×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
NoahP
Nog een kleine toevoeging, bij flashscore moet je zelf even een tabel naar rechts voor de bekerwedstrijden en play off wedstrijden, en wikipedia neemt deze helemaal niet mee. verder geven wikipedia en flashscore idd vertekend beeld door zweedse competitie niet bij een bestaand seizoen te nemen, waardoor hij 3 seizoenen voetbalt in 2 jaar. Met competitie en bekerwedstrijden samen heeft hij 301 wedstrijden gespeeld over de laatste 10 seizoenen. dus gemiddeld meer dan 30 wedstrijden per jaar sinds 2015...
2 min geleden - 04 juli 2025 om 08:46 # 382056
HensFischer
Hoe komen mensen erbij dat Bangura meermaals basis heeft gestaan. Hij heeft welgeteld 1 keer in de basis gestaan en werd toen in de rust gewisseld. Hij was toen niet goed en niet slecht. Als ploeg was Roda die pot wel behoorlijk slecht. Hij heeft nog 1 keer 45 minuten gespeeld. Dit was echter een 2e helft, toen draaide hij een 0-1 achterstand om in een 2-1 voorsprong.
5 min geleden - 04 juli 2025 om 08:43 # 382055
TheBaser87
Van den Hurk wordt ook alweer afgeschreven zie ik haha. Voor het gemak word er ook maar even aan een aantal zaken voorbij gegaan:

In 2016/17 speelde hij bij twee clubs: FC Eindhoven (2 wedstrijden) en de Graafschap (29 wedstrijden). Samen 31 wedstrijden.

In zijn laatste jaar bij MVV (19/20) speelde hij 27 duels en door zijn transfer naar Helsingborgs kon hij de hele zomer lekker doorvoetballen: in Noorwegen lopen de seizoenen binnen hetzelde kalenderjaar, van het voorjaar tot het najaar. In het seizoen 2020 speelde hij daar nog 27 wedstrijden, waarbij ook nog moet worden opgemerkt dat die competitie maar uit 16 clubs bestaat en er dus überhaupt maar 30 competitiewedstrijden te spelen zijn. In het seizoen 2021 kwam hij daar vervolgens tot 25 wedstrijden.

In zijn laatste jaar 2022 speelde hij nog 14 wedstrijden en wisselde daarna weer terug naar de Europese speelkalender: er staan in 22/23 nog twee clubs achter zijn naam: Rizespor in Turkije (12 wedstrijden) en Gornik in Polen (6 wedstrijden) Daarmee komt hij ook hier tot 32 wedstrijden.Daar hebben we het waarschijnlijk over een tijdspanne van iets meer dan 1 seizoen, (April 22 t/m mei 23 o.i.d.) maar als je de zomerstop overslaat lijkt het mij niet meer dan logisch dat je af en toe rust krijgt of een pijntje hebt.

Als je dan een speler wil afschrijven op basis van statistieken uit het verleden moet je wel zorgen dat je de statistieken juist interpreteert...
21 min geleden - 04 juli 2025 om 08:27 # 382054
Gluckauf
viro schreef:
NoahP Prima jij je zin op wikipedia staan andere cijfers. Daar heeft v/d Hurk heel zijn carriere 2 x meer als 30 wedstrijden gespeeld.
04 juli 2025 om 07:04

Niet alleen Wikipedia. Flashscore zegt ook 24/25 en 18/19 enige seizoenen dat hij meer dan 30 wedstrijden heeft gespeeld.
51 min geleden - 04 juli 2025 om 07:57 # 382053
Johnnie
Wikipedia 🤣
1 uur geleden - 04 juli 2025 om 07:46 # 382052
viro
NoahP

Prima jij je zin op wikipedia staan andere cijfers. Daar heeft v/d Hurk heel zijn carriere 2 x meer als 30 wedstrijden gespeeld.

1 uur geleden - 04 juli 2025 om 07:04 # 382051
Roda7United
Meumon schreef:
Roda7United schreef:
Meumon schreef:
[quote]382045[/quote] Heeft Barnes ook nog een EU paspoort? Anders valt die automatisch af gezien salaris van buiten EU spelers +- 4 ton is?
03 juli 2025 om 23:52
Tweede nationaliteit is Duits dus zou gewoon kunnen. Maar ik hoop dat het Kyeremateng is. Van dat profiel word ik wel enthousiast. Van die andere 2 allesbehalve.
04 juli 2025 om 00:02
Ah thanks! Zag dat niet 1,2,3 terug op transfermarkt. Laten we hopen dat we binnenkort weer een mooie aanwinst kunnen verwelkomen.
04 juli 2025 om 00:17

https://www.transfermarkt.nl/joselpho-barnes/profil/spieler/521966

Als je naar beneden scrolt zie je

Geboorteplaats: Oberhausen
Nationaliteit: 🇬🇭 Ghana 🇩🇪 Duitsland

Tip voor de volgende keer ;-)
8 uur geleden - 04 juli 2025 om 00:24 # 382050
Meumon
Roda7United schreef:
Meumon schreef:
KoempelAnjovins schreef:
[quote]382002[/quote] Thei
03 juli 2025 om 23:47
Heeft Barnes ook nog een EU paspoort? Anders valt die automatisch af gezien salaris van buiten EU spelers +- 4 ton is?
Tweede nationaliteit is Duits dus zou gewoon kunnen. Maar ik hoop dat het Kyeremateng is. Van dat profiel word ik wel enthousiast. Van die andere 2 allesbehalve.
04 juli 2025 om 00:02

Ah thanks! Zag dat niet 1,2,3 terug op transfermarkt. Laten we hopen dat we binnenkort weer een mooie aanwinst kunnen verwelkomen.
8 uur geleden - 04 juli 2025 om 00:17 # 382049
Roda7United
Meumon schreef:
KoempelAnjovins schreef:
AckensWielie schreef:
Wat dacht men van Allemeersch van Top Oss? Of onderstaande twee: https://www.transfermarkt.nl/joselpho-barnes/profil/spieler/521966 https://www.transfermarkt.nl/gabriel-kyeremateng/profil/spieler/321082
03 juli 2025 om 17:12
Thei
Heeft Barnes ook nog een EU paspoort? Anders valt die automatisch af gezien salaris van buiten EU spelers +- 4 ton is?

Tweede nationaliteit is Duits dus zou gewoon kunnen.

Maar ik hoop dat het Kyeremateng is. Van dat profiel word ik wel enthousiast. Van die andere 2 allesbehalve.

8 uur geleden - 04 juli 2025 om 00:02 # 382048
Roda7United
RodaSjeng schreef:
Roda7United schreef:
RodaSjeng schreef:
[quote]382029[/quote] Zo denderend vind ik de voorzetten van Kruiver anders ook niet, beste voorzet van de selectie is op het moment Köther naar mijn mening met links, en Seedorf met zijn rechterbeen. Maar zodra die op links speelt valt dat niet alleen weg, ben je ook nog eens alle onvoorspelbaarheid kwijt aangezien hij links eigenlijk nooit buitenom kan maar alleen binnendoor.
03 juli 2025 om 23:04
Ik ben het echt niet met je eens. Seedorf gaat naar mijn mening juist vaak buitenom, hij was juist altijd onvoorspelbaar vind ik. Maar als we jouw redenatie zouden volgen: dan is hij aan de rechterkant toch ook voorspelbaar? Want dan zou hij altijd buitenom gaan omdat hij rechts is.
03 juli 2025 om 23:27
Als je met rechts vanaf rechts komt en je bent stijf rechts kun je alsnog schieten toch? dus dan heb je de bal wel aan je rechtervoet, maar je kunt twee kanten op, en dan met rechts schieten of met rechts voorzetten. Als je stijf rechts vanaf links komt kun je binnen en buitenom, kun je bij naar binnen gaan met rechts schieten, maar als je buitenom gaat moet je eerst een halve pirouette maken om als nog met je rechter voet voor te zetten vanaf links, of met links een voorzet de tribune op schieten. Spelers die in ons budget passen zijn helaas zelden tweebenig, maar daarom moeten ze juist slim spelen en geen gekke dingen gaan proberen.
03 juli 2025 om 23:32

Ah op die manier. Ja ik snap wel wat je bedoelt nu. Maar nog steeds, ik vind Seedorf echt niet voorspelbaar. Hij gaat ook regelmatig buitenom als hij op links speelt. Heeft zelf ook aangegeven liever op links te spelen. Ik zou hem daar laten staan.
In een ideale situatie wisselen de buitenspelers af en toe van kant tijdens de wedstrijd. Dan maak je het nog lastiger voor de tegenstander. Maar dan moeten we wel een rechtsbuiten krijgen die ook enigszins op links uit de voeten kan natuurlijk.
gisteren om 23:55 - 03 juli 2025 om 23:55 # 382047
Meumon
KoempelAnjovins schreef:
AckensWielie schreef:
Wat dacht men van Allemeersch van Top Oss? Of onderstaande twee: https://www.transfermarkt.nl/joselpho-barnes/profil/spieler/521966 https://www.transfermarkt.nl/gabriel-kyeremateng/profil/spieler/321082
03 juli 2025 om 17:12
Thei

gisteren om 23:52 - 03 juli 2025 om 23:52 # 382046
KoempelAnjovins
gisteren om 23:47 - 03 juli 2025 om 23:47 # 382045
Thei
Over welke 3 spelers hebben we het dan Rodaforlife045
gisteren om 23:44 - 03 juli 2025 om 23:44 # 382044
Rodaforlife045
AckensWielie schreef:
joolisjool schreef:
Wedstrijd tegen Lommel gaat niet door zie ik. Komt daar wel een vervangende wedstrijd voor?
03 juli 2025 om 22:16
nee men wilde nog maar 1 wedstrijd per week
03 juli 2025 om 22:48

Volgensmij weet jij wel meer😉. In ieder geval staat een van die 3 spelers op het lijstje van Roda heb ik vernomen.
gisteren om 23:40 - 03 juli 2025 om 23:40 # 382043
RodaSjeng
Roda7United schreef:
RodaSjeng schreef:
Triezan schreef:
[quote]382020[/quote] Lijkt me ook logischer met Kruijver en Jansen (hopelijk zonder blessures) dat je inderdaad Seedorf naar binnen laat trekken met rechts als de backs het veld breed houden of overlappen in combinaties. Met Seedorf op rechts kan hij beter als een soort wingback spelen, maar met Kruijver heb je dat zeker niet nodig. Maar is natuurlijk volledig afhankelijk van Van Dessels speelstijl
03 juli 2025 om 22:36
Zo denderend vind ik de voorzetten van Kruiver anders ook niet, beste voorzet van de selectie is op het moment Köther naar mijn mening met links, en Seedorf met zijn rechterbeen. Maar zodra die op links speelt valt dat niet alleen weg, ben je ook nog eens alle onvoorspelbaarheid kwijt aangezien hij links eigenlijk nooit buitenom kan maar alleen binnendoor.
Ik ben het echt niet met je eens. Seedorf gaat naar mijn mening juist vaak buitenom, hij was juist altijd onvoorspelbaar vind ik. Maar als we jouw redenatie zouden volgen: dan is hij aan de rechterkant toch ook voorspelbaar? Want dan zou hij altijd buitenom gaan omdat hij rechts is.
03 juli 2025 om 23:27

Als je met rechts vanaf rechts komt en je bent stijf rechts kun je alsnog schieten toch? dus dan heb je de bal wel aan je rechtervoet, maar je kunt twee kanten op, en dan met rechts schieten of met rechts voorzetten.
Als je stijf rechts vanaf links komt kun je binnen en buitenom, kun je bij naar binnen gaan met rechts schieten, maar als je buitenom gaat moet je eerst een halve pirouette maken om als nog met je rechter voet voor te zetten vanaf links, of met links een voorzet de tribune op schieten.

Spelers die in ons budget passen zijn helaas zelden tweebenig, maar daarom moeten ze juist slim spelen en geen gekke dingen gaan proberen.
gisteren om 23:32 - 03 juli 2025 om 23:32 # 382042
RodaWeert
Hutch schreef:
Bangura weg - ik vind het echt oliedom. Ik hoop dat hij slaagt in Istrië. Hij was werkelijk de enige speler die wat sjeu gaf aan de suffe ploeg van het afgelopen jaar. Ik vond het in al zijn tekortkomingen een wonderlijke speler die ook echt wat toevoegde. We worden er hoe dan ook niet leuker op zonder hem. En of we er echt beter op worden moet ik ook nog maar zien. Ook als er een gepolijstere voetballer in zijn plek wordt gehaald. Er zijn zaken die passen gewoon zonder dat er een voetbaltechnische verklaring is. Kiprich had dat met Feyenoord, Erik Willaarts met Utrecht. Het talent lijkt vervangbaar, maar verbreek je de combi verliezen zowel speler als club iets dat je nooit meer terugvindt.
03 juli 2025 om 23:05

Meen je dit echt?

Het vorige seizoen was zo triest dat hij inderdaad op viel. Meermaals basis gestaan, maar niks laten zien. Perfecte invaller, dat wel. Maar dat is precies de rol die hij niet meer wilt. Wat hebben we aan een speler die ontevreden is? Dan is het voor beide partijen beter om afscheid van elkaar te nemen. Voor hem een mooie kans op een buitenlands avontuur.

