Frank123 schreef:Herman schreef:Willem komt niet, die is pas bij VVV geweest en deed net daar prima maar is terug naar Utrecht gegaan omdat zijn kinderen het daar mistte. Is nu een echte Utrechtenaar.
Of Rob Penders, als hij het dan wordt, ook Willem Janssen meebrengt? Naast een Roda-verleden en zijn ervaring als assistent-trainer heeft hij ook eens een jaar in de keuken mogen kijken in de rol van TM.01 mei 2025 om 10:4701 mei 2025 om 10:49
Kleine correctie;
Janssen heeft zijn functie als TD bij VVV neergelegd omdat hij niet gelukkig was in die functie. Dit had ook een nadelig effect op zijn prive leven. Janssen had aangegeven weer dagelijks op het veld te willen staan met spelers omdat hij altijd al ambities had gehad om trainer te worden. Bij Utrecht kreeg hij de kans om assistent te worden van Ron Jans, dus dat is de reden waarom hij naar Utrecht is gegaan. En natuurlijk speelt het mee dat hij bij Utrecht zijn carrière heeft afgesloten als aanvoerder.
Maar Janssen heeft flink wat famille in Noord Limburg wonen, en maakt met regelmaat een tripje naar onze mooie provincie. Dus de kans dat Janssen als assistent hier aan de slag zou gaan, acht ik echt niet uitgesloten. Volgens mij heeft Janssen nog een contract tot de zomer 2026 bij Utrecht, dus wie weet hoe de vlag er volgend jaar bij hangt....
Ik verwacht namelijk niet dat, mocht Penders de nieuwe trainer worden, hij Janssen als assistent mee krijgt (als hij dat graag zou willen). Denk niet dat Utrecht akkoord is dat beide assistent trainers van Ron Jans vertrekken komende zomer. Daarnaast zal Janssen zijn contract bij Utrecht gewoon willen uitdienen. Heeft aan Ron Jans natuurlijk een uitstekende leermeester, en Utrecht is natuurlijk ook wel zijn club geworden de laatste jaren.
De samenwerking tussen Penders en Janssen bij Utrecht is in ieder geval uitstekend. Vullen elkaar ontzettend goed aan en zitten veelal op dezelfde lijn als het gaat om voetbal filosofie. Stond rond de carnaval ook een artikel op internet hierover.