Roda7United schreef:
Dat er nu echt al meerdere lui zijn die, zelfs na de afgelopen wedstrijden, liever Breij op 10 zien dan Paulissen. Dat vind ik echt ongelofelijk. Ik zal wel scheel zijn.26 augustus 2025 om 15:28
Roda7United schreef:
Dat er nu echt al meerdere lui zijn die, zelfs na de afgelopen wedstrijden, liever Breij op 10 zien dan Paulissen. Dat vind ik echt ongelofelijk. Ik zal wel scheel zijn.26 augustus 2025 om 15:28
NoahP schreef:Hutch schreef:Poeh, de minste vorm van kritiek tegen een speler die jij ziet zitten en het is gelijk feest. Niemand zegt dat hij weg moet, sterker nog, we geven beide aan dat hij vrijdag gewoon in de basis moet. Om op eenzelfde overdreven manier de prikker van jou te overdrijven zoals jij bij anderen doet. Ik zou Seedorf een standbeeld geven, de Theo Pickée tribune hernoemen naar de Heilige Seedorf tribune, en misschien zelfs de naam veranderen naar Roda CS om zijn initialen te eren. Kother mag je natuurlijk zonder argumenten continu naar beneden praten ook al gaat het niet over hem. Ook mag je Seedorf niet beoordelen op succesvolle dribbels of gecreëerde kansen, maar een verdediger wel op zijn Creativiteit (wat jij overigens bepaald voor iedereen wat dat is). Maakt het echt leuk om met jou over roda te praten, echt interessante discussies.Vrijdagavond schreef:Ik zou Seedorf ook duidelijk maken hoe de verhoudingen liggen. Want de vedetteneigingen die hij niet heeft pikken we in Kerkrade niet! Dan is het RAUSSS! Daarop alvast anticiperend: Heeft Tim Kother niet een tweelingbroer die daar fijn kan hollen?
[quote]389705[/quote] Je hebt gewoon helemaal gelijk, kerel. Ik hoop dat van Dessel hem snel laat voelen dat hij wel concurrentie heeft in dit elftal. Als hij dat niet gaat voelen kan het zomaar eens dezelfde kant opgaan als bij Limbombe destijds. Die kon doen en laten wat hij wou, er was geen twijfel dat streppel hem ooit zou wisselen. Dit soort spelers moet je scherp houden.26 augustus 2025 om 13:3026 augustus 2025 om 14:5326 augustus 2025 om 15:14
Hutch schreef:Vrijdagavond schreef:Ik zou Seedorf ook duidelijk maken hoe de verhoudingen liggen. Want de vedetteneigingen die hij niet heeft pikken we in Kerkrade niet! Dan is het RAUSSS! Daarop alvast anticiperend: Heeft Tim Kother niet een tweelingbroer die daar fijn kan hollen?NoahP schreef:Je hebt gewoon helemaal gelijk, kerel. Ik hoop dat van Dessel hem snel laat voelen dat hij wel concurrentie heeft in dit elftal. Als hij dat niet gaat voelen kan het zomaar eens dezelfde kant opgaan als bij Limbombe destijds. Die kon doen en laten wat hij wou, er was geen twijfel dat streppel hem ooit zou wisselen. Dit soort spelers moet je scherp houden.
[quote]389700[/quote] Jij begint over paasnauwkeurigheid, ik niet? Ik heb het over succesvolle dribbels, schoten, voorzetten, kansen gecreëerd, etc. Prima als je doelpunten en assists erbij wil pakken, was ook allebei 0 tegen vvv. Ik geef zelfs nog aan dat hij natuurlijk nog in de basis moet staan, maar je wel kritiek moet kunnen hebben als hij een slechte wedstrijd speelt. Daarbij nog geen argument gehoord waarom hij dit seizoen je meest CREATIEVE speler is. Productief zeker, en dat vind ik het belangrijkste en op basis daarvan verdient hij nu nog een basisplaats, maar jij hebt het altijd over creativiteit. Nou zijn cijfers dit seizoen tot nu toe: Productiviteit: 1 goal, 2 assists. Super, hele belangrijke speler. Creativiteit: 2 kansen gecreëerd, evenveel als assists en 0,7 per wedstrijd Succesvolle dribbels 15%, gemiddeld 0,7 per wedstrijd. (2 vd 13 pogingen geslaagd) 13 keer balverlies per wedstrijd. (jij vind het niet belangrijk, ik wel als je minder dan 1 geslaagde dribbel hebt per wedstrijd maar er wel 5 probeert) Dit zijn toch écht niet de cijfers van een in-vorm Seedorf. Maar goed, met je laatste alinea laat je je enorme bekrompenheid zien. Dus zelfs als hij straks dramatisch zou spelen, moet hij blijven staan.26 augustus 2025 om 09:4526 augustus 2025 om 13:3026 augustus 2025 om 14:53
Vrijdagavond schreef:NoahP schreef:Je hebt gewoon helemaal gelijk, kerel. Ik hoop dat van Dessel hem snel laat voelen dat hij wel concurrentie heeft in dit elftal. Als hij dat niet gaat voelen kan het zomaar eens dezelfde kant opgaan als bij Limbombe destijds. Die kon doen en laten wat hij wou, er was geen twijfel dat streppel hem ooit zou wisselen. Dit soort spelers moet je scherp houden.Hutch schreef:Jij begint over paasnauwkeurigheid, ik niet? Ik heb het over succesvolle dribbels, schoten, voorzetten, kansen gecreëerd, etc. Prima als je doelpunten en assists erbij wil pakken, was ook allebei 0 tegen vvv. Ik geef zelfs nog aan dat hij natuurlijk nog in de basis moet staan, maar je wel kritiek moet kunnen hebben als hij een slechte wedstrijd speelt. Daarbij nog geen argument gehoord waarom hij dit seizoen je meest CREATIEVE speler is. Productief zeker, en dat vind ik het belangrijkste en op basis daarvan verdient hij nu nog een basisplaats, maar jij hebt het altijd over creativiteit. Nou zijn cijfers dit seizoen tot nu toe: Productiviteit: 1 goal, 2 assists. Super, hele belangrijke speler. Creativiteit: 2 kansen gecreëerd, evenveel als assists en 0,7 per wedstrijd Succesvolle dribbels 15%, gemiddeld 0,7 per wedstrijd. (2 vd 13 pogingen geslaagd) 13 keer balverlies per wedstrijd. (jij vind het niet belangrijk, ik wel als je minder dan 1 geslaagde dribbel hebt per wedstrijd maar er wel 5 probeert) Dit zijn toch écht niet de cijfers van een in-vorm Seedorf. Maar goed, met je laatste alinea laat je je enorme bekrompenheid zien. Dus zelfs als hij straks dramatisch zou spelen, moet hij blijven staan.
[quote]389698[/quote] Tja man, indrukwekkend maar ik vind dit soort cijfers niet interessant. Als Kother's balletjes op Treichel allemaal aankomen heeft ie een passnauwkeurigheid van 100% en toch NUL aandeel in de totstandkoming van een fatsoenlijke aanval. En nu noem ik zijn naam, maar er zijn er wel meer die op basis van dit soort nietzeggende statistiekjes hogere scores kunnen overleggen dan hun aandeel in een wedstrijd rechtvaardigt. Een aanvaller gaat meer ballen verspelen omdat hij meer risico moet nemen. Dat is van alle tijden en inherent aan de rol die hij heeft te vervullen. Seedorf is tot dusver bij 3 van de 5 doelpunten die we hebben gemaakt betrokken geweest. Maar bij de twee waarin hij geen rol had stond hij niet meer in het veld en KON hij dus geen aandeel hebben... Anders gezegd, bij alle goals die werden gemaakt met hem binnen de lijnen was Seedorf betrokken. En had hij de bal zondag twintig centimeter meer naar rechts gemikt had hij die score nog meer luister bijgezet. Ik weet werkelijk niet wat je als aanvaller nog meer moet doen om je totale onmisbaarheid voor een elftal te onderstrepen. Een fitte Seedorf speelt altijd en gaat er wat mij betreft zonder blessure of oververmoeidheid ook nooit vanaf. Niet in dit elftal. Ze verzinnen maar wat anders...26 augustus 2025 om 09:0726 augustus 2025 om 09:4526 augustus 2025 om 13:30
kirchroa schreef:
Lajud en Seedorf op de vleugels. Brey-Pauli-Beerten op het middenveld. Müller linksback.26 augustus 2025 om 08:24
yellowblack schreef:
Nu al naar de stand kijken 😅26 augustus 2025 om 13:59
NoahP schreef:Hutch schreef:Jij begint over paasnauwkeurigheid, ik niet? Ik heb het over succesvolle dribbels, schoten, voorzetten, kansen gecreëerd, etc. Prima als je doelpunten en assists erbij wil pakken, was ook allebei 0 tegen vvv. Ik geef zelfs nog aan dat hij natuurlijk nog in de basis moet staan, maar je wel kritiek moet kunnen hebben als hij een slechte wedstrijd speelt. Daarbij nog geen argument gehoord waarom hij dit seizoen je meest CREATIEVE speler is. Productief zeker, en dat vind ik het belangrijkste en op basis daarvan verdient hij nu nog een basisplaats, maar jij hebt het altijd over creativiteit. Nou zijn cijfers dit seizoen tot nu toe: Productiviteit: 1 goal, 2 assists. Super, hele belangrijke speler. Creativiteit: 2 kansen gecreëerd, evenveel als assists en 0,7 per wedstrijd Succesvolle dribbels 15%, gemiddeld 0,7 per wedstrijd. (2 vd 13 pogingen geslaagd) 13 keer balverlies per wedstrijd. (jij vind het niet belangrijk, ik wel als je minder dan 1 geslaagde dribbel hebt per wedstrijd maar er wel 5 probeert) Dit zijn toch écht niet de cijfers van een in-vorm Seedorf. Maar goed, met je laatste alinea laat je je enorme bekrompenheid zien. Dus zelfs als hij straks dramatisch zou spelen, moet hij blijven staan.NoahP schreef:Tja man, indrukwekkend maar ik vind dit soort cijfers niet interessant. Als Kother's balletjes op Treichel allemaal aankomen heeft ie een passnauwkeurigheid van 100% en toch NUL aandeel in de totstandkoming van een fatsoenlijke aanval. En nu noem ik zijn naam, maar er zijn er wel meer die op basis van dit soort nietzeggende statistiekjes hogere scores kunnen overleggen dan hun aandeel in een wedstrijd rechtvaardigt. Een aanvaller gaat meer ballen verspelen omdat hij meer risico moet nemen. Dat is van alle tijden en inherent aan de rol die hij heeft te vervullen. Seedorf is tot dusver bij 3 van de 5 doelpunten die we hebben gemaakt betrokken geweest. Maar bij de twee waarin hij geen rol had stond hij niet meer in het veld en KON hij dus geen aandeel hebben... Anders gezegd, bij alle goals die werden gemaakt met hem binnen de lijnen was Seedorf betrokken. En had hij de bal zondag twintig centimeter meer naar rechts gemikt had hij die score nog meer luister bijgezet. Ik weet werkelijk niet wat je als aanvaller nog meer moet doen om je totale onmisbaarheid voor een elftal te onderstrepen. Een fitte Seedorf speelt altijd en gaat er wat mij betreft zonder blessure of oververmoeidheid ook nooit vanaf. Niet in dit elftal. Ze verzinnen maar wat anders...
Hutch je mag toch best kritisch zijn op Seedorf na een slechte wedstrijd? Ja het is je meest bepalende speler, maar deze wedstrijd speelde hij slecht. Daarnaast valt zijn creativiteit voor mij juist nog tegen dit seizoen, hij is enorm productief, maar een stuk minder vaak dreigend als vorig seizoen en komt minder zijn man voorbij. Even zijn cijfers erbij gehaald tegen vvv, dan kun je toch met enige zekerheid zeggen dat dit zijn slechtste wedstrijd in het roda shirt was: Seedorf tegen vvv, in 55 minuten: 45 aanrakingen, 19 keer balverlies 3 voorzetten en 1 lange bal, geen aangekomen 1 schot, 0 op doel 0 sleutelpasses 5 dribbels, 1x succesvol de rest balverlies 4 vd 13 duels gewonnen Tuurlijk moet hij komende vrijdag wel weer in de basis staan, maar dan zal hij wel echt uit een ander vaatje moeten tappen. Iedereen is weer op 0 begonnen dit seizoen, en hij kan ontzettend goed voetballen maar dan moet hij dit wel meer laten zien.26 augustus 2025 om 08:3126 augustus 2025 om 09:0726 augustus 2025 om 09:45
NoahP schreef:Hutch schreef:Jij begint over paasnauwkeurigheid, ik niet? Ik heb het over succesvolle dribbels, schoten, voorzetten, kansen gecreëerd, etc. Prima als je doelpunten en assists erbij wil pakken, was ook allebei 0 tegen vvv. Ik geef zelfs nog aan dat hij natuurlijk nog in de basis moet staan, maar je wel kritiek moet kunnen hebben als hij een slechte wedstrijd speelt. Daarbij nog geen argument gehoord waarom hij dit seizoen je meest CREATIEVE speler is. Productief zeker, en dat vind ik het belangrijkste en op basis daarvan verdient hij nu nog een basisplaats, maar jij hebt het altijd over creativiteit. Nou zijn cijfers dit seizoen tot nu toe: Productiviteit: 1 goal, 2 assists. Super, hele belangrijke speler. Creativiteit: 2 kansen gecreëerd, evenveel als assists en 0,7 per wedstrijd Succesvolle dribbels 15%, gemiddeld 0,7 per wedstrijd. (2 vd 13 pogingen geslaagd) 13 keer balverlies per wedstrijd. (jij vind het niet belangrijk, ik wel als je minder dan 1 geslaagde dribbel hebt per wedstrijd maar er wel 5 probeert) Dit zijn toch écht niet de cijfers van een in-vorm Seedorf. Maar goed, met je laatste alinea laat je je enorme bekrompenheid zien. Dus zelfs als hij straks dramatisch zou spelen, moet hij blijven staan.NoahP schreef:Tja man, indrukwekkend maar ik vind dit soort cijfers niet interessant. Als Kother's balletjes op Treichel allemaal aankomen heeft ie een passnauwkeurigheid van 100% en toch NUL aandeel in de totstandkoming van een fatsoenlijke aanval. En nu noem ik zijn naam, maar er zijn er wel meer die op basis van dit soort nietzeggende statistiekjes hogere scores kunnen overleggen dan hun aandeel in een wedstrijd rechtvaardigt. Een aanvaller gaat meer ballen verspelen omdat hij meer risico moet nemen. Dat is van alle tijden en inherent aan de rol die hij heeft te vervullen. Seedorf is tot dusver bij 3 van de 5 doelpunten die we hebben gemaakt betrokken geweest. Maar bij de twee waarin hij geen rol had stond hij niet meer in het veld en KON hij dus geen aandeel hebben... Anders gezegd, bij alle goals die werden gemaakt met hem binnen de lijnen was Seedorf betrokken. En had hij de bal zondag twintig centimeter meer naar rechts gemikt had hij die score nog meer luister bijgezet. Ik weet werkelijk niet wat je als aanvaller nog meer moet doen om je totale onmisbaarheid voor een elftal te onderstrepen. Een fitte Seedorf speelt altijd en gaat er wat mij betreft zonder blessure of oververmoeidheid ook nooit vanaf. Niet in dit elftal. Ze verzinnen maar wat anders...
Hutch je mag toch best kritisch zijn op Seedorf na een slechte wedstrijd? Ja het is je meest bepalende speler, maar deze wedstrijd speelde hij slecht. Daarnaast valt zijn creativiteit voor mij juist nog tegen dit seizoen, hij is enorm productief, maar een stuk minder vaak dreigend als vorig seizoen en komt minder zijn man voorbij. Even zijn cijfers erbij gehaald tegen vvv, dan kun je toch met enige zekerheid zeggen dat dit zijn slechtste wedstrijd in het roda shirt was: Seedorf tegen vvv, in 55 minuten: 45 aanrakingen, 19 keer balverlies 3 voorzetten en 1 lange bal, geen aangekomen 1 schot, 0 op doel 0 sleutelpasses 5 dribbels, 1x succesvol de rest balverlies 4 vd 13 duels gewonnen Tuurlijk moet hij komende vrijdag wel weer in de basis staan, maar dan zal hij wel echt uit een ander vaatje moeten tappen. Iedereen is weer op 0 begonnen dit seizoen, en hij kan ontzettend goed voetballen maar dan moet hij dit wel meer laten zien.26 augustus 2025 om 08:3126 augustus 2025 om 09:0726 augustus 2025 om 09:45
Klopp schreef:
Je vooral vasthouden aan de stats niet aan wat je ziet.26 augustus 2025 om 09:44
Hutch schreef:NoahP schreef:Tja man, indrukwekkend maar ik vind dit soort cijfers niet interessant. Als Kother's balletjes op Treichel allemaal aankomen heeft ie een passnauwkeurigheid van 100% en toch NUL aandeel in de totstandkoming van een fatsoenlijke aanval. En nu noem ik zijn naam, maar er zijn er wel meer die op basis van dit soort nietzeggende statistiekjes hogere scores kunnen overleggen dan hun aandeel in een wedstrijd rechtvaardigt. Een aanvaller gaat meer ballen verspelen omdat hij meer risico moet nemen. Dat is van alle tijden en inherent aan de rol die hij heeft te vervullen. Seedorf is tot dusver bij 3 van de 5 doelpunten die we hebben gemaakt betrokken geweest. Maar bij de twee waarin hij geen rol had stond hij niet meer in het veld en KON hij dus geen aandeel hebben... Anders gezegd, bij alle goals die werden gemaakt met hem binnen de lijnen was Seedorf betrokken. En had hij de bal zondag twintig centimeter meer naar rechts gemikt had hij die score nog meer luister bijgezet. Ik weet werkelijk niet wat je als aanvaller nog meer moet doen om je totale onmisbaarheid voor een elftal te onderstrepen. Een fitte Seedorf speelt altijd en gaat er wat mij betreft zonder blessure of oververmoeidheid ook nooit vanaf. Niet in dit elftal. Ze verzinnen maar wat anders...
Hutch je mag toch best kritisch zijn op Seedorf na een slechte wedstrijd? Ja het is je meest bepalende speler, maar deze wedstrijd speelde hij slecht. Daarnaast valt zijn creativiteit voor mij juist nog tegen dit seizoen, hij is enorm productief, maar een stuk minder vaak dreigend als vorig seizoen en komt minder zijn man voorbij. Even zijn cijfers erbij gehaald tegen vvv, dan kun je toch met enige zekerheid zeggen dat dit zijn slechtste wedstrijd in het roda shirt was: Seedorf tegen vvv, in 55 minuten: 45 aanrakingen, 19 keer balverlies 3 voorzetten en 1 lange bal, geen aangekomen 1 schot, 0 op doel 0 sleutelpasses 5 dribbels, 1x succesvol de rest balverlies 4 vd 13 duels gewonnen Tuurlijk moet hij komende vrijdag wel weer in de basis staan, maar dan zal hij wel echt uit een ander vaatje moeten tappen. Iedereen is weer op 0 begonnen dit seizoen, en hij kan ontzettend goed voetballen maar dan moet hij dit wel meer laten zien.26 augustus 2025 om 08:3126 augustus 2025 om 09:07
Hutch schreef:sorry wat een flauwekul. dus omdat Seedorf bij 3 van de 5 goals betrokken was mag hij de kantjes eraf lopen?NoahP schreef:Tja man, indrukwekkend maar ik vind dit soort cijfers niet interessant. Als Kother's balletjes op Treichel allemaal aankomen heeft ie een passnauwkeurigheid van 100% en toch NUL aandeel in de totstandkoming van een fatsoenlijke aanval. En nu noem ik zijn naam, maar er zijn er wel meer die op basis van dit soort nietzeggende statistiekjes hogere scores kunnen overleggen dan hun aandeel in een wedstrijd rechtvaardigt. Een aanvaller gaat meer ballen verspelen omdat hij meer risico moet nemen. Dat is van alle tijden en inherent aan de rol die hij heeft te vervullen. Seedorf is tot dusver bij 3 van de 5 doelpunten die we hebben gemaakt betrokken geweest. Maar bij de twee waarin hij geen rol had stond hij niet meer in het veld en KON hij dus geen aandeel hebben... Anders gezegd, bij alle goals die werden gemaakt met hem binnen de lijnen was Seedorf betrokken. En had hij de bal zondag twintig centimeter meer naar rechts gemikt had hij die score nog meer luister bijgezet. Ik weet werkelijk niet wat je als aanvaller nog meer moet doen om je totale onmisbaarheid voor een elftal te onderstrepen. Een fitte Seedorf speelt altijd en gaat er wat mij betreft zonder blessure of oververmoeidheid ook nooit vanaf. Niet in dit elftal. Ze verzinnen maar wat anders...
Hutch je mag toch best kritisch zijn op Seedorf na een slechte wedstrijd? Ja het is je meest bepalende speler, maar deze wedstrijd speelde hij slecht. Daarnaast valt zijn creativiteit voor mij juist nog tegen dit seizoen, hij is enorm productief, maar een stuk minder vaak dreigend als vorig seizoen en komt minder zijn man voorbij. Even zijn cijfers erbij gehaald tegen vvv, dan kun je toch met enige zekerheid zeggen dat dit zijn slechtste wedstrijd in het roda shirt was: Seedorf tegen vvv, in 55 minuten: 45 aanrakingen, 19 keer balverlies 3 voorzetten en 1 lange bal, geen aangekomen 1 schot, 0 op doel 0 sleutelpasses 5 dribbels, 1x succesvol de rest balverlies 4 vd 13 duels gewonnen Tuurlijk moet hij komende vrijdag wel weer in de basis staan, maar dan zal hij wel echt uit een ander vaatje moeten tappen. Iedereen is weer op 0 begonnen dit seizoen, en hij kan ontzettend goed voetballen maar dan moet hij dit wel meer laten zien.26 augustus 2025 om 08:3126 augustus 2025 om 09:07
NoahP schreef:
Hutch je mag toch best kritisch zijn op Seedorf na een slechte wedstrijd? Ja het is je meest bepalende speler, maar deze wedstrijd speelde hij slecht. Daarnaast valt zijn creativiteit voor mij juist nog tegen dit seizoen, hij is enorm productief, maar een stuk minder vaak dreigend als vorig seizoen en komt minder zijn man voorbij. Even zijn cijfers erbij gehaald tegen vvv, dan kun je toch met enige zekerheid zeggen dat dit zijn slechtste wedstrijd in het roda shirt was: Seedorf tegen vvv, in 55 minuten: 45 aanrakingen, 19 keer balverlies 3 voorzetten en 1 lange bal, geen aangekomen 1 schot, 0 op doel 0 sleutelpasses 5 dribbels, 1x succesvol de rest balverlies 4 vd 13 duels gewonnen Tuurlijk moet hij komende vrijdag wel weer in de basis staan, maar dan zal hij wel echt uit een ander vaatje moeten tappen. Iedereen is weer op 0 begonnen dit seizoen, en hij kan ontzettend goed voetballen maar dan moet hij dit wel meer laten zien.26 augustus 2025 om 08:31
Hutch schreef:045J schreef:Wie heeft het over "11 spelers die alleen creatief moeten zijn"??? We hebben er nu welgeteld ÉÉN en als je voorzichtig voorstelt daar misschien eens TWEE van te maken wordt er al ingewikkeld gedaan. Want gutteguttegut wat zou dat kunnen betekenen voor 'de balans op het middenveld'. Sterker nog, die ENE speler die iets van een actie en explosiviteit heeft stellen we ook nog ter discussie. Waarschijnlijk omdat ie pas een rechtstreeks aandeel heeft gehad in drie van de vijf doelpunten die er tot dusver zijn gemaakt. 60% van de totale productie! Manmanman, het moet allemaal niet veel gekker worden.Hutch schreef:Een balans op het middenveld is juist de basis voor goede resultaten. Je kunt niet 11 spelers hebben die alleen creatief moeten zijn. Er zijn meer aspecten wat je nodig hebt in een basiselftal. En als jij goed de wedstrijden bekijkt zie je dat wij op het middenveld zeker duelkracht missen. Beetje kort de bocht deze reactie.
Anderhalf jaar matig tot slecht voetbal en nog is de angst op het middenveld 'overlopen' te worden groter dan de wens eindelijk eens tot meer dan twee fatsoenlijk uitgespeelde aanvallen per wedstrijd te komen. Misschien zit het anoniem achter de tegenstander aanhobbelen in ons DNA en verdienen we niet beter.26 augustus 2025 om 01:3726 augustus 2025 om 02:4826 augustus 2025 om 07:59
045J schreef:Hutch schreef:Een balans op het middenveld is juist de basis voor goede resultaten. Je kunt niet 11 spelers hebben die alleen creatief moeten zijn. Er zijn meer aspecten wat je nodig hebt in een basiselftal. En als jij goed de wedstrijden bekijkt zie je dat wij op het middenveld zeker duelkracht missen. Beetje kort de bocht deze reactie.
Anderhalf jaar matig tot slecht voetbal en nog is de angst op het middenveld 'overlopen' te worden groter dan de wens eindelijk eens tot meer dan twee fatsoenlijk uitgespeelde aanvallen per wedstrijd te komen. Misschien zit het anoniem achter de tegenstander aanhobbelen in ons DNA en verdienen we niet beter.26 augustus 2025 om 01:3726 augustus 2025 om 02:48
Hutch schreef:
Anderhalf jaar matig tot slecht voetbal en nog is de angst op het middenveld 'overlopen' te worden groter dan de wens eindelijk eens tot meer dan twee fatsoenlijk uitgespeelde aanvallen per wedstrijd te komen. Misschien zit het anoniem achter de tegenstander aanhobbelen in ons DNA en verdienen we niet beter.26 augustus 2025 om 01:37
045jc schreef:045J schreef:Duidelijk geen verstand van voetbal, aan de aanval of de keeper ligt het niet.. Zonder Veendorp is onze verdediging gewoon gatenkaas!Frank123 schreef:Uiteraard. Vergeet El Maach niet. Word zeer gemist
Gisteren is pijnlijk blootgelegd dat we niet zonder de fussbalgotten cukur en leijten kunnen!25 augustus 2025 om 12:4125 augustus 2025 om 13:4025 augustus 2025 om 23:11
045J schreef:Hutch schreef:Müller en Nisbet loopt al niet optimaal. Met Paulissen daar word je zeker overlopen. Paulissen hoort op 10 want die liet in een half uur al zien over meer creativiteit te beschikken dan Schwirten. Schwirten leuk dat hij twee doelpunten maakt en ik gun hem dat maar creatief brengt hij niks.
Nisbet-Breij-Paulissen, Lajud op rechts, Seedorf op links en Van den Hurk in de spits. En lopen de voorhoedespelers op hun tandvlees: Maiorano, Cooper-Love en Griffith. Hoe moeilijk kan het zijn.25 augustus 2025 om 23:0725 augustus 2025 om 23:11
045J schreef:Frank123 schreef:Uiteraard. Vergeet El Maach niet. Word zeer gemist
Gisteren is pijnlijk blootgelegd dat we niet zonder de fussbalgotten cukur en leijten kunnen!25 augustus 2025 om 12:4125 augustus 2025 om 13:40
Hutch schreef:
Nisbet-Breij-Paulissen, Lajud op rechts, Seedorf op links en Van den Hurk in de spits. En lopen de voorhoedespelers op hun tandvlees: Maiorano, Cooper-Love en Griffith. Hoe moeilijk kan het zijn.25 augustus 2025 om 23:07
045J schreef:
Treichel Kruiver - Tol - Van de Buijs - Müller Beerten - Nisbet Paulissen Breij - Van de Hurk - Seedorf Zo zou ik vrijdag beginnen. Wil Breij ook wel eens samen zien met onze Mitchel25 augustus 2025 om 22:17
RJC1978 schreef:Kr1t1sjeRodatuup schreef:Ik vond niet dat roda slap begon. Integendeel, roda begon fel en scherp. Roda verslapte na de 1e tegengoal, die blootlegde dat het organisatorisch niet goed stond (net als bij de 2e tegengoal). Paulissen brengt rust en routine en hij doorziet heel snel de looplijnen. VD Hurk is iemand die veel in de bal komt (en dat doet hij vaak prima) maar dan is het fijn als je middenvelders hebt die eroverheen gaan. Dat is weer de kwaliteit van Schwirten die vaak in de box vd tegenstander komt. Tegen VVV was dat ook de valkuil omdat Saddiki hierdoor veel teveel ruimte kreeg (en uiteindelijk ook scoorde). Duurde lang voor dit werd doorzien. Schwirten had daarentegen toch weer enkele goede doelkansen (en een bijna assist). Tegen EHV zou ik voor meer balans starten met Paulissen. Of eventueel de variant Paulissen-Nisbet-Schwirten waarbij Paulissen een meer controlerende/spelverdelende rol heeft.
Ik vind dat de Roda supporter hier snel van slag raakt. We hebben een uitwedstrijd verloren, niets meer en minder. En ga je het analyseren komt het op een paar momenten aan. Een tackle die een kaart verdiende, een zondagsschot die via de rug in het doel beland. Een stroef en stroperig veld. Slap beginnen.Duelkracht die niet voldeed en een hoop gemiste kansen. Echter er zit nog veel rek in dit team. Natuurlijk zijn de nodige pijnpunten blootgesteld. Ik zou daarin zelver niet te rigoureus daarin handelen. Gewoon weer met hetzelfde team en hoogstens 1 mutatie en dan ontkom je niet aan Paulussen, is een niveau beter dan Schwirten. 90% van onze thuiswedstrijden winnen en 30% van onze uitwedstrijden en je bent er. Over een wedstrijd of 5 kan je pas echt zien waar we staan.25 augustus 2025 om 11:2925 augustus 2025 om 18:16
Kr1t1sjeRodatuup schreef:
Ik vind dat de Roda supporter hier snel van slag raakt. We hebben een uitwedstrijd verloren, niets meer en minder. En ga je het analyseren komt het op een paar momenten aan. Een tackle die een kaart verdiende, een zondagsschot die via de rug in het doel beland. Een stroef en stroperig veld. Slap beginnen.Duelkracht die niet voldeed en een hoop gemiste kansen. Echter er zit nog veel rek in dit team. Natuurlijk zijn de nodige pijnpunten blootgesteld. Ik zou daarin zelver niet te rigoureus daarin handelen. Gewoon weer met hetzelfde team en hoogstens 1 mutatie en dan ontkom je niet aan Paulussen, is een niveau beter dan Schwirten. 90% van onze thuiswedstrijden winnen en 30% van onze uitwedstrijden en je bent er. Over een wedstrijd of 5 kan je pas echt zien waar we staan.25 augustus 2025 om 11:29
Alli schreef:Klopp schreef:Precies dat. Zit genoeg voetbal in deze ploeg. Ook gisteren echt wel met vlagen leuk voetbal gezien met als hoogtepunt (voor mij) de aanval voorafgaand het rollertje van Grifits waar Haanderjong terecht naar verwijst. Wellicht was ik inderdaad wat fel over Seedorf tot nog toe. We hebben allemaal kunnen zien waar Seedorf tot in staat is, maar het verschil met dit seizoen is te groot. Dat betekent niet dat Seedorf opeens een slechte voetballer is. Tegen Helmond stond hij de eerste 20 minuten echt te slapen. Gisteren speelde hij by far zijn slechtste wedstrijd in het Roda shirt. Dat hij die bal voor open goal niet eens tussen de palen krijgt, zegt eigenlijk alles over zijn vorm tot dusver. Staat te vaak te slapen en komt bij mij ongeïnteresseerd over. Verloor gisteren vlak voor zijn wissel de bal, en deed geen enkele moeite om die bal terug te veroveren. Straalde een bepaalde "berusting" uit, alsof hij er niet helemaal bij is met z'n koppie. Zal toch echt uit een ander vaatje moeten gaan tappen met een jonge en gretige Maiorano achter zich. Daarmee zeg ik overigens niet dat Maiorano een betere voetballer is, maar die heeft wel die drive en absolute wil om zich te bewijzen. Misschien dat Seedorf het even nodig heeft om die concurrentie serieus aan te moeten gaan om zijn plek in de basis te behouden. Verder lees ik hier dat je een wijsneus bent als je (opbouwende) kritiek hebt en vooral de ploeg moet aanmoedigen ipv hier op het forum te prikken. In mijn beleving kunnen die 2 zaken prima hand in hand gaan. De ploeg naar voren schreeuwen tijdens thuiswedstrijden? Ja absoluut!! Maar tegelijkertijd mag je ook best kritisch zijn op het vertoonde spel tot dusver, en zeker als na de eerste 3 wedstrijden een patroon zichtbaar begint te worden die de zwakke plekken van het elftal bloot geven. Er zijn sommige hier op dit PB die na een nederlaag roepen dat alles kut is, zonder enige onderbouwing. Daar kunnen we allemaal niks mee, en zorgt voor frustratie. Maar zolang er op een normale, respectvolle manier gediscussieerd kan worden met elkaar, is dit PB toch juist de ultieme uitlaatklep?
Bij mij is van paniek geen sprake. Soms zit het mee en nu zat het even tegen. Maar Seedorf straalde niet al te veel zelfvertrouwen uit en dan is onze voorhoede mede ook door Breij niet goed genoeg. Maiorano was een alternatief geweest. Lajud is ook hoopgevend dus genoeg mensen om te wisselen. En niet nerveus worden van stats, die goal was meer van Koglin en de keeper van de Graafschap hielp ook een handje.25 augustus 2025 om 15:1725 augustus 2025 om 17:26
Klopp schreef:
Bij mij is van paniek geen sprake. Soms zit het mee en nu zat het even tegen. Maar Seedorf straalde niet al te veel zelfvertrouwen uit en dan is onze voorhoede mede ook door Breij niet goed genoeg. Maiorano was een alternatief geweest. Lajud is ook hoopgevend dus genoeg mensen om te wisselen. En niet nerveus worden van stats, die goal was meer van Koglin en de keeper van de Graafschap hielp ook een handje.25 augustus 2025 om 15:17
SchaesbergKoempel schreef:Laten we Aad de Mos dan maar aanstellen als trainer, die vernedert zijn spelers graag met wissels in de 15e minuut...Klopp schreef:Seedorf al betrokken bij 3 doelpunten, maar we gaan hem meteen uit de basis halen omdat hij gisteren minder goed speelde. Wat een onzin lees je hier.
Hard optreden willen de meesten hier niet maar ik zou al in de eerste helft Seedorf gewisseld hebben en tijdens de rust Schwirten en Breij. Nog een keer beginnen met Seedorf in de basis kan echt niet, net als starten zonder Paulissen.25 augustus 2025 om 10:1725 augustus 2025 om 11:55
Klopp schreef:
Hard optreden willen de meesten hier niet maar ik zou al in de eerste helft Seedorf gewisseld hebben en tijdens de rust Schwirten en Breij. Nog een keer beginnen met Seedorf in de basis kan echt niet, net als starten zonder Paulissen.25 augustus 2025 om 10:17
oost10 schreef:Kan je zo'n jongen niet omscholen tot linksback. Backs hoor je zelf op te leiden.
https://www.limburger.nl/regio/kerkrade/voormalig-psv-talent-keert-terug-bij-roda-met-plan-dat-naar-eerste-elftal-moet-leiden/85672455.html25 augustus 2025 om 11:14
Miln schreef:Klopp schreef:Heb het idee dat Paulissen nog geen 90 minuten aan kan.
Hard optreden willen de meesten hier niet maar ik zou al in de eerste helft Seedorf gewisseld hebben en tijdens de rust Schwirten en Breij. Nog een keer beginnen met Seedorf in de basis kan echt niet, net als starten zonder Paulissen.25 augustus 2025 om 10:1725 augustus 2025 om 10:28
Klopp schreef:
Hard optreden willen de meesten hier niet maar ik zou al in de eerste helft Seedorf gewisseld hebben en tijdens de rust Schwirten en Breij. Nog een keer beginnen met Seedorf in de basis kan echt niet, net als starten zonder Paulissen.25 augustus 2025 om 10:17