Als we willen promoveren moet er ook een ander niveau nagestreefd worden. Mijn verwachting is ook dat VDH niet alles zal spelen, dus het geld dat Bangura ons oplevert kan mooi geïnvesteerd worden in een goeie tweede spits. Ik zie alleen maar winnaars dankzij deze deal.
gisteren om 23:32 - 03 juli 2025 om 23:32 # 382041
Roda7United
Happyflappy schreef:
RodaSjeng schreef:
Happyflappy schreef:
Ergens gelezen dat Maxim Gullit vrij zou zijn? Iets voor RodaJC?
03 juli 2025 om 22:57
Die jongen is sinds vorige zomer al transfervrij, en heeft in februari 2022 (!) voor het laatst gespeelt, dit betrof een invalbeurt van 1 minuut...
03 juli 2025 om 23:09
Niet echt iets voor een zekerheidje dus.. Andere vissen in de zee
03 juli 2025 om 23:13

Dat die al jaren niet gespeeld heeft komt omdat hij is gestopt met voetballen na een zware knieblessure. In 2023 al.
gisteren om 23:30 - 03 juli 2025 om 23:30 # 382040
Roda7United
RodaSjeng schreef:
Triezan schreef:
Rodafan1996 schreef:
[quote]382012[/quote] nee aub niet Seedorf op rechts. Gewoon op links, daar is die het beste!
03 juli 2025 om 20:54
Lijkt me ook logischer met Kruijver en Jansen (hopelijk zonder blessures) dat je inderdaad Seedorf naar binnen laat trekken met rechts als de backs het veld breed houden of overlappen in combinaties. Met Seedorf op rechts kan hij beter als een soort wingback spelen, maar met Kruijver heb je dat zeker niet nodig. Maar is natuurlijk volledig afhankelijk van Van Dessels speelstijl
Zo denderend vind ik de voorzetten van Kruiver anders ook niet, beste voorzet van de selectie is op het moment Köther naar mijn mening met links, en Seedorf met zijn rechterbeen. Maar zodra die op links speelt valt dat niet alleen weg, ben je ook nog eens alle onvoorspelbaarheid kwijt aangezien hij links eigenlijk nooit buitenom kan maar alleen binnendoor.

gisteren om 23:27 - 03 juli 2025 om 23:27 # 382039
Happyflappy
RodaSjeng schreef:
Happyflappy schreef:
Die jongen is sinds vorige zomer al transfervrij, en heeft in februari 2022 (!) voor het laatst gespeelt, dit betrof een invalbeurt van 1 minuut...
03 juli 2025 om 23:09

Niet echt iets voor een zekerheidje dus.. Andere vissen in de zee
gisteren om 23:13 - 03 juli 2025 om 23:13 # 382038
RodaSjeng
Happyflappy schreef:

gisteren om 23:09 - 03 juli 2025 om 23:09 # 382037
Hutch
Bangura weg - ik vind het echt oliedom.

Ik hoop dat hij slaagt in Istrië. Hij was werkelijk de enige speler die wat sjeu gaf aan de suffe ploeg van het afgelopen jaar.

Ik vond het in al zijn tekortkomingen een wonderlijke speler die ook echt wat toevoegde. We worden er hoe dan ook niet leuker op zonder hem. En of we er echt beter op worden moet ik ook nog maar zien. Ook als er een gepolijstere voetballer in zijn plek wordt gehaald.

Er zijn zaken die passen gewoon zonder dat er een voetbaltechnische verklaring is. Kiprich had dat met Feyenoord, Erik Willaarts met Utrecht. Het talent lijkt vervangbaar, maar verbreek je de combi verliezen zowel speler als club iets dat je nooit meer terugvindt.
gisteren om 23:05 - 03 juli 2025 om 23:05 # 382036
RodaSjeng
Triezan schreef:
Rodafan1996 schreef:
RodaSjeng schreef:
[quote]381997[/quote] Kan aan mij liggen hoor, maar ik zie Seedorf eigenlijk veel liever vanaf rechts komen. Als hij op links staat weet je als zijn directe verdediger zeker dat hij naar binnen gaat komen om te schieten, terwijl hij vanaf rechts ook nog de optie heeft om een voorzet te geven.
03 juli 2025 om 19:07
nee aub niet Seedorf op rechts. Gewoon op links, daar is die het beste!
Lijkt me ook logischer met Kruijver en Jansen (hopelijk zonder blessures) dat je inderdaad Seedorf naar binnen laat trekken met rechts als de backs het veld breed houden of overlappen in combinaties. Met Seedorf op rechts kan hij beter als een soort wingback spelen, maar met Kruijver heb je dat zeker niet nodig. Maar is natuurlijk volledig afhankelijk van Van Dessels speelstijl

gisteren om 23:04 - 03 juli 2025 om 23:04 # 382035
RodaSjeng
Thei schreef:
Bangura kon oorlog maken en strijden als invaller. De wedstrijden welke hij in de basis begon was hij onzichtbaar. Als je er nu nog wat geld voor krijgt en kunt er een vergelijkbare masr betere voetballer voor terug krijgen is het een win-win situatie. Hoe lang heeft hij eigenlijk bij roda gezeten?
03 juli 2025 om 22:32

Sinds 2022, was wel een Kerkradenaar en heeft ook op zijn Instagram wat foto's gezet waarop je wel kan zien dat hij Rodafan was (spelersbus, hand in hand met Marc Höcher het veld op), maar hij kwam uit de jeugd van Fortuna, en is via de jeugd van Aachen en de jeugd van Kaiserslautern bij ons teruggekomen.
gisteren om 23:02 - 03 juli 2025 om 23:02 # 382034
Happyflappy
gisteren om 22:57 - 03 juli 2025 om 22:57 # 382033
AckensWielie
joolisjool schreef:
Wedstrijd tegen Lommel gaat niet door zie ik. Komt daar wel een vervangende wedstrijd voor?
03 juli 2025 om 22:16
nee men wilde nog maar 1 wedstrijd per week

gisteren om 22:48 - 03 juli 2025 om 22:48 # 382032
AckensWielie
Johnnie schreef:
Kink in de kabel wbt samenwerking met de city group dan ook?
03 juli 2025 om 22:29
nee nee

gisteren om 22:47 - 03 juli 2025 om 22:47 # 382031
SchaesbergKoempel
Johnnie schreef:
03 juli 2025 om 22:29

