JuiceyJJ schreef:Lucky03 schreef:Ieder zijn mening! Ik denk dat Kruiver echt wel nog de nodige stappen te maken heeft maar de stijgende lijn die je ziet vooral in zijn verdedigende kwaliteiten. Aanvallend gaat hij echt wel pieken in het systeem van. PendersJohnnie schreef:Nou dat ben ik zeker niet met je eens, denk dat Kruiver echt wel n drijvende kracht is in dit team. En ben ook 100% zeker ervan dat die n stap hoger aan kan. Jij hebt zo je mannetjes die je graag de hand boven t hiifd houd , daar is Kruiver er geen van !!!
JuiceyJJ natuurlijk niet. Die hebben al een rechtsback gehaald en als ze er uit de kkd halen, zijn het er die aantoonbaar meer aankunnen. Tot die categorie behoort kruiver helemaal niet10 juli 2026 om 19:1510 juli 2026 om 19:4210 juli 2026 om 20:03
Kruiver speelt prima, maar kan helaas geen voorzet geven. Afgelopen seizoen kwam geen enkele voorzet in de buurt van een Roda speler.
Ik zie niet in hoe hij gaat pieken in een systeem van Penders waarin hij nog meer wordt geacht om aan te vallen en de bal voor te geven.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid