Hutch schreef:RodaWeert schreef:Wat valt er nou weer aan te merken op Seedorf? Die speelde tegen de beste man op het veld. Bovendien had Marinus Dijkhuizen zijn tactiek op hem afgesteld. Overal werd er 1 tegen 1 gespeeld, maar ging de bal richting Seedorf stapte een mannetje uit. Tja , dan moeten anderen het over nemen. En dan nog: weer een assist. Na de goal en assist van vorige week. Hij heeft een doorslaggevende rol gehad in bijna de hele productie tot dusver. Gewoon prima bezig...
Tol en VDB fantastisch vandaag! Hebben amper iets weggegeven. Treichel vond ik wat rommelig keepen en had ook niet alle ballen even klemvast. Weet iemand waarom Griffith vandaag niet inviel? Breij deed het prima vandaag, maar is overduidelijk geen rechtsbuiten. Nisbet verder heel solide. Echt een geniale voetballer die goed weet hoe hij zijn lengte kan gebruiken om telkens weer overtredingen mee te krijgen. De wissel Kother-Janssen begreep ik totaal niet. Bij Janssen zie je ook dat hij nog steeds inhoudt in duels. Onbegrijpelijk dat Kother er vanaf moest, die deed het gewoon prima. Wellicht een blessure? Al met al staat redelijk goed, maar we missen echt creativiteit. Maiorano komt vooralsnog echt tekort en is veel te onbesuisd ook. Had eigenlijk twee keer geel moeten krijgen. Van det Hurk is trouwens een fantastische spits voor ons. Ontzettend balvast, altijd aanspeelbaar en wint veel duels. Ik hoop dat Seedorf snel zijn vorm terug vindt en dat Lajud kan brengen wat er van hem verwacht wordt. Met de juiste aanvoer zal VDH het netje wel gaan vinden!16 augustus 2025 om 02:0016 augustus 2025 om 02:41
Er is weinig aan te merken op Seedorf, maar hij zit er gewoon nog niet helemaal lekker in, dat zag je vorige week ook al. Werd ook niet voor niks gewisseld. En heel logisch overigens hoor, want heeft er lang uitgelegen na die blessure. Als hij weer in topvorm komt dan is hij nog veel gevaarlijker dan dat hij afgelopen wedstrijden liet zien!