×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Vrijdagavond
Ik vind het dan ook grappig hoe ze steeds die show opvoeren wanneer er een nieuwe eigenaar komt. Groots onderzoek enz. Alles moet eerlijk zijn en tot in de puntjes kloppen.

Van de andere kant, als je ze keer op keer duidelijk op het verkeerde been zet terwijl al bewezen was dat je ze meerdere keren hebt opgelicht, dan is er niets aan de hand. Aai over de bol en een schijnstraf.

Die zijn compleet van het padje als je ziet hoe ze hier mee omgaan en het vergelijkt met clubs als Veendam, RBC, AGOVV, enz.
3 min geleden - 09 juli 2025 om 11:13 # 383179
045
Buiten ons kabinet is ook de KNVB een lachertje binnen Europa.
Hoe verzin je het in godsnaam om hier een soap van te maken. Vitesse maakt nog steeds kans om te promoveren buiten de -12 punten om.
De KNVB moet zich kapot schamen.
12 min geleden - 09 juli 2025 om 11:04 # 383178
TheBaser87
RJC0475 schreef:
Club zonder verder bestaansrecht na zo veel gesjoemel begint nieuw seizoen weer doodleuk met -12 punten in een divisie waaruit je niet kunt degraderen. Wederom geen straf dus.
09 juli 2025 om 10:12
Bovendien kunnen ze gewoon meedoen aan de play-offs als ze een periodetitel pakken, en eventueel promoveren. In de periodestanden is er geen puntenaftrek

42 min geleden - 09 juli 2025 om 10:34 # 383177
Sonsane
rodafanWeert schreef:
DerMister schreef:
Een paar jaar geleden hadden we het over spelers als Goppel, Emmers, en Pflucke. Vorig seizoen hebben we duizenden berichten geprikt over spelers als Roseler, Cukur, en Koglin. En nu trekken we weer een nieuw blik spelers open met namen als Nisbet, Tol, en VD Hurk. En volgend jaar zijn ook zij weer vergeten en gaan we weer verder. Het is allemaal zo vluchtig geworden, spelers met echte clubliefde voor Roda bestaan allang niet meer. Met als gevolg dat wij als fans persoonlijk ook helemaal niks meer met de spelers hebben en ze als inwisselbaar beschouwen, net zoals zij Roda als inwisselbaar beschouwen. Dat is helaas het moderne voetbal, van enige romantiek is geen enkele sprake meer.
08 juli 2025 om 23:26
Volgens mij wordt het woord clubliefde nergens zoveel gebruikt als op dit forum. Clubliefde is onzin. Spelers voetballen voor geld, niet voor de hobby, net als wij werken voor geld.
09 juli 2025 om 09:08

Dat is inderdaan ook zo'n overtrokken term. Een voetbalcarriere duurt maar een jaar of 15. Als je geluk hebt iets langer, heb je pech dan kan dat zelfs korter zijn. In die tijd moet je maar zoveel mogelijk bij elkaar zien te spelen voor de decennia na je voetbalpensioen.
53 min geleden - 09 juli 2025 om 10:23 # 383176
RJC0475
Club zonder verder bestaansrecht na zo veel gesjoemel begint nieuw seizoen weer doodleuk met -12 punten in een divisie waaruit je niet kunt degraderen.

Wederom geen straf dus.
1 uur geleden - 09 juli 2025 om 10:12 # 383175
045J
lammi schreef:
Vitesse begint met 12 punten in de min de competitie komend seizoen.
09 juli 2025 om 10:02

Meer dan terecht. Die mogen blij zijn dat ze bestaan. Voor de supporters is dit wel vreselijk natuurlijk.
1 uur geleden - 09 juli 2025 om 10:04 # 383174
rodafanWeert
MaartenF schreef:
rodafanWeert schreef:
DerMister schreef:
Een paar jaar geleden hadden we het over spelers als Goppel, Emmers, en Pflucke. Vorig seizoen hebben we duizenden berichten geprikt over spelers als Roseler, Cukur, en Koglin. En nu trekken we weer een nieuw blik spelers open met namen als Nisbet, Tol, en VD Hurk. En volgend jaar zijn ook zij weer vergeten en gaan we weer verder. Het is allemaal zo vluchtig geworden, spelers met echte clubliefde voor Roda bestaan allang niet meer. Met als gevolg dat wij als fans persoonlijk ook helemaal niks meer met de spelers hebben en ze als inwisselbaar beschouwen, net zoals zij Roda als inwisselbaar beschouwen. Dat is helaas het moderne voetbal, van enige romantiek is geen enkele sprake meer.
Volgens mij wordt het woord clubliefde nergens zoveel gebruikt als op dit forum. Clubliefde is onzin. Spelers voetballen voor geld, niet voor de hobby, net als wij werken voor geld.
Eens, maar je kunt gewoon hart voor de zaak hebben. Lees dat als er staat clubliefde.
09 juli 2025 om 09:52

Clubliefde is dat een speler uit de streek graag zijn carrière wil eindigen bij zijn eerste club.
De clubliefde die jij bedoelt betekent het fanatisme van een speler om de beste te zijn.

1 uur geleden - 09 juli 2025 om 10:02 # 383173
lammi
Vitesse begint met 12 punten in de min de competitie komend seizoen.
1 uur geleden - 09 juli 2025 om 10:02 # 383172
Johnn
Het grote voordeel van Bouchouari en Emmers was, wanneer zij de bal kregen ging het spel van de eerste naar de vierde versnelling. Dat is bij de huidige aankopen niet het geval. Dus hoop dat er naast Seedorf wat snelheid bijkomt.
1 uur geleden - 09 juli 2025 om 09:54 # 383171
MaartenF
rodafanWeert schreef:
DerMister schreef:

Eens, maar je kunt gewoon hart voor de zaak hebben. Lees dat als er staat clubliefde.
1 uur geleden - 09 juli 2025 om 09:52 # 383170
RodaRambo
SchaesbergKoempel schreef:
Willem 2 haalt naast Devin Haen ook nog Thomas Verheydt. Ben benieuwd hoe ze dat in elkaar gaan passen.
09 juli 2025 om 09:15

Dat de clubs met veel budget goede spelers halen is niet verrassend natuurlijk. Wij halen ook spelers die net zo goed naar die clubs hadden kunnen gaan. Wij hebben VdHurk, als we daarnaast nog zo’n bomber kunnen halen hebben wij ook een stevig spitsenduo.
1 uur geleden - 09 juli 2025 om 09:21 # 383169
SchaesbergKoempel
Willem 2 haalt naast Devin Haen ook nog Thomas Verheydt. Ben benieuwd hoe ze dat in elkaar gaan passen.
2 uur geleden - 09 juli 2025 om 09:15 # 383168
rodafanWeert
DerMister schreef:

Volgens mij wordt het woord clubliefde nergens zoveel gebruikt als op dit forum.
Clubliefde is onzin. Spelers voetballen voor geld, niet voor de hobby, net als wij werken voor geld.

2 uur geleden - 09 juli 2025 om 09:08 # 383167
TheBaser87
West14 schreef:
viro schreef:
Niemand weet of het een beter seizoen wordt als vorig jaar. Ik hoop dat van Dessel er een team van gemaakt krijgt en dat iedereen fit blijft. 1 jaar geleden dachten we ook dat we mee gingen doen om de prijzen en waren en we blij met spelers als Cükur en Baeten. Achteraf bleek de selectie totaal niet in balans te zijn. Het leuke eraan dat we elk jaar een nieuw team hebben is dat je vooral niet weet wat je verwachten kan.
09 juli 2025 om 06:58
Ben ik niet met je eens. Ik heb liever een vast team waarbij bij verkoop of einde contract een betere speler wordt teruggehaald die vooraf al is gescout (net als in de tijd van Nol, een 6 vertrekt en de opvolger was al bekend) en je team alleen maar beter wordt.
09 juli 2025 om 08:25

Ik denk dat Servais dat ook het liefste heeft, alleen heeft Roda niet meer de financiele slagkracht en wellicht überhaupt niet meer de aantrekkingskracht om voor iedere potentiele uitgaande transfer al een vervanger te hebben klaar staan. Er zijn anno 2025 ook veel meer makelaars actief en spelers hebben overal opties.

Overigens blijkt uit de podcast met Servais wel dat hij het hele jaar door overal contacten onderhoud en wel degelijk een lijst met potentiele spelers op zijn minst in zijn hoofd heeft. Nisbet stond ook al langer op de radar en was alleen transfervrij en dus haalbaar omdat Ross County uiteindelijk de play-offs voor degradatie in Schotlnand niet overleefde. Ook met van den Hurk liepen al langer contacten en Paulissen was 2 jaar geleden ook al benaderd.

Met andere woorden, volgens mij doet Servais ongeveer wat jij beschrijft, maar zonder zak geld lijkt het al snel minder slagvaardig dan bij Nol Hendriks

En viro heeft hier volgens mij wel een punt, hoe matig veel spelers afgelopen seizoen ook waren, qua prestaties had het zo slecht helemaal niet hoeven zijn. Het was alleen geen moment een team en er waren constant meerdere spelers afwezig. Een coach die er een team van maakt gaat gewoon de play-offs halen, zeker omdat er naar mijn mening meer kwaliteit is dan afgelopen jaar.
2 uur geleden - 09 juli 2025 om 08:32 # 383166
West14
viro schreef:
Niemand weet of het een beter seizoen wordt als vorig jaar. Ik hoop dat van Dessel er een team van gemaakt krijgt en dat iedereen fit blijft. 1 jaar geleden dachten we ook dat we mee gingen doen om de prijzen en waren en we blij met spelers als Cükur en Baeten. Achteraf bleek de selectie totaal niet in balans te zijn. Het leuke eraan dat we elk jaar een nieuw team hebben is dat je vooral niet weet wat je verwachten kan.
09 juli 2025 om 06:58

Ben ik niet met je eens. Ik heb liever een vast team waarbij bij verkoop of einde contract een betere speler wordt teruggehaald die vooraf al is gescout (net als in de tijd van Nol, een 6 vertrekt en de opvolger was al bekend) en je team alleen maar beter wordt.
2 uur geleden - 09 juli 2025 om 08:25 # 383165
viro
Niemand weet of het een beter seizoen wordt als vorig jaar. Ik hoop dat van Dessel er een team van gemaakt krijgt en dat iedereen fit blijft.

1 jaar geleden dachten we ook dat we mee gingen doen om de prijzen en waren en we blij met spelers als Cükur en Baeten. Achteraf bleek de selectie totaal niet in balans te zijn.

Het leuke eraan dat we elk jaar een nieuw team hebben is dat je vooral niet weet wat je verwachten kan.
4 uur geleden - 09 juli 2025 om 06:58 # 383164
DrHerjod
Gertjan schreef:
Marc Hocher de man die er wel pap van lust Het liefst mannenpap uiteraard
08 juli 2025 om 20:59

Misschien moet jij het laatste nieuws even lezen...
9 uur geleden - 09 juli 2025 om 01:39 # 383163
Cas520
Mause een optie voor roda?
10 uur geleden - 09 juli 2025 om 01:01 # 383162
RodaWeert
Rodahats

Nee ik heb nergens last van en er is ook helemaal niets vreemds aan mijn bericht. Ik ben blij met de creatieve aankopen tot nu toe, maar het elftal dat hij in zijn bericht opstelde (waar ik dus in het vorige bericht op reageerde) vind ik veel te aanvallend ingesteld. Dat staat verder helemaal los van elkaar. Je probeert verbanden te leggen die er niet zijn, vandaar dat het wellicht verwarrend voor je is.
11 uur geleden - 09 juli 2025 om 00:05 # 383161
RodaRambo
DerMister schreef:

Ik volg je op zekere hoogte, waar ik je mening deel. Echter als er succes is dan kan je ook verder bouwen. Al die mannen die we nu hebben binnengehaald kunnen vast overtuigd worden als we weer Eredivisie spelen.