Mwa, misschien gewoon een wijziging in de planning van v Dessel? Oefenwedstrijden stonden al gepland voor zijn aanstelling en we spelen ook al op de 5e en de 11e.
gisteren om 22:45 - 03 juli 2025 om 22:45 # 382030
Triezan
Rodafan1996 schreef:
RodaSjeng schreef:
SchaesbergKoempel schreef:
DelaVega Zwarts is goed, maar ook niet goedkoop. Zijn beste posities zijn linksvoor, of in de spits (waar we al twee goede spelers hebben). Dan zijn er maar 3 mogelijke uitkomsten: a) hij zit met een dik salaris, veel op de bank b) hij speelt Seedorf of van de Hurk uit de basis, die dan met een dik salaris veel op de bank zit c) Je speelt een speler met een dik salaris op zijn slechtste positie in de aanval (rechtsbuiten.) Hoe dan ook verspil je je geld.
03 juli 2025 om 15:48
Kan aan mij liggen hoor, maar ik zie Seedorf eigenlijk veel liever vanaf rechts komen. Als hij op links staat weet je als zijn directe verdediger zeker dat hij naar binnen gaat komen om te schieten, terwijl hij vanaf rechts ook nog de optie heeft om een voorzet te geven.

gisteren om 22:36 - 03 juli 2025 om 22:36 # 382029
cameleon
Ik vind dat de basis die we dit jaar al hebben, nu al een stuk beter is dan die van vorig seizoen. Wat voor mij misschien nog wel belangrijker is: we hebben eindelijk weer een trainer met een echt Roda-hart. Iemand die van voetbal houdt, niet van alleen maar harder of langer rennen tot je er bij neervalt.

Kevin van Dessel is 100% een voetballiefhebber en tegelijk 1000% gemotiveerd. Ik geloof er heilig in dat hij, met zijn eerlijke en aangename manier van communiceren, samen met het team echt iets moois gaat neerzetten. Dat gaan ze laten zien.

Daarnaast vind ik dat de kwaliteit van de spelers die er dit jaar bij zijn gekomen ook erg goed is. Het geeft me echt vertrouwen dat we dit seizoen mooie stappen kunnen maken. 💛🖤 Roda los mer joa
gisteren om 22:32 - 03 juli 2025 om 22:32 # 382028
Thei
Bangura kon oorlog maken en strijden als invaller. De wedstrijden welke hij in de basis begon was hij onzichtbaar.
Als je er nu nog wat geld voor krijgt en kunt er een vergelijkbare masr betere voetballer voor terug krijgen is het een win-win situatie. Hoe lang heeft hij eigenlijk bij roda gezeten?
gisteren om 22:32 - 03 juli 2025 om 22:32 # 382027
Johnnie
gisteren om 22:29 - 03 juli 2025 om 22:29 # 382026
joolisjool
gisteren om 22:16 - 03 juli 2025 om 22:16 # 382025
AckensWielie
Oke
gisteren om 22:07 - 03 juli 2025 om 22:07 # 382024
NoahP
viro schreef:
NoahP schreef:
rodafanWeert schreef:
[quote]381999[/quote] Een Helmondfan bij ons op het werk zei dat vd Hurk regelmatig geblesseerd was, of geschorst i.v.m. een rode kaart. Ik weet niet in hoeverre dat allemaal klopt, maar dan zou een scorende 2e spits wel wenselijk zijn.
03 juli 2025 om 19:20
Wat grappig, een helmond fan zei mij dat hij kon vliegen en dat hij wel eens 50 eigen doelpunten in een wedstrijd had gemaakt. Geen idee of dat klopt, maar dan zou ik wel een andere spits halen.
03 juli 2025 om 19:59
Feit blijft dat hij in zijn hele carriere maar 2 x meer als 30 wedstrijden heeft gespeeld of is ingevallen. De toekomst zal het leren. Persoonlijk zou ik voor een spits gaan die potentie heeft om nummer 1 spits te zijn.
03 juli 2025 om 20:47

Feit is vooral dat dit niet klopt, dit kun je ook gewoon opzoeken. Sinds 18/19 heeft hij 214 wedstrijden gespeeld. Dit in 7 seizoenen. Gemiddeld 30,6 wedstrijden per seizoen, over de laatste 7 jaar.
Maakt me eigenlijk vrij weinig uit of je hem nu als eerste spits ziet, maar een zin beginnen met “feit blijft dat” of “iemand die ik ken zegt dat” maakt het niet direct een feit.
gisteren om 22:01 - 03 juli 2025 om 22:01 # 382023
AllesKumpWeerGood
Er staan tot nu toe een aardige selectie net als in het eerste jaar dat Servais begon.

Ik ben benieuwd wanneer er weer een transfer volgt.

Er lekt iniedergeval nog niks uit?

gisteren om 21:55 - 03 juli 2025 om 21:55 # 382022
Tuppetei2
matrix schreef:
Bangura scoort vorige week nog 6x. Late ze hem voor een habbekrats gaan. Als Nol nog leefde....
03 juli 2025 om 19:53

Als nol nog leefde had die uberhaupt nooit roda 1 gehaald.
gisteren om 21:05 - 03 juli 2025 om 21:05 # 382021
Rodafan1996
RodaSjeng schreef:
DelaVega Zwarts is goed, maar ook niet goedkoop. Zijn beste posities zijn linksvoor, of in de spits (waar we al twee goede spelers hebben). Dan zijn er maar 3 mogelijke uitkomsten: a) hij zit met een dik salaris, veel op de bank b) hij speelt Seedorf of van de Hurk uit de basis, die dan met een dik salaris veel op de bank zit c) Je speelt een speler met een dik salaris op zijn slechtste positie in de aanval (rechtsbuiten.) Hoe dan ook verspil je je geld.
Kan aan mij liggen hoor, maar ik zie Seedorf eigenlijk veel liever vanaf rechts komen. Als hij op links staat weet je als zijn directe verdediger zeker dat hij naar binnen gaat komen om te schieten, terwijl hij vanaf rechts ook nog de optie heeft om een voorzet te geven.

gisteren om 20:54 - 03 juli 2025 om 20:54 # 382020
viro
NoahP schreef:
rodafanWeert schreef:
viro schreef:
[quote]381997[/quote] Van der Hurk is er nooit 38 wedstrijden bij. Als ik zijn verleden zie heeft alleen bij Mvv en Helmond sport 1 seizoen meer als 30 wedstrijden gespeeld. Daar zal gewoon 1 spits moeten komen die gelijkwaardig of beter als v/ d Hurk. Ik moet maar eens zien of hij er meer dan 15 maakt zoals iedereen wilt geloven. Eerste jaar bij Helmond maakte hij er 4, dat is minder dan Cükur in zijn eerste jaar bij Roda. Maakt hij er meer als 15 zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ik ernaast zat.
03 juli 2025 om 16:31
Een Helmondfan bij ons op het werk zei dat vd Hurk regelmatig geblesseerd was, of geschorst i.v.m. een rode kaart. Ik weet niet in hoeverre dat allemaal klopt, maar dan zou een scorende 2e spits wel wenselijk zijn.
Wat grappig, een helmond fan zei mij dat hij kon vliegen en dat hij wel eens 50 eigen doelpunten in een wedstrijd had gemaakt. Geen idee of dat klopt, maar dan zou ik wel een andere spits halen.
03 juli 2025 om 19:59

Feit blijft dat hij in zijn hele carriere maar 2 x meer als 30 wedstrijden heeft gespeeld of is ingevallen.

