PLS2705 schreef:Nisbetondingen schreef:Servais heeft al in de media aangegeven dat Khaldi bij Roda aangeboden is, Roda toen beelden is gaan kijken en hij op basis daarvan is vastgelegd.RodaRambo schreef:Volgens betrouwbare bron zou hij uit de koker van Penders komen. Wellicht dat Utrecht ooit naar hem gekeken heeft, maar of dat echt zo is weet ik verder niet.
[quote]416536[/quote] Een professioneel voetballer die na een paar keer trainen en een oefenpotje (30 min voetballen) al blaren op de voeten heeft baart mij zorgen ja. En het verband met Lajud is dat die ook op enkel beelden is binnen gehaald. Ik vraag me oprecht af waarom we scouts hebben? Gaan die wel eens een wedstrijd live kijken? Is dat zo slecht allemaal dat we toch een via wat beelden contracteren? Ik vind het allemaal erg zorgwekkend. Ik hoop dat ik er naast zit en dit werkelijk een schot in de roos is. Dan hou ik verder mijn mond.3 juli 2026 om 23:234 juli 2026 om 01:154 juli 2026 om 10:13
Echter heeft een bron die heel dichtbij staat mij gezegd dat Khaldi uit de koker van Penders komt. Niet elk artikel van de Nieuwe Ster is 100% kloppend.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid