viro schreef:
NoahP Prima jij je zin op wikipedia staan andere cijfers. Daar heeft v/d Hurk heel zijn carriere 2 x meer als 30 wedstrijden gespeeld.04 juli 2025 om 07:04
Meumon schreef:Roda7United schreef:Ah thanks! Zag dat niet 1,2,3 terug op transfermarkt. Laten we hopen dat we binnenkort weer een mooie aanwinst kunnen verwelkomen.Meumon schreef:Tweede nationaliteit is Duits dus zou gewoon kunnen. Maar ik hoop dat het Kyeremateng is. Van dat profiel word ik wel enthousiast. Van die andere 2 allesbehalve.
[quote]382045[/quote] Heeft Barnes ook nog een EU paspoort? Anders valt die automatisch af gezien salaris van buiten EU spelers +- 4 ton is?03 juli 2025 om 23:5204 juli 2025 om 00:0204 juli 2025 om 00:17
Roda7United schreef:Meumon schreef:Tweede nationaliteit is Duits dus zou gewoon kunnen. Maar ik hoop dat het Kyeremateng is. Van dat profiel word ik wel enthousiast. Van die andere 2 allesbehalve.KoempelAnjovins schreef:Heeft Barnes ook nog een EU paspoort? Anders valt die automatisch af gezien salaris van buiten EU spelers +- 4 ton is?
[quote]382002[/quote] Thei03 juli 2025 om 23:4703 juli 2025 om 23:5204 juli 2025 om 00:02
Meumon schreef:KoempelAnjovins schreef:Heeft Barnes ook nog een EU paspoort? Anders valt die automatisch af gezien salaris van buiten EU spelers +- 4 ton is?AckensWielie schreef:Thei
Wat dacht men van Allemeersch van Top Oss? Of onderstaande twee: https://www.transfermarkt.nl/joselpho-barnes/profil/spieler/521966 https://www.transfermarkt.nl/gabriel-kyeremateng/profil/spieler/32108203 juli 2025 om 17:1203 juli 2025 om 23:4703 juli 2025 om 23:52
RodaSjeng schreef:Roda7United schreef:Als je met rechts vanaf rechts komt en je bent stijf rechts kun je alsnog schieten toch? dus dan heb je de bal wel aan je rechtervoet, maar je kunt twee kanten op, en dan met rechts schieten of met rechts voorzetten. Als je stijf rechts vanaf links komt kun je binnen en buitenom, kun je bij naar binnen gaan met rechts schieten, maar als je buitenom gaat moet je eerst een halve pirouette maken om als nog met je rechter voet voor te zetten vanaf links, of met links een voorzet de tribune op schieten. Spelers die in ons budget passen zijn helaas zelden tweebenig, maar daarom moeten ze juist slim spelen en geen gekke dingen gaan proberen.RodaSjeng schreef:Ik ben het echt niet met je eens. Seedorf gaat naar mijn mening juist vaak buitenom, hij was juist altijd onvoorspelbaar vind ik. Maar als we jouw redenatie zouden volgen: dan is hij aan de rechterkant toch ook voorspelbaar? Want dan zou hij altijd buitenom gaan omdat hij rechts is.
[quote]382029[/quote] Zo denderend vind ik de voorzetten van Kruiver anders ook niet, beste voorzet van de selectie is op het moment Köther naar mijn mening met links, en Seedorf met zijn rechterbeen. Maar zodra die op links speelt valt dat niet alleen weg, ben je ook nog eens alle onvoorspelbaarheid kwijt aangezien hij links eigenlijk nooit buitenom kan maar alleen binnendoor.03 juli 2025 om 23:0403 juli 2025 om 23:2703 juli 2025 om 23:32
KoempelAnjovins schreef:AckensWielie schreef:Thei
Wat dacht men van Allemeersch van Top Oss? Of onderstaande twee: https://www.transfermarkt.nl/joselpho-barnes/profil/spieler/521966 https://www.transfermarkt.nl/gabriel-kyeremateng/profil/spieler/32108203 juli 2025 om 17:1203 juli 2025 om 23:47
AckensWielie schreef:
Wat dacht men van Allemeersch van Top Oss? Of onderstaande twee: https://www.transfermarkt.nl/joselpho-barnes/profil/spieler/521966 https://www.transfermarkt.nl/gabriel-kyeremateng/profil/spieler/32108203 juli 2025 om 17:12
AckensWielie schreef:joolisjool schreef:nee men wilde nog maar 1 wedstrijd per week
Wedstrijd tegen Lommel gaat niet door zie ik. Komt daar wel een vervangende wedstrijd voor?03 juli 2025 om 22:1603 juli 2025 om 22:48
Roda7United schreef:RodaSjeng schreef:Ik ben het echt niet met je eens. Seedorf gaat naar mijn mening juist vaak buitenom, hij was juist altijd onvoorspelbaar vind ik. Maar als we jouw redenatie zouden volgen: dan is hij aan de rechterkant toch ook voorspelbaar? Want dan zou hij altijd buitenom gaan omdat hij rechts is.Triezan schreef:Zo denderend vind ik de voorzetten van Kruiver anders ook niet, beste voorzet van de selectie is op het moment Köther naar mijn mening met links, en Seedorf met zijn rechterbeen. Maar zodra die op links speelt valt dat niet alleen weg, ben je ook nog eens alle onvoorspelbaarheid kwijt aangezien hij links eigenlijk nooit buitenom kan maar alleen binnendoor.
[quote]382020[/quote] Lijkt me ook logischer met Kruijver en Jansen (hopelijk zonder blessures) dat je inderdaad Seedorf naar binnen laat trekken met rechts als de backs het veld breed houden of overlappen in combinaties. Met Seedorf op rechts kan hij beter als een soort wingback spelen, maar met Kruijver heb je dat zeker niet nodig. Maar is natuurlijk volledig afhankelijk van Van Dessels speelstijl03 juli 2025 om 22:3603 juli 2025 om 23:0403 juli 2025 om 23:27
Hutch schreef:
Bangura weg - ik vind het echt oliedom. Ik hoop dat hij slaagt in Istrië. Hij was werkelijk de enige speler die wat sjeu gaf aan de suffe ploeg van het afgelopen jaar. Ik vond het in al zijn tekortkomingen een wonderlijke speler die ook echt wat toevoegde. We worden er hoe dan ook niet leuker op zonder hem. En of we er echt beter op worden moet ik ook nog maar zien. Ook als er een gepolijstere voetballer in zijn plek wordt gehaald. Er zijn zaken die passen gewoon zonder dat er een voetbaltechnische verklaring is. Kiprich had dat met Feyenoord, Erik Willaarts met Utrecht. Het talent lijkt vervangbaar, maar verbreek je de combi verliezen zowel speler als club iets dat je nooit meer terugvindt.03 juli 2025 om 23:05
Happyflappy schreef:RodaSjeng schreef:Niet echt iets voor een zekerheidje dus.. Andere vissen in de zeeHappyflappy schreef:Die jongen is sinds vorige zomer al transfervrij, en heeft in februari 2022 (!) voor het laatst gespeelt, dit betrof een invalbeurt van 1 minuut...
Ergens gelezen dat Maxim Gullit vrij zou zijn? Iets voor RodaJC?03 juli 2025 om 22:5703 juli 2025 om 23:0903 juli 2025 om 23:13
RodaSjeng schreef:Triezan schreef:Zo denderend vind ik de voorzetten van Kruiver anders ook niet, beste voorzet van de selectie is op het moment Köther naar mijn mening met links, en Seedorf met zijn rechterbeen. Maar zodra die op links speelt valt dat niet alleen weg, ben je ook nog eens alle onvoorspelbaarheid kwijt aangezien hij links eigenlijk nooit buitenom kan maar alleen binnendoor.Rodafan1996 schreef:Lijkt me ook logischer met Kruijver en Jansen (hopelijk zonder blessures) dat je inderdaad Seedorf naar binnen laat trekken met rechts als de backs het veld breed houden of overlappen in combinaties. Met Seedorf op rechts kan hij beter als een soort wingback spelen, maar met Kruijver heb je dat zeker niet nodig. Maar is natuurlijk volledig afhankelijk van Van Dessels speelstijl
[quote]382012[/quote] nee aub niet Seedorf op rechts. Gewoon op links, daar is die het beste!03 juli 2025 om 20:5403 juli 2025 om 22:3603 juli 2025 om 23:04
RodaSjeng schreef:Happyflappy schreef:Die jongen is sinds vorige zomer al transfervrij, en heeft in februari 2022 (!) voor het laatst gespeelt, dit betrof een invalbeurt van 1 minuut...
Ergens gelezen dat Maxim Gullit vrij zou zijn? Iets voor RodaJC?03 juli 2025 om 22:5703 juli 2025 om 23:09
Happyflappy schreef:
Ergens gelezen dat Maxim Gullit vrij zou zijn? Iets voor RodaJC?03 juli 2025 om 22:57
Triezan schreef:Rodafan1996 schreef:Lijkt me ook logischer met Kruijver en Jansen (hopelijk zonder blessures) dat je inderdaad Seedorf naar binnen laat trekken met rechts als de backs het veld breed houden of overlappen in combinaties. Met Seedorf op rechts kan hij beter als een soort wingback spelen, maar met Kruijver heb je dat zeker niet nodig. Maar is natuurlijk volledig afhankelijk van Van Dessels speelstijlRodaSjeng schreef:nee aub niet Seedorf op rechts. Gewoon op links, daar is die het beste!
[quote]381997[/quote] Kan aan mij liggen hoor, maar ik zie Seedorf eigenlijk veel liever vanaf rechts komen. Als hij op links staat weet je als zijn directe verdediger zeker dat hij naar binnen gaat komen om te schieten, terwijl hij vanaf rechts ook nog de optie heeft om een voorzet te geven.03 juli 2025 om 19:0703 juli 2025 om 20:5403 juli 2025 om 22:36
Thei schreef:
Bangura kon oorlog maken en strijden als invaller. De wedstrijden welke hij in de basis begon was hij onzichtbaar. Als je er nu nog wat geld voor krijgt en kunt er een vergelijkbare masr betere voetballer voor terug krijgen is het een win-win situatie. Hoe lang heeft hij eigenlijk bij roda gezeten?03 juli 2025 om 22:32
joolisjool schreef:nee men wilde nog maar 1 wedstrijd per week
Wedstrijd tegen Lommel gaat niet door zie ik. Komt daar wel een vervangende wedstrijd voor?03 juli 2025 om 22:16
Johnnie schreef:
Kink in de kabel wbt samenwerking met de city group dan ook?03 juli 2025 om 22:29
Rodafan1996 schreef:RodaSjeng schreef:nee aub niet Seedorf op rechts. Gewoon op links, daar is die het beste!SchaesbergKoempel schreef:Kan aan mij liggen hoor, maar ik zie Seedorf eigenlijk veel liever vanaf rechts komen. Als hij op links staat weet je als zijn directe verdediger zeker dat hij naar binnen gaat komen om te schieten, terwijl hij vanaf rechts ook nog de optie heeft om een voorzet te geven.
DelaVega Zwarts is goed, maar ook niet goedkoop. Zijn beste posities zijn linksvoor, of in de spits (waar we al twee goede spelers hebben). Dan zijn er maar 3 mogelijke uitkomsten: a) hij zit met een dik salaris, veel op de bank b) hij speelt Seedorf of van de Hurk uit de basis, die dan met een dik salaris veel op de bank zit c) Je speelt een speler met een dik salaris op zijn slechtste positie in de aanval (rechtsbuiten.) Hoe dan ook verspil je je geld.03 juli 2025 om 15:4803 juli 2025 om 19:0703 juli 2025 om 20:54
viro schreef:NoahP schreef:Feit blijft dat hij in zijn hele carriere maar 2 x meer als 30 wedstrijden heeft gespeeld of is ingevallen. De toekomst zal het leren. Persoonlijk zou ik voor een spits gaan die potentie heeft om nummer 1 spits te zijn.rodafanWeert schreef:Wat grappig, een helmond fan zei mij dat hij kon vliegen en dat hij wel eens 50 eigen doelpunten in een wedstrijd had gemaakt. Geen idee of dat klopt, maar dan zou ik wel een andere spits halen.
[quote]381999[/quote] Een Helmondfan bij ons op het werk zei dat vd Hurk regelmatig geblesseerd was, of geschorst i.v.m. een rode kaart. Ik weet niet in hoeverre dat allemaal klopt, maar dan zou een scorende 2e spits wel wenselijk zijn.03 juli 2025 om 19:2003 juli 2025 om 19:5903 juli 2025 om 20:47
RodaSjeng schreef:nee aub niet Seedorf op rechts. Gewoon op links, daar is die het beste!SchaesbergKoempel schreef:Kan aan mij liggen hoor, maar ik zie Seedorf eigenlijk veel liever vanaf rechts komen. Als hij op links staat weet je als zijn directe verdediger zeker dat hij naar binnen gaat komen om te schieten, terwijl hij vanaf rechts ook nog de optie heeft om een voorzet te geven.
DelaVega Zwarts is goed, maar ook niet goedkoop. Zijn beste posities zijn linksvoor, of in de spits (waar we al twee goede spelers hebben). Dan zijn er maar 3 mogelijke uitkomsten: a) hij zit met een dik salaris, veel op de bank b) hij speelt Seedorf of van de Hurk uit de basis, die dan met een dik salaris veel op de bank zit c) Je speelt een speler met een dik salaris op zijn slechtste positie in de aanval (rechtsbuiten.) Hoe dan ook verspil je je geld.03 juli 2025 om 15:4803 juli 2025 om 19:07
NoahP schreef:rodafanWeert schreef:Wat grappig, een helmond fan zei mij dat hij kon vliegen en dat hij wel eens 50 eigen doelpunten in een wedstrijd had gemaakt. Geen idee of dat klopt, maar dan zou ik wel een andere spits halen.viro schreef:Een Helmondfan bij ons op het werk zei dat vd Hurk regelmatig geblesseerd was, of geschorst i.v.m. een rode kaart. Ik weet niet in hoeverre dat allemaal klopt, maar dan zou een scorende 2e spits wel wenselijk zijn.
[quote]381997[/quote] Van der Hurk is er nooit 38 wedstrijden bij. Als ik zijn verleden zie heeft alleen bij Mvv en Helmond sport 1 seizoen meer als 30 wedstrijden gespeeld. Daar zal gewoon 1 spits moeten komen die gelijkwaardig of beter als v/ d Hurk. Ik moet maar eens zien of hij er meer dan 15 maakt zoals iedereen wilt geloven. Eerste jaar bij Helmond maakte hij er 4, dat is minder dan Cükur in zijn eerste jaar bij Roda. Maakt hij er meer als 15 zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ik ernaast zat.03 juli 2025 om 16:3103 juli 2025 om 19:2003 juli 2025 om 19:59
rodafanWeert schreef:viro schreef:Een Helmondfan bij ons op het werk zei dat vd Hurk regelmatig geblesseerd was, of geschorst i.v.m. een rode kaart. Ik weet niet in hoeverre dat allemaal klopt, maar dan zou een scorende 2e spits wel wenselijk zijn.SchaesbergKoempel schreef:Van der Hurk is er nooit 38 wedstrijden bij. Als ik zijn verleden zie heeft alleen bij Mvv en Helmond sport 1 seizoen meer als 30 wedstrijden gespeeld. Daar zal gewoon 1 spits moeten komen die gelijkwaardig of beter als v/ d Hurk. Ik moet maar eens zien of hij er meer dan 15 maakt zoals iedereen wilt geloven. Eerste jaar bij Helmond maakte hij er 4, dat is minder dan Cükur in zijn eerste jaar bij Roda. Maakt hij er meer als 15 zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ik ernaast zat.
DelaVega Zwarts is goed, maar ook niet goedkoop. Zijn beste posities zijn linksvoor, of in de spits (waar we al twee goede spelers hebben). Dan zijn er maar 3 mogelijke uitkomsten: a) hij zit met een dik salaris, veel op de bank b) hij speelt Seedorf of van de Hurk uit de basis, die dan met een dik salaris veel op de bank zit c) Je speelt een speler met een dik salaris op zijn slechtste positie in de aanval (rechtsbuiten.) Hoe dan ook verspil je je geld.03 juli 2025 om 15:4803 juli 2025 om 16:3103 juli 2025 om 19:20
viro schreef:SchaesbergKoempel schreef:Van der Hurk is er nooit 38 wedstrijden bij. Als ik zijn verleden zie heeft alleen bij Mvv en Helmond sport 1 seizoen meer als 30 wedstrijden gespeeld. Daar zal gewoon 1 spits moeten komen die gelijkwaardig of beter als v/ d Hurk. Ik moet maar eens zien of hij er meer dan 15 maakt zoals iedereen wilt geloven. Eerste jaar bij Helmond maakte hij er 4, dat is minder dan Cükur in zijn eerste jaar bij Roda. Maakt hij er meer als 15 zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ik ernaast zat.