En het is inderdaad het moderne voetbal, ook de wereldtop trekt soms een blik spelers open alsof het sardientjes zijn. En dat heeft ook zo z’n voordelen. Je kunt wat beter doorselecteren als je zo’n kutseizoen gehad hebt als vorig jaar.
gisteren om 23:40 - 08 juli 2025 om 23:40 # 383160
DerMister
gisteren om 23:26 - 08 juli 2025 om 23:26 # 383159
Rodahats
RodaWeert schreef:
DeLimbo schreef:
Het is weer feest merk ik. Als mensen gaan twijfelen aan Nisbet dan kunnen we net zo goed ermee gaan stoppen. Durf wel te zeggen dat hij de beste voetballer is die je hebt in de selectie. Het Nederlandse voetbal gaat hem dan ook veel beter passen dan het Schotse. Hij is een goeie voetballer die het tempo in een wedstrijd bepaalt en dreigend is naar voren maar ook nog eens veel gif in zijn spel heeft om het verdedigende werk te doen.
08 juli 2025 om 22:25
Ja het is ongelofelijk wat je hier soms leest. We hebben amper gescoord vorig seizoen, omdat er geen creativiteit en geen echte spits aangetrokken was. Nu hebben we ver voor de start van het nieuwe seizoen al een hoop creativiteit, enkele buitenkansjes en een spits die bewezen heeft een neusje voor de goal te hebben en is het nog niet goed. Hier blijft men liever mijmeren over het vertrek van Bangura en ik las zelfs berichten van mensen die verdrietig waren om de verkoop van Cukur. Ik dacht zelf dat niemand meer een seizoen zoals vorig jaar wilde, maar bij dit soort berichten begin ik daarover te twijfelen…
08 juli 2025 om 23:06

Rodaweert heb jij ergens last van?

Eerdt deze reactie

-Met deze 11 word je letterlijk overlopen en gaan we een record aan tegendoelpunten vestigen. Er moet echt een stofzuiger bij. Deze rol zie ik Paulissen niet vervullen en volgens mij ligt zijn kracht daar ook niet. Ik denk ook dat Roda er verstandig aan doet om nog een extra back aan te trekken. Kruiver heeft mij ook nog niet kunnen overtuigen met zijn verdedigende kwaliteiten. Ik zie in hem meer een rechtshalf, gezien zijn drang naar voren. En ik zou eerder Muller op links zetten dan Janssen. Muller heeft prima verdedigende kwaliteiten, zeurt nooit, is altijd fit en heeft een ijzeren conditie. Ik heb nog niets gezien van Janssen wat hem basis waardig maakt. Laat hem sowieso eerst maar weer eens goed fit worden, voordat hij weer iets afscheurt. Wellicht een idee om 4-4-2 te spelen? Treichel Nieuw, Tol, Vdb, Muller Nieuw, Paulissen, Nisbet, Breij Vd Hurk - Seedorf08 juli 2025 om 18:07

en vervolgens bovenstaande bericht op zijn zachts gezegd, heeeeel vreeeeemd....

gisteren om 23:24 - 08 juli 2025 om 23:24 # 383158
RodaWeert
DeLimbo schreef:
Het is weer feest merk ik. Als mensen gaan twijfelen aan Nisbet dan kunnen we net zo goed ermee gaan stoppen. Durf wel te zeggen dat hij de beste voetballer is die je hebt in de selectie. Het Nederlandse voetbal gaat hem dan ook veel beter passen dan het Schotse. Hij is een goeie voetballer die het tempo in een wedstrijd bepaalt en dreigend is naar voren maar ook nog eens veel gif in zijn spel heeft om het verdedigende werk te doen.

Ja het is ongelofelijk wat je hier soms leest. We hebben amper gescoord vorig seizoen, omdat er geen creativiteit en geen echte spits aangetrokken was. Nu hebben we ver voor de start van het nieuwe seizoen al een hoop creativiteit, enkele buitenkansjes en een spits die bewezen heeft een neusje voor de goal te hebben en is het nog niet goed. Hier blijft men liever mijmeren over het vertrek van Bangura en ik las zelfs berichten van mensen die verdrietig waren om de verkoop van Cukur. Ik dacht zelf dat niemand meer een seizoen zoals vorig jaar wilde, maar bij dit soort berichten begin ik daarover te twijfelen…
gisteren om 23:06 - 08 juli 2025 om 23:06 # 383157
DerMister
RJC0475 schreef:
peppie schreef:
RJC0475 schreef:
[quote]383151[/quote] Dat je kids hun hele leven in Hoensbroek ijs mogen tappen. Nooit meer dan dat. Vind je 't nu nog zo'n leuke opmerking?
08 juli 2025 om 22:43
Ouw kut stel je niet aan oud wijf.
08 juli 2025 om 22:51
Ach ja ineens is het aanstelleritis als je het jou betreft. What else is new.
08 juli 2025 om 22:54

Waar maak jij je druk om man? Gaat weer helemaal nergens over dit.
gisteren om 23:01 - 08 juli 2025 om 23:01 # 383156
RJC0475
peppie schreef:
RJC0475 schreef:
peppie schreef:
[quote]383147[/quote] Wat is mis met ijs tappen?
08 juli 2025 om 22:28
Dat je kids hun hele leven in Hoensbroek ijs mogen tappen. Nooit meer dan dat. Vind je 't nu nog zo'n leuke opmerking?
08 juli 2025 om 22:51

Ach ja ineens is het aanstelleritis als je het jou betreft. What else is new.
gisteren om 22:54 - 08 juli 2025 om 22:54 # 383155
peppie
RJC0475 schreef:
peppie schreef:
Cheick18 schreef:
peppie iets respectvoller mag wel tuup, ‘ ijs tappen bij jamin’… Zegt veel over jezelf dat je zo over mensen praat..
08 juli 2025 om 22:15
Wat is mis met ijs tappen?
Dat je kids hun hele leven in Hoensbroek ijs mogen tappen. Nooit meer dan dat. Vind je 't nu nog zo'n leuke opmerking?

gisteren om 22:51 - 08 juli 2025 om 22:51 # 383154
dragonmasternl
DeLimbo schreef:

+1

Daarom denk ik dat josh met pauli breij en nisbet gaat werken. 3 goede voetballers, 2 daarvan ga ik vanuit zijn de werk mensen die tenpo bepalen en registreren, 1 daarvan die vdh in werking moet stell.
gisteren om 22:46 - 08 juli 2025 om 22:46 # 383153
RJC0475
peppie schreef:
Cheick18 schreef:
peppie iets respectvoller mag wel tuup, ‘ ijs tappen bij jamin’… Zegt veel over jezelf dat je zo over mensen praat..

Dat je kids hun hele leven in Hoensbroek ijs mogen tappen. Nooit meer dan dat.

Vind je 't nu nog zo'n leuke opmerking?
gisteren om 22:43 - 08 juli 2025 om 22:43 # 383152
peppie
Cheick18 schreef:

gisteren om 22:28 - 08 juli 2025 om 22:28 # 383151
DeLimbo
Het is weer feest merk ik.
Als mensen gaan twijfelen aan Nisbet dan kunnen we net zo goed ermee gaan stoppen. Durf wel te zeggen dat hij de beste voetballer is die je hebt in de selectie.
Het Nederlandse voetbal gaat hem dan ook veel beter passen dan het Schotse.

Hij is een goeie voetballer die het tempo in een wedstrijd bepaalt en dreigend is naar voren maar ook nog eens veel gif in zijn spel heeft om het verdedigende werk te doen.
gisteren om 22:25 - 08 juli 2025 om 22:25 # 383150
RodaWeert
Dieter schreef:
RodaWeert schreef:
Dat het hier nog steeds over onze oude derde spits gaat die zelf weg wilde, jeetje mina. Het verhaal is duidelijk toch? Hij wilde bij Roda blijven en mocht daar heel dankbaar voor zijn, maar was eigenlijk helemaal niet happy met zijn rol. Toen kwam er last minute een andere club die ook nog een zak geld bood en had Bangura zijn way out. Roda blij, Bangura blij, maar hier zijn er nog steeds mensen die niet kunnen dealen met zijn vertrek en doen alsof we Messi zelve hebben laten gaan. Wat had Roda dan moeten doen? Hem vastketenen en dwingen hier te blijven? Get over it!
08 juli 2025 om 22:11
Doe eens rustig kerel. Dat interview met Bangura is vanavond gepubliceerd, toch logisch dat mensen dan hier op de inhoud ingaan? Nu heb jij je zegje ook nog kunnen doen, iedereen happy.
08 juli 2025 om 22:21

Tuurlijk. Maar sommige mensen gaan juist voorbij aan de inhoud in en blamen Roda dat hij nu weg is.
gisteren om 22:24 - 08 juli 2025 om 22:24 # 383149
Dieter
RodaWeert schreef:
Dat het hier nog steeds over onze oude derde spits gaat die zelf weg wilde, jeetje mina. Het verhaal is duidelijk toch? Hij wilde bij Roda blijven en mocht daar heel dankbaar voor zijn, maar was eigenlijk helemaal niet happy met zijn rol. Toen kwam er last minute een andere club die ook nog een zak geld bood en had Bangura zijn way out. Roda blij, Bangura blij, maar hier zijn er nog steeds mensen die niet kunnen dealen met zijn vertrek en doen alsof we Messi zelve hebben laten gaan. Wat had Roda dan moeten doen? Hem vastketenen en dwingen hier te blijven? Get over it!
08 juli 2025 om 22:11

Doe eens rustig kerel. Dat interview met Bangura is vanavond gepubliceerd, toch logisch dat mensen dan hier op de inhoud ingaan? Nu heb jij je zegje ook nog kunnen doen, iedereen happy.
gisteren om 22:21 - 08 juli 2025 om 22:21 # 383148
Cheick18
gisteren om 22:15 - 08 juli 2025 om 22:15 # 383147
RodaWeert
Dat het hier nog steeds over onze oude derde spits gaat die zelf weg wilde, jeetje mina. Het verhaal is duidelijk toch? Hij wilde bij Roda blijven en mocht daar heel dankbaar voor zijn, maar was eigenlijk helemaal niet happy met zijn rol. Toen kwam er last minute een andere club die ook nog een zak geld bood en had Bangura zijn way out. Roda blij, Bangura blij, maar hier zijn er nog steeds mensen die niet kunnen dealen met zijn vertrek en doen alsof we Messi zelve hebben laten gaan.

Wat had Roda dan moeten doen? Hem vastketenen en dwingen hier te blijven? Get over it!
gisteren om 22:11 - 08 juli 2025 om 22:11 # 383146
peppie
Dieter schreef:
BRANKO schreef:
MaartenF schreef:
Goed verhaal van Bangura. Ikbwens hem veel succes en fun in Kroatië.
08 juli 2025 om 20:00
Ik vind wel zijn uitspraak over Mascotte en geen eerlijke kans overdreven, dan had hij niet moeten verlengen! Waar hij wel weer eerlijk over was dat hij daar meer geld betaald krijgt, en dat is dan ook zijn goed recht om dan toe te happen. Of hij daar eerste spits wordt, is ook niet zeker. Voor de rest is het een fijne jongen en wens hem ook veel succes daar toe!
08 juli 2025 om 20:37
Hij verlengde omdat die op dat moment waarschijnlijk weinig keus had en eieren voor zn geld koos. Vind de uitspraak over die mascotte en het feit dat die geen eerlijke kans kreeg wel kloppend, valt weinig tegenin te brengen. Enige waar ik kritiek op heb is het feit dat die z'n woord al gegeven had, en ook al ging het bij ons om een schamel contractje waar weinig waardering uit sprak en is het dan zuur dat zich 1 of 2 dagen later een club meldt waar het leven goed is en die 3 of 4x meer kan verdienen, een man een man een woord een woord, ook al ben je pas 22. Daardoor heeft de club er wel nog iets aan overgehouden, dat weet ik, maar dat zal toch niet de insteek geweest zijn. Had Istra geweigerd om de beurs te trekken dan had die een probleem gehad.
08 juli 2025 om 21:44

Bangura heeft geen enkele zelfkennis. Hij mag god op de blote knieën bedanken dat hij de kans op profvoetbal krijgt met de kwaliteiten voor het eerste van Bekkerveld. Normaal stond hij ijs te tappen bij de jamin. Dat hij is gegaan snap ik volledig. Dit neemt hem niemand meer af. Maar ik ben er niet rouwig om. Enthousiast was die maar daar was alles mee gezegd. Bij de O21 waren ze blij als hij niet mee deed. Zegt ook wel iets toch.

gisteren om 21:49 - 08 juli 2025 om 21:49 # 383145
peppie
dragonmasternl schreef:
peppie schreef:
Iedereen gaat er maar vanuit dat Breij paulissen en nisbet een basisplaats krijgen. Dat zou wel eens heel anders kunnen lopen. Die 3 is,natuurlijk zelfmoord. Ik zou iig beerten achter paulissen en Breij zetten. Een middenvelder van 1.60 gaat hem niet worden op 6. Of je moet geweldig goed zijn als een Sneijder destijds. Dat is deze niet. Maar voor hetzelfde geld staat straks Splinter in de basis en nog een verrassing.
08 juli 2025 om 19:42
ik wil niet veel zeggen, maar nisbet heeft gewoon "eredivisie" gespeeld in schotland. Dus ik denk dat je nisbet een beetje onderschat hiermee. Als je rob moet geloven in de podcast, waren vele grotere clubs geintresseerd in nisbet... Dat moet toch ook wat zeggen lijkt me. want je zegt nisbet is ivm zn lengte niet goed genoeg, maar n "jeugd speler" met KKD wedstrijden in de benen is wel goed genoeg?
08 juli 2025 om 21:06

