AHK
Wat je van mij denkt boeit me niets......je laatste prikker aan
dieter, de zoveelste leugen.
Jij moet toch wel een nog langere neus dan tenen hebben.
Echt ongelofeloos ben jij.
Waarom maak je je dan zo druk als het je niets boeit? Je zegt steeds het tegenovergestelde van wat je in werkelijkheid doet. En het nog steeds niet in de gaten hebben. Echt zielig aan het worden Mourinho’tje.
Ter info: heb mijn persoonlijke beveiliging opgevoerd tot maar liefst 6 bodyguards (serie 2016, playmobiel security kit) en mijn vrouw en kinderen zijn uit voorzorg geëvacueerd. Er mogen tenslotte geen onschuldige slachtoffers vallen. Ook de buurtwacht is opgetrommeld.
Heb me al 4 maal verschoond zo dun loopt het me in de broek. Van angst welteverstaan.
Laat je even weten wanneer je precies komt? Dan kan ik de vaseline alvast klaar voor je zetten.
Heb bij Pierre een leuk shirt laten maken voor je, als teken dat je (onaantastbaar en niet meer in te halen) op de 1e plaats staat in het klassement van de meest infantiele pb'er EVER!
Oeps, bijna vergeten, breng svp 2 maten mee. Dan kunnen die je meenemen en wegdragen als je onvoorzien zelf niet meer kunt staan danwel de weg kwijt bent. Heb nl zelf een enorme hekel om rotzooi op te ruimen.
Ben jij nou zo slim of zijn wij nu zo dom dat niemand je begrijpt?
Je bent volgens mij idd echt de slimste en gevaarlijkste chihuahua van de hele roedel.