Wowwww
Dieter, je moet dringend de politiek in. Een nieuwe pb-diplomaat. Jaloers, zou willen dat ik die kwaliteiten had.
pwhb
Dat jou hartje sneller klopt bij het lezen van de dr. Oekter prikkers en bij de mijne niet kan ik mee leven.
Dat je mij steeds aanspreekt op van alles is ook geen probleem want dat is tenslotte iets wat je voornamelijk doet bij velen op het pb. Helaas niet altijd in vlekkeloos Nederlands ;-)
dieter heeft wel een punt mbt miscommunicatie. Vandaar korte Jip & Jannekke uitleg voor jou zodat een evt wondje niet verder ettert.
Als jj met je blote reet in de hekken gaat hangen na een overwinning tegen twente en je daarna niet meer anoniem bent, reageer ik dat ik dat zonodig niet hoef te zien. Dus voor alle duidelijkheid WEL de 3 punten, NIET jouw blote reet.
PS benieuwd wat jij drinkt dat blijkbaar zo heftig is dat je lekker losgaat op het pb tegen diverse pb’ers en na het ontwaken alles gaat verwijderen omdat de prikkers bij nader (nuchter &helder) toch niet zo slim waren.
Durf trouwens te wedden dat je het verschil niet (blind) proeft tussen Schulte en ander getapt koud pilsje.
dieter broodnuchter gisteren, net zoals alle andere pb avonden