Veel grotere clubs geïnteresseerd en hij kiest v Roda. Tuurlijk. Omdat de bergen zo mooi zijn hier. Dat soort dingetjes worden door zaakwaarnemers in de wereld geholpen. Schotse competitie zegt mij niet zoveel. Dat is alleen maar beuken. Hier moet hij gaan voetballen. Misschien is het voltreffer maar ik denk het niet. Iig niet in combinatie met paulissen en Breij op het middenveld. We gaan het zien.

gisteren om 21:45 - 08 juli 2025 om 21:45 # 383144
Dieter
BRANKO schreef:
MaartenF schreef:
Ik vind wel zijn uitspraak over Mascotte en geen eerlijke kans overdreven, dan had hij niet moeten verlengen! Waar hij wel weer eerlijk over was dat hij daar meer geld betaald krijgt, en dat is dan ook zijn goed recht om dan toe te happen. Of hij daar eerste spits wordt, is ook niet zeker. Voor de rest is het een fijne jongen en wens hem ook veel succes daar toe!

Hij verlengde omdat die op dat moment waarschijnlijk weinig keus had en eieren voor zn geld koos. Vind de uitspraak over die mascotte en het feit dat die geen eerlijke kans kreeg wel kloppend, valt weinig tegenin te brengen. Enige waar ik kritiek op heb is het feit dat die z'n woord al gegeven had, en ook al ging het bij ons om een schamel contractje waar weinig waardering uit sprak en is het dan zuur dat zich 1 of 2 dagen later een club meldt waar het leven goed is en die 3 of 4x meer kan verdienen, een man een man een woord een woord, ook al ben je pas 22. Daardoor heeft de club er wel nog iets aan overgehouden, dat weet ik, maar dat zal toch niet de insteek geweest zijn. Had Istra geweigerd om de beurs te trekken dan had die een probleem gehad.
gisteren om 21:44 - 08 juli 2025 om 21:44 # 383143
Kueb
lammi schreef:
Koempel1989 schreef:
Onze grote vriend Verheydt naar Willem II.
08 juli 2025 om 20:33
Yeb Willem ll is dan ook de favoriet voor de kkd.
08 juli 2025 om 20:46

Verheydt promoveerde nog nooit uit de KKD.

Niet met mvv, niet met Go Ahead Eagles, niet met Almere City, en ook niet met Ado Den Haag.

Met al deze clubs speelde hij de finale van de play offs, en verloor.
gisteren om 21:40 - 08 juli 2025 om 21:40 # 383142
RJC0475
NoahP schreef:
RJC0475 schreef:
RJC4EVER schreef:
[quote]383129[/quote] Heeft die genoeg mogelijkheden gekregen vind je?
08 juli 2025 om 20:50
Let wel, dit zeggen ze over iemand die iedere 68 minuten een goal maakte of assist gaf vorig seizoen. En niet vergeten, d'rin is d'rin, en jool is jool. Al maakt de materiaalman hem. Maar het is Saydou maar, dus dan telt het niet. Nee dan moeten we iemand die dat slechts iedere 270 minuten voor elkaar kreeg ophemelen. Voor eenieder die meeleest, wel consistent blijven he? Als dit jaar weer op hetzelfde uitdraait en je 1e spits krijgt het niet voor elkaar minimaal iedere 180 minuten een goal te maken of voor te bereiden ook op blijven hemelen!
08 juli 2025 om 20:56
RJC4EVER dat zeg ik niet, alleen dat hij weinig kansen heeft gekregen, betekend niet dat hij zich niet meer hoeft te bewijzen. Anders kun je dit ook voor Filip Jansen zeggen. Verder is het natuurlijk al mega vaak gezegd dat je bij zo weinig minuten doelpunten per minuut lastig als waardeoordeel kunt gebruiken. Bekijk je bij Bangura doelpunten per wedstrijd scoort hij weer heel slecht, en dit zou ook onredelijk zijn. Ik zeg zelfs niet eens dat ik denk dat hij het niveau hier, of zelfs in Kroatie niet aankan. Alleen zeggen dat hij zich niet meer hoeft te bewijzen omdat hij 