DelaVega Zwarts is goed, maar ook niet goedkoop. Zijn beste posities zijn linksvoor, of in de spits (waar we al twee goede spelers hebben). Dan zijn er maar 3 mogelijke uitkomsten: a) hij zit met een dik salaris, veel op de bank b) hij speelt Seedorf of van de Hurk uit de basis, die dan met een dik salaris veel op de bank zit c) Je speelt een speler met een dik salaris op zijn slechtste positie in de aanval (rechtsbuiten.) Hoe dan ook verspil je je geld.03 juli 2025 om 15:4803 juli 2025 om 16:31
SchaesbergKoempel schreef:
DelaVega Zwarts is goed, maar ook niet goedkoop. Zijn beste posities zijn linksvoor, of in de spits (waar we al twee goede spelers hebben). Dan zijn er maar 3 mogelijke uitkomsten: a) hij zit met een dik salaris, veel op de bank b) hij speelt Seedorf of van de Hurk uit de basis, die dan met een dik salaris veel op de bank zit c) Je speelt een speler met een dik salaris op zijn slechtste positie in de aanval (rechtsbuiten.) Hoe dan ook verspil je je geld.03 juli 2025 om 15:48
RFV schreef:klopt zeker niet verkeerd. De vraag is wat men vraagt gezien doorlopend contract en potentie en of Roda genoeg interesse heeft.
https://www.transfermarkt.nl/travis-de-jong/profil/spieler/1081947 Jonge spita uit de regio, scoort makkelijk en heeft lengte03 juli 2025 om 18:06
RFV schreef:
https://www.transfermarkt.nl/travis-de-jong/profil/spieler/1081947 Jonge spita uit de regio, scoort makkelijk en heeft lengte03 juli 2025 om 18:06
viro schreef:SchaesbergKoempel schreef:Van der Hurk is er nooit 38 wedstrijden bij. Als ik zijn verleden zie heeft alleen bij Mvv en Helmond sport 1 seizoen meer als 30 wedstrijden gespeeld. Daar zal gewoon 1 spits moeten komen die gelijkwaardig of beter als v/ d Hurk. Ik moet maar eens zien of hij er meer dan 15 maakt zoals iedereen wilt geloven. Eerste jaar bij Helmond maakte hij er 4, dat is minder dan Cükur in zijn eerste jaar bij Roda. Maakt hij er meer als 15 zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ik ernaast zat.
DelaVega Zwarts is goed, maar ook niet goedkoop. Zijn beste posities zijn linksvoor, of in de spits (waar we al twee goede spelers hebben). Dan zijn er maar 3 mogelijke uitkomsten: a) hij zit met een dik salaris, veel op de bank b) hij speelt Seedorf of van de Hurk uit de basis, die dan met een dik salaris veel op de bank zit c) Je speelt een speler met een dik salaris op zijn slechtste positie in de aanval (rechtsbuiten.) Hoe dan ook verspil je je geld.03 juli 2025 om 15:4803 juli 2025 om 16:31
Westje12 schreef:DelaVega schreef:Die afgunst van sommige, zum kotsen. Ga je gedragen naar je leeftijd internetridder, misgunnen maakt je echt geen grote meneer. ;)
Veel plezier Bangura. Tot volgend jaar in Heerleheide bij Groene Ster03 juli 2025 om 13:3803 juli 2025 om 13:51
DelaVega Zwarts is goed, maar ook niet goedkoop. Zijn beste posities zijn linksvoor, of in de spits (waar we al twee goede spelers hebben). Dan zijn er maar 3 mogelijke uitkomsten: a) hij zit met een dik salaris, veel op de bank b) hij speelt Seedorf of van de Hurk uit de basis, die dan met een dik salaris veel op de bank zit c) Je speelt een speler met een dik salaris op zijn slechtste positie in de aanval (rechtsbuiten.) Hoe dan ook verspil je je geld.03 juli 2025 om 15:48
RodaWeert schreef:DelaVega schreef:Goede opties inderdaad! Ik dacht zelf aan Tomislav Gudelj. Boomlange spits die afgelopen seizoen bij Vitesse heeft gespeeld. Hij scoorde daar weinig, maar heeft in het verleden bewezen het net veelvuldig te kunnen vinden. Hij is redelijk technisch, heeft een goed schot en weet ook anderen vrij voor de goal te zetten. Is nu transfervrij en wellicht gedreven om zich te revancheren na een mislukt avontuur in Nederland?RodaWeert schreef:Mijn voorkeur gaat uit naar Joel Zwarts, aangezien er ook nog geen basis rechtsbuiten is, en we met een kleine kern werken, gaat de voorkeur uit naar een spits die ook als buitenspeler kan fungeren én ervaring heeft. Daarnaast is Vd Hurk de enige spits, dus altijd mooi als je een ander soort type spits hebt en een spits met de kwaliteiten die hem kan vervangen bij blessures en schorsingen. https://www.transfermarkt.nl/joel-zwarts/leistungsdaten/spieler/457940 Met betrekking tot de jeugd, Filip Janssen zou genoeg potentie en kwaliteit moeten hebben om als 3e of 4e spits dit seizoen wat minuutjes te kunnen maken. Het liefst zie ik als 3e spits een pinchhitter als Gravenberch, een soort Bangura, ook bonkig en techniekloos die het moet hebben van opportunisme en beuken, maar die geen stennis gaat maken omdat die meer minuten wilt met beperkte kwaliteiten. Vorig seizoen nog tot 6 goals en 5 assists gekomen als invaller. https://www.transfermarkt.nl/danzell-gravenberch/profil/spieler/186282
[quote]381980[/quote] Er verandert mijn inziens wel een klein beetje: er is onverwachts extra geld binnen gekomen door de verkoop van onze derde spits. Dit maakt de zoektocht naar een goede tweede spits wellicht wat makkelijker, daar er meer mogelijkheden zijn. Bangura vervangen zal niet moeilijk zijn: er zal vast iemand rondlopen die wel genoegen neemt met een rol als pinchhitter (3e spits) en ook niet veel kost. Wellicht loopt er in de jeugd iemand rond die deze rol kan vervullen? Ik zou liever een kwalitatief goede tweede spits erbij hebben dan dat er dadelijk twee spelers gehaald worden die middelmaat zijn. Als van der Hurk geschorst wordt of geblesseerd raakt wil je wel een waardige vervanger op kunnen stellen lijkt me. Iemand een idee welke namen we hier graag zouden zien als tweede spits, welke ook betaalbaar zijn?03 juli 2025 om 14:5403 juli 2025 om 15:0203 juli 2025 om 15:12
DelaVega schreef:RodaWeert schreef:Mijn voorkeur gaat uit naar Joel Zwarts, aangezien er ook nog geen basis rechtsbuiten is, en we met een kleine kern werken, gaat de voorkeur uit naar een spits die ook als buitenspeler kan fungeren én ervaring heeft. Daarnaast is Vd Hurk de enige spits, dus altijd mooi als je een ander soort type spits hebt en een spits met de kwaliteiten die hem kan vervangen bij blessures en schorsingen. https://www.transfermarkt.nl/joel-zwarts/leistungsdaten/spieler/457940 Met betrekking tot de jeugd, Filip Janssen zou genoeg potentie en kwaliteit moeten hebben om als 3e of 4e spits dit seizoen wat minuutjes te kunnen maken. Het liefst zie ik als 3e spits een pinchhitter als Gravenberch, een soort Bangura, ook bonkig en techniekloos die het moet hebben van opportunisme en beuken, maar die geen stennis gaat maken omdat die meer minuten wilt met beperkte kwaliteiten. Vorig seizoen nog tot 6 goals en 5 assists gekomen als invaller. https://www.transfermarkt.nl/danzell-gravenberch/profil/spieler/186282PLS2000 schreef:Er verandert mijn inziens wel een klein beetje: er is onverwachts extra geld binnen gekomen door de verkoop van onze derde spits. Dit maakt de zoektocht naar een goede tweede spits wellicht wat makkelijker, daar er meer mogelijkheden zijn. Bangura vervangen zal niet moeilijk zijn: er zal vast iemand rondlopen die wel genoegen neemt met een rol als pinchhitter (3e spits) en ook niet veel kost. Wellicht loopt er in de jeugd iemand rond die deze rol kan vervullen? Ik zou liever een kwalitatief goede tweede spits erbij hebben dan dat er dadelijk twee spelers gehaald worden die middelmaat zijn. Als van der Hurk geschorst wordt of geblesseerd raakt wil je wel een waardige vervanger op kunnen stellen lijkt me. Iemand een idee welke namen we hier graag zouden zien als tweede spits, welke ook betaalbaar zijn?