De toekomst zal het leren. Persoonlijk zou ik voor een spits gaan die potentie heeft om nummer 1 spits te zijn.
gisteren om 20:47 - 03 juli 2025 om 20:47 # 382019
Johnnie
Wohielo die zijn we hier heel snel Kotzebue
gisteren om 20:14 - 03 juli 2025 om 20:14 # 382018
Wohielo
Zal totaal niet haalbaar zijn, maar ik zou een gat in de lucht springen als Vieri Kotzebue op rechtsbuiten zou komen. Die valt me al een tijdje positief op. Maarja contract tot 2026…
En hebben we meteen wat om te schelden als het niet goed zou gaan, perfecte naam voor ons zeikerds hahaha
gisteren om 20:05 - 03 juli 2025 om 20:05 # 382017
NoahP
rodafanWeert schreef:
viro schreef:
Van der Hurk is er nooit 38 wedstrijden bij. Als ik zijn verleden zie heeft alleen bij Mvv en Helmond sport 1 seizoen meer als 30 wedstrijden gespeeld. Daar zal gewoon 1 spits moeten komen die gelijkwaardig of beter als v/ d Hurk. Ik moet maar eens zien of hij er meer dan 15 maakt zoals iedereen wilt geloven. Eerste jaar bij Helmond maakte hij er 4, dat is minder dan Cükur in zijn eerste jaar bij Roda. Maakt hij er meer als 15 zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ik ernaast zat.
Een Helmondfan bij ons op het werk zei dat vd Hurk regelmatig geblesseerd was, of geschorst i.v.m. een rode kaart. Ik weet niet in hoeverre dat allemaal klopt, maar dan zou een scorende 2e spits wel wenselijk zijn.

gisteren om 19:59 - 03 juli 2025 om 19:59 # 382016
matrix
Bangura scoort vorige week nog 6x. Late ze hem voor een habbekrats gaan. Als Nol nog leefde....
gisteren om 19:53 - 03 juli 2025 om 19:53 # 382015
Johnnie
rodafanweert wat een onzin

364 wedstrijden gespeeld, 2 rode kaarten en 1 keer 2x geel dus rood.

De 2x geel dus rood in de allsvenskan
1 directe rode in superettan

De enige rode kaart die hij ooit in Nederland pakte was bij Helmond. Dat dan weer wel. Daar deed hij 57 wedstrijden over. In die 57 wedstrijden voor Helmond pakte hij 7 gele kaarten.

Waar dat idee vandaag komt dat het een klootzak is die vies speelt is me echt een raadsel
gisteren om 19:30 - 03 juli 2025 om 19:30 # 382014
rodafanWeert
viro schreef:
Van der Hurk is er nooit 38 wedstrijden bij. Als ik zijn verleden zie heeft alleen bij Mvv en Helmond sport 1 seizoen meer als 30 wedstrijden gespeeld. Daar zal gewoon 1 spits moeten komen die gelijkwaardig of beter als v/ d Hurk. Ik moet maar eens zien of hij er meer dan 15 maakt zoals iedereen wilt geloven. Eerste jaar bij Helmond maakte hij er 4, dat is minder dan Cükur in zijn eerste jaar bij Roda. Maakt hij er meer als 15 zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ik ernaast zat.

Een Helmondfan bij ons op het werk zei dat vd Hurk regelmatig geblesseerd was, of geschorst i.v.m. een rode kaart.
Ik weet niet in hoeverre dat allemaal klopt, maar dan zou een scorende 2e spits wel wenselijk zijn.
gisteren om 19:20 - 03 juli 2025 om 19:20 # 382013
RodaSjeng

gisteren om 19:07 - 03 juli 2025 om 19:07 # 382012
Sjunsteopderwelt
Luijpers aan de gang als assistent bij Zulte Waregem
gisteren om 19:05 - 03 juli 2025 om 19:05 # 382011
AckensWielie
RFV schreef:
https://www.transfermarkt.nl/travis-de-jong/profil/spieler/1081947 Jonge spita uit de regio, scoort makkelijk en heeft lengte
03 juli 2025 om 18:06
klopt zeker niet verkeerd. De vraag is wat men vraagt gezien doorlopend contract en potentie en of Roda genoeg interesse heeft.

gisteren om 18:09 - 03 juli 2025 om 18:09 # 382010
Cas520
RFV schreef:
https://www.transfermarkt.nl/travis-de-jong/profil/spieler/1081947 Jonge spita uit de regio, scoort makkelijk en heeft lengte
03 juli 2025 om 18:06

Spita?
gisteren om 18:09 - 03 juli 2025 om 18:09 # 382009
SchaesbergKoempel
viro Eerste seizoen bij Helmond kwam hij niet helemaal fit binnen, heeft toen pas vanaf wedstrijd 11 meegedaan en niet altijd basis. Vorig seizoen 34 wedstrijden van de 38 meegedaan.

Eens dat je ook een goede tweede spits moet hebben, maar dat moet je slim aanpakken, omdat die altijd (veel) minder gaat spelen. Zo’n Allemeersch wat hier wordt genoemd zou daar geschikt voor zijn. Beetje ondergewaardeerde jongen van 23 die waarschijnlijk niet al te veel kost en best wel wat leuke dingen heeft laten zien bij het slechtste team van de KKD.
gisteren om 18:06 - 03 juli 2025 om 18:06 # 382008
RFV
https://www.transfermarkt.nl/travis-de-jong/profil/spieler/1081947

Jonge spita uit de regio, scoort makkelijk en heeft lengte
gisteren om 18:06 - 03 juli 2025 om 18:06 # 382007
Roda7United
viro schreef:

Appels met peren. Van den Hurk kwam niet fit binnen na een buitenlands avontuur en speelde dat seizoen 1303 minuten, Çukur dit seizoen 2340…
gisteren om 17:57 - 03 juli 2025 om 17:57 # 382006
SheldonCooper
Hoe dom ben je als je zowel mondeling als ook schriftelijk akkoord geeft, terwijl je zaakwaarnemer nog met andere zaken bezig is. Duurde eigenlijk nog lang, ik maakte me al zorgen dat het toch niet door zou gaan
gisteren om 17:55 - 03 juli 2025 om 17:55 # 382005
Klopp
Doe nou maar eens een spits die wel snel en technisch is.
gisteren om 17:27 - 03 juli 2025 om 17:27 # 382004
Franky
Westje12 schreef:
DelaVega schreef:
Veel plezier Bangura. Tot volgend jaar in Heerleheide bij Groene Ster
03 juli 2025 om 13:38
Die afgunst van sommige, zum kotsen. Ga je gedragen naar je leeftijd internetridder, misgunnen maakt je echt geen grote meneer. ;)
03 juli 2025 om 13:51

