangrijkste vindt. Ik kan a deed niet verklaren waarom veendorp, schwirten en Kongolo weer volop de kans krijgen02 mei 2025 om 22:0102 mei 2025 om 22:02
joost schreef:
Dat begrijp ik ook niet, maar ik heb er bezwaar tegen dat de trainer van vriendjespolitiek beschuldigd wordt.02 mei 2025 om 22:02
Kaalheideroosje schreef:
Zo triest dat Bas het laten spelen van vriendjes het belangrijkste vindt. Ik kan a deed niet verklaren waarom veendorp, schwirten en Kongolo weer volop de kans krijgen02 mei 2025 om 22:01
DnWinkbuul schreef:Roda7United schreef:Je snapt dat ik ze er nu uitgooi omdat jij constant inhaakt, he?DnWinkbuul schreef:Wat een kleuter ben jij zeg hahaha. Je gaat me toch niet vertellen dat jij een volwassen vent bent?
Hey, pitch invasion! Hebben we toch een flashback naar het hoogtepunt van vorig seizoen!02 mei 2025 om 21:5202 mei 2025 om 21:5402 mei 2025 om 21:54
Roda7United schreef:DnWinkbuul schreef:Wat een kleuter ben jij zeg hahaha. Je gaat me toch niet vertellen dat jij een volwassen vent bent?
Hey, pitch invasion! Hebben we toch een flashback naar het hoogtepunt van vorig seizoen!02 mei 2025 om 21:5202 mei 2025 om 21:54
verweg schreef:joost schreef:Ja, hier heeft hij zijn belang boven dat van roda gesteld.
De eindstand zal me worst wezen. Wat ik wel jammer vind is dat er spelers opgesteld worden die er volgend jaar zeker niet meer bij zijn.02 mei 2025 om 21:4802 mei 2025 om 21:52
DnWinkbuul schreef:
Hey, pitch invasion! Hebben we toch een flashback naar het hoogtepunt van vorig seizoen!02 mei 2025 om 21:52
Westje12 schreef:DnWinkbuul schreef:En dan heeft onze technische staff toch puik werk geleverd! En dat met extra technische staff erbij!
Nou, 11e. Volgende week nog vrijkaarten scoren om ze tegen Eindhoven nog eens te falen en dan eindig je 12e :)02 mei 2025 om 21:4502 mei 2025 om 21:46
DnWinkbuul schreef:
Nou, 11e. Volgende week nog vrijkaarten scoren om ze tegen Eindhoven nog eens te falen en dan eindig je 12e :)02 mei 2025 om 21:45
DnWinkbuul schreef:
Nou, 11e. Volgende week nog vrijkaarten scoren om ze tegen Eindhoven nog eens te falen en dan eindig je 12e :)02 mei 2025 om 21:45
DnWinkbuul schreef:Laten we hopen dat hij niet kijkt .Rodolfo schreef:Die is blij dat hij nog niet getekend heeft
Wat zou Penders denken van deze selectie?02 mei 2025 om 21:4202 mei 2025 om 21:43