Voor Servais verandert er eigenlijk niets. Zijn zoektocht naar een andere spits was al aan de gang, en die gaat nu door. Verschil is vooral dat hij, door het wegvallen van Bangura een extra centrale aanvaller zal willen toevoegen aan de spelersgroep. Naast de gewenste vleugelaanvaller én een centraal verdedigingsduo. Voor de helft van die laatste vacature hoopt de club snel iemand vast te leggen. L103 juli 2025 om 14:3903 juli 2025 om 14:5403 juli 2025 om 15:02
RodaWeert schreef:PLS2000 schreef:Er verandert mijn inziens wel een klein beetje: er is onverwachts extra geld binnen gekomen door de verkoop van onze derde spits. Dit maakt de zoektocht naar een goede tweede spits wellicht wat makkelijker, daar er meer mogelijkheden zijn. Bangura vervangen zal niet moeilijk zijn: er zal vast iemand rondlopen die wel genoegen neemt met een rol als pinchhitter (3e spits) en ook niet veel kost. Wellicht loopt er in de jeugd iemand rond die deze rol kan vervullen? Ik zou liever een kwalitatief goede tweede spits erbij hebben dan dat er dadelijk twee spelers gehaald worden die middelmaat zijn. Als van der Hurk geschorst wordt of geblesseerd raakt wil je wel een waardige vervanger op kunnen stellen lijkt me. Iemand een idee welke namen we hier graag zouden zien als tweede spits, welke ook betaalbaar zijn?
Voor Servais verandert er eigenlijk niets. Zijn zoektocht naar een andere spits was al aan de gang, en die gaat nu door. Verschil is vooral dat hij, door het wegvallen van Bangura een extra centrale aanvaller zal willen toevoegen aan de spelersgroep. Naast de gewenste vleugelaanvaller én een centraal verdedigingsduo. Voor de helft van die laatste vacature hoopt de club snel iemand vast te leggen. L103 juli 2025 om 14:3903 juli 2025 om 14:54
PLS2000 schreef:
Voor Servais verandert er eigenlijk niets. Zijn zoektocht naar een andere spits was al aan de gang, en die gaat nu door. Verschil is vooral dat hij, door het wegvallen van Bangura een extra centrale aanvaller zal willen toevoegen aan de spelersgroep. Naast de gewenste vleugelaanvaller én een centraal verdedigingsduo. Voor de helft van die laatste vacature hoopt de club snel iemand vast te leggen. L103 juli 2025 om 14:39
PLS2000 schreef:
Voor Servais verandert er eigenlijk niets. Zijn zoektocht naar een andere spits was al aan de gang, en die gaat nu door. Verschil is vooral dat hij, door het wegvallen van Bangura een extra centrale aanvaller zal willen toevoegen aan de spelersgroep. Naast de gewenste vleugelaanvaller én een centraal verdedigingsduo. Voor de helft van die laatste vacature hoopt de club snel iemand vast te leggen. L103 juli 2025 om 14:39
Cas520 schreef:RJC96 schreef:Ntelo heeft een contract tot 2027.
Kay Tejan Michy Ntelo Danzell Gravenberch Paul-Philipp Besong Allemaal prima.03 juli 2025 om 14:1603 juli 2025 om 14:19
Limburgsepieter schreef:2 cv
Dus eigenlijk moet er nog 1 spits bijkomen, rechtsbuiten. En een ervaren cv. Om de basis compleet te maken.03 juli 2025 om 14:46