Ik snap die afgunst ook echt niet. Als roda hem echt had willen hebben dan hadden ze al veel eerder iets kunnen doen of een iets beter salaris geven. Maar vanuit Roda is er ook lang getwijfeld. Dat kun je die jongen dan toch niet kwalijk nemen
gisteren om 17:27 - 03 juli 2025 om 17:27 # 382003
AckensWielie
gisteren om 17:12 - 03 juli 2025 om 17:12 # 382002
Vrijdagavond
Ik vind het geen naaistreek van Bangura. Als hij niet mondeling en via mail had laten weten dat hij bij zou tekenen hadden we er namelijk geen euro voor gekregen.

Alle succes in Kroatië gewenst Seydou! Geniet van het mooie weer, natuur en het nieuwe avontuur!

Leuk dat Houben nu is aangesloten als proefspeler van o21. Zou leuk zijn als een jongen uit de buurt zijn niveau mag bewijzen en uiteindelijk echt kan aansluiten.
gisteren om 17:12 - 03 juli 2025 om 17:12 # 382001
Kevin87
Ik ben een tijdje niet echt actief geweest, lees dat bangura weg is is cukur nu ook difinitief weg?
Ben benieuwd wie er bij komt nog.
En heb veel zin in het nieuwe seizoen hopenlijk laat de tijd en financien het toe om een enkele keer te komen .
gisteren om 16:42 - 03 juli 2025 om 16:42 # 382000
viro

Van der Hurk is er nooit 38 wedstrijden bij. Als ik zijn verleden zie heeft alleen bij Mvv en Helmond sport 1 seizoen meer als 30 wedstrijden gespeeld. Daar zal gewoon 1 spits moeten komen die gelijkwaardig of beter als v/ d Hurk. Ik moet maar eens zien of hij er meer dan 15 maakt zoals iedereen wilt geloven.

Eerste jaar bij Helmond maakte hij er 4, dat is minder dan Cükur in zijn eerste jaar bij Roda.

Maakt hij er meer als 15 zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ik ernaast zat.
gisteren om 16:31 - 03 juli 2025 om 16:31 # 381999
DelaVega

Tja, als je goedkoop wilt zijn heb je het liefst weer iemand zoals Danny Schreurs, een degelijke speler die niet al te duur is en als back-up voor de rechtsbuiten en spits kan dienen. En daarnaast gewoon degelijke statistieken voor de KKD heeft.

Je vergeet wel dat er ook schorsingen, blessures, rust en privé situaties van spelers van toepassing zijn, dus genoeg minuten gaat hij sowieso wel maken. Als er geen echte rechtsbuiten meer komt, dan zijn dit soort mogelijkheden het meest ideaal, een goede spits die ook als buitenspeler kan fungeren. Ik denk dat dé nieuwe spits of de 3e spits ook zo iemand gaat worden die ook op de vleugel kan spelen.
gisteren om 16:10 - 03 juli 2025 om 16:10 # 381998
SchaesbergKoempel
DelaVega

Zwarts is goed, maar ook niet goedkoop. Zijn beste posities zijn linksvoor, of in de spits (waar we al twee goede spelers hebben). Dan zijn er maar 3 mogelijke uitkomsten:

a) hij zit met een dik salaris, veel op de bank
b) hij speelt Seedorf of van de Hurk uit de basis, die dan met een dik salaris veel op de bank zit
c) Je speelt een speler met een dik salaris op zijn slechtste positie in de aanval (rechtsbuiten.)

Hoe dan ook verspil je je geld.

gisteren om 15:48 - 03 juli 2025 om 15:48 # 381997
DelaVega
RodaWeert schreef:
DelaVega schreef:
RodaWeert schreef:
[quote]381980[/quote] Er verandert mijn inziens wel een klein beetje: er is onverwachts extra geld binnen gekomen door de verkoop van onze derde spits. Dit maakt de zoektocht naar een goede tweede spits wellicht wat makkelijker, daar er meer mogelijkheden zijn. Bangura vervangen zal niet moeilijk zijn: er zal vast iemand rondlopen die wel genoegen neemt met een rol als pinchhitter (3e spits) en ook niet veel kost. Wellicht loopt er in de jeugd iemand rond die deze rol kan vervullen? Ik zou liever een kwalitatief goede tweede spits erbij hebben dan dat er dadelijk twee spelers gehaald worden die middelmaat zijn. Als van der Hurk geschorst wordt of geblesseerd raakt wil je wel een waardige vervanger op kunnen stellen lijkt me. Iemand een idee welke namen we hier graag zouden zien als tweede spits, welke ook betaalbaar zijn?
03 juli 2025 om 14:54
Mijn voorkeur gaat uit naar Joel Zwarts, aangezien er ook nog geen basis rechtsbuiten is, en we met een kleine kern werken, gaat de voorkeur uit naar een spits die ook als buitenspeler kan fungeren én ervaring heeft. Daarnaast is Vd Hurk de enige spits, dus altijd mooi als je een ander soort type spits hebt en een spits met de kwaliteiten die hem kan vervangen bij blessures en schorsingen. https://www.transfermarkt.nl/joel-zwarts/leistungsdaten/spieler/457940 Met betrekking tot de jeugd, Filip Janssen zou genoeg potentie en kwaliteit moeten hebben om als 3e of 4e spits dit seizoen wat minuutjes te kunnen maken. Het liefst zie ik als 3e spits een pinchhitter als Gravenberch, een soort Bangura, ook bonkig en techniekloos die het moet hebben van opportunisme en beuken, maar die geen stennis gaat maken omdat die meer minuten wilt met beperkte kwaliteiten. Vorig seizoen nog tot 6 goals en 5 assists gekomen als invaller. https://www.transfermarkt.nl/danzell-gravenberch/profil/spieler/186282
03 juli 2025 om 15:02
Goede opties inderdaad! Ik dacht zelf aan Tomislav Gudelj. Boomlange spits die afgelopen seizoen bij Vitesse heeft gespeeld. Hij scoorde daar weinig, maar heeft in het verleden bewezen het net veelvuldig te kunnen vinden. Hij is redelijk technisch, heeft een goed schot en weet ook anderen vrij voor de goal te zetten. Is nu transfervrij en wellicht gedreven om zich te revancheren na een mislukt avontuur in Nederland?
03 juli 2025 om 15:12

Ik moet eerlijk zeggen dat die naam mij nooit is opgevallen in de KKD. 2 doelpunten in 21 wedstrijden is wel belabberd. In de 2e divisie van Kroatië heeft hij nog wel aardig wat gescoord, maar als de nummer 6 van het hoogste niveau al uitkomt bij spelers zoals Bangura en deze aantrekt.. heb ik mijn bedenkingen bij het algemene niveau van de competitie van Kroatië.
gisteren om 15:22 - 03 juli 2025 om 15:22 # 381996
DrHerjod
Aanvaller Saydou Bangura verruilt Roda JC voor het Kroatische NK Istra.

Een overstap met veel rumoer.
Ondanks een mondeling en schriftelijk akkoord, vele gesprekken, twijfel en excuses draagt Bangura komend seizoen het geel-groene shirt van een Kroatische subtopper. Met dank aan een zakje geld.

Pikorde
Want eigenlijk wilde de 22-jarige Kerkradenaar helemaal niet weg uit zijn geboortestreek. Een status van cultheld, gebaseerd op energieke invalbeurten. Maar hij wil, zoals iedere jonge speler, meer speeltijd in het Parkstad Limburg Stadion. Want in de pikorde was hij geen eerste keus en onder nieuwe coach Kevin van Dessel zou hij dat in eerste instantie ook niet worden.

Dus lijkt het een deal met alleen maar winnaars. Roda mag een paar broodnodige euro's bijschrijven voor een speler die niets heeft gekost en een minimaal salaris had. De speler maakt op zijn beurt sportief een stap naar een hoger niveau en gaat ook iets meer verdienen. Zaakwaarnemer Jason Madubuko, heeft een tevreden klant. En NK Istra heeft er een speler bij.

Video
Maar wie er met een andere blik naar kijkt kan ook de vlucht van een speler zien. Naar een onbekende competitie. Gestimuleerd door zijn zaakwaarnemer, die ook eigen belang heeft, maar zijn speler vooral wees op de sportieve progressie. Qua niveau. Maar kent de nieuwe club ook zijn kwaliteiten en beperkingen? Of deed een old-school videootje met invalbeurten en doelpunten wonderen?

Breekijzer
Saydou Bangura heeft dus niet het geduld kunnen opbrengen om te investeren in zichzelf en te leren van ervaren spelers als Mitchel Paulissen of Anthony van den Hurk. Het is vooral te hopen dat hij zijn hoofd niet op hol heeft laten brengen door zijn zaakwaarnemer of de extra euro's op de salarisstrook. En vooral dat hij zichzelf niet overschat in de jacht op speeltijd. Want in Kerkrade was hij niet voor niks de man van de laatste fase in de wedstrijd. Het breekijzer voor een last-minute redding.

Winnaar
Zo is Roda JC de grote winnaar van dit spel. Waarbij de club beschikte over een mondelinge én schriftelijke overeenkomst met de man die liefkozend 'Bomber van Bleijerheide' werd genoemd door zijn fans. Slechts de handtekening ontbrak nog op het officiële contract. Bij een belletje van de Kroaten in de zoektocht naar een oplossing, hield Roda's technisch manager Rob Servais zijn poot stijf: er moest geld op tafel komen. En dat lukte. Geld verdienen aan een speler die niets kost, is pure winst.

Zoektocht
Voor Servais verandert er eigenlijk niets. Zijn zoektocht naar een andere spits was al aan de gang, en die gaat nu door. Verschil is vooral dat hij, door het wegvallen van Bangura een extra centrale aanvaller zal willen toevoegen aan de spelersgroep. Naast de gewenste vleugelaanvaller én een centraal verdedigingsduo. Voor de helft van die laatste vacature hoopt de club snel iemand vast te leggen.
gisteren om 15:19 - 03 juli 2025 om 15:19 # 381995
RodaWeert
DelaVega schreef:
RodaWeert schreef:
PLS2000 schreef:
Voor Servais verandert er eigenlijk niets. Zijn zoektocht naar een andere spits was al aan de gang, en die gaat nu door. Verschil is vooral dat hij, door het wegvallen van Bangura een extra centrale aanvaller zal willen toevoegen aan de spelersgroep. Naast de gewenste vleugelaanvaller én een centraal verdedigingsduo. Voor de helft van die laatste vacature hoopt de club snel iemand vast te leggen. L1
03 juli 2025 om 14:39
Er verandert mijn inziens wel een klein beetje: er is onverwachts extra geld binnen gekomen door de verkoop van onze derde spits. Dit maakt de zoektocht naar een goede tweede spits wellicht wat makkelijker, daar er meer mogelijkheden zijn. Bangura vervangen zal niet moeilijk zijn: er zal vast iemand rondlopen die wel genoegen neemt met een rol als pinchhitter (3e spits) en ook niet veel kost. Wellicht loopt er in de jeugd iemand rond die deze rol kan vervullen? Ik zou liever een kwalitatief goede tweede spits erbij hebben dan dat er dadelijk twee spelers gehaald worden die middelmaat zijn. Als van der Hurk geschorst wordt of geblesseerd raakt wil je wel een waardige vervanger op kunnen stellen lijkt me. Iemand een idee welke namen we hier graag zouden zien als tweede spits, welke ook betaalbaar zijn?
Mijn voorkeur gaat uit naar Joel Zwarts, aangezien er ook nog geen basis rechtsbuiten is, en we met een kleine kern werken, gaat de voorkeur uit naar een spits die ook als buitenspeler kan fungeren én ervaring heeft. Daarnaast is Vd Hurk de enige spits, dus altijd mooi als je een ander soort type spits hebt en een spits met de kwaliteiten die hem kan vervangen bij blessures en schorsingen. https://www.transfermarkt.nl/joel-zwarts/leistungsdaten/spieler/457940 Met betrekking tot de jeugd, Filip Janssen zou genoeg potentie en kwaliteit moeten hebben om als 3e of 4e spits dit seizoen wat minuutjes te kunnen maken. Het liefst zie ik als 3e spits een pinchhitter als Gravenberch, een soort Bangura, ook bonkig en techniekloos die het moet hebben van opportunisme en beuken, maar die geen stennis gaat maken omdat die meer minuten wilt met beperkte kwaliteiten. Vorig seizoen nog tot 6 goals en 5 assists gekomen als invaller. https://www.transfermarkt.nl/danzell-gravenberch/profil/spieler/186282
03 juli 2025 om 15:02

Goede opties inderdaad! Ik dacht zelf aan Tomislav Gudelj. Boomlange spits die afgelopen seizoen bij Vitesse heeft gespeeld. Hij scoorde daar weinig, maar heeft in het verleden bewezen het net veelvuldig te kunnen vinden. Hij is redelijk technisch, heeft een goed schot en weet ook anderen vrij voor de goal te zetten. Is nu transfervrij en wellicht gedreven om zich te revancheren na een mislukt avontuur in Nederland?
gisteren om 15:12 - 03 juli 2025 om 15:12 # 381993
DelaVega
RodaWeert schreef:
PLS2000 schreef:
Voor Servais verandert er eigenlijk niets. Zijn zoektocht naar een andere spits was al aan de gang, en die gaat nu door. Verschil is vooral dat hij, door het wegvallen van Bangura een extra centrale aanvaller zal willen toevoegen aan de spelersgroep. Naast de gewenste vleugelaanvaller én een centraal verdedigingsduo. Voor de helft van die laatste vacature hoopt de club snel iemand vast te leggen. L1
Er verandert mijn inziens wel een klein beetje: er is onverwachts extra geld binnen gekomen door de verkoop van onze derde spits. Dit maakt de zoektocht naar een goede tweede spits wellicht wat makkelijker, daar er meer mogelijkheden zijn. Bangura vervangen zal niet moeilijk zijn: er zal vast iemand rondlopen die wel genoegen neemt met een rol als pinchhitter (3e spits) en ook niet veel kost. Wellicht loopt er in de jeugd iemand rond die deze rol kan vervullen? Ik zou liever een kwalitatief goede tweede spits erbij hebben dan dat er dadelijk twee spelers gehaald worden die middelmaat zijn. Als van der Hurk geschorst wordt of geblesseerd raakt wil je wel een waardige vervanger op kunnen stellen lijkt me. Iemand een idee welke namen we hier graag zouden zien als tweede spits, welke ook betaalbaar zijn?

Mijn voorkeur gaat uit naar Joel Zwarts, aangezien er ook nog geen basis rechtsbuiten is, en we met een kleine kern werken, gaat de voorkeur uit naar een spits die ook als buitenspeler kan fungeren én ervaring heeft. Daarnaast is Vd Hurk de enige spits, dus altijd mooi als je een ander soort type spits hebt en een spits met de kwaliteiten die hem kan vervangen bij blessures en schorsingen. https://www.transfermarkt.nl/joel-zwarts/leistungsdaten/spieler/457940

Met betrekking tot de jeugd, Filip Janssen zou genoeg potentie en kwaliteit moeten hebben om als 3e of 4e spits dit seizoen wat minuutjes te kunnen maken. Het liefst zie ik als 3e spits een pinchhitter als Gravenberch, een soort Bangura, ook bonkig en techniekloos die het moet hebben van opportunisme en beuken, maar die geen stennis gaat maken omdat die meer minuten wilt met beperkte kwaliteiten. Vorig seizoen nog tot 6 goals en 5 assists gekomen als invaller. https://www.transfermarkt.nl/danzell-gravenberch/profil/spieler/186282
gisteren om 15:02 - 03 juli 2025 om 15:02 # 381992
joolisjool
PLS2000 schreef:

Dus we kunnen nog 4 a 5 spelers verwachten deze transferperiode (onder de voorwaarde dat niemand meer vertrekt).
gisteren om 15:01 - 03 juli 2025 om 15:01 # 381991
Eml
Gelukkig is dit hoofdstuk afgelopen . Eens kijken wanneer we de volgende speler kunnen begroeten .
Op de nieuwe app van roda , kan ik nergens meer de scc stand zien . Of staat die er wel op .
gisteren om 14:56 - 03 juli 2025 om 14:56 # 381990
viro
Speelt Bangura volgend seizoen toch weer in het groen- geel. Eens een Fortunees altijd een Fortunees zullen we maar zeggen.
gisteren om 14:54 - 03 juli 2025 om 14:54 # 381989
RodaWeert
PLS2000 schreef:

Er verandert mijn inziens wel een klein beetje: er is onverwachts extra geld binnen gekomen door de verkoop van onze derde spits. Dit maakt de zoektocht naar een goede tweede spits wellicht wat makkelijker, daar er meer mogelijkheden zijn. Bangura vervangen zal niet moeilijk zijn: er zal vast iemand rondlopen die wel genoegen neemt met een rol als pinchhitter (3e spits) en ook niet veel kost. Wellicht loopt er in de jeugd iemand rond die deze rol kan vervullen? Ik zou liever een kwalitatief goede tweede spits erbij hebben dan dat er dadelijk twee spelers gehaald worden die middelmaat zijn. Als van der Hurk geschorst wordt of geblesseerd raakt wil je wel een waardige vervanger op kunnen stellen lijkt me.

Iemand een idee welke namen we hier graag zouden zien als tweede spits, welke ook betaalbaar zijn?
gisteren om 14:54 - 03 juli 2025 om 14:54 # 381988
PLS2000
Westje12 schreef:
Iggy Houben officieel nu op proef bij de O21.
03 juli 2025 om 14:52

👍

gisteren om 14:54 - 03 juli 2025 om 14:54 # 381987
Westje12
Iggy Houben officieel nu op proef bij de O21.
gisteren om 14:52 - 03 juli 2025 om 14:52 # 381986
RJC96
Cas520 schreef:
RJC96 schreef:
Kay Tejan Michy Ntelo Danzell Gravenberch Paul-Philipp Besong Allemaal prima.
03 juli 2025 om 14:16
Ntelo heeft een contract tot 2027.
03 juli 2025 om 14:19

Speelt amper in Zwitserland. Huur of een overname met flinke doorverkoop kan altijd een gesprek over worden aangegaan. Vond hem bij de Sjengen wel indrukwekkend op jonge leeftijd.
gisteren om 14:50 - 03 juli 2025 om 14:50 # 381985
SchaesbergKoempel
Roda hoopt op korte termijn één van de twee gewenste centrale verdedigers te kunnen presenteren, aldus de Limburger.
gisteren om 14:48 - 03 juli 2025 om 14:48 # 381984
PLS2000
Limburgsepieter schreef:
Dus eigenlijk moet er nog 1 spits bijkomen, rechtsbuiten. En een ervaren cv. Om de basis compleet te maken.
03 juli 2025 om 14:46
2 cv

gisteren om 14:48 - 03 juli 2025 om 14:48 # 381983
Limburgsepieter
Dus eigenlijk moet er nog 1 spits bijkomen, rechtsbuiten. En een ervaren cv. Om de basis compleet te maken.
gisteren om 14:46 - 03 juli 2025 om 14:46 # 381982

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 05 juli 2025 om 14:00
Stadion De Vliert

FC Den Bosch

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2025/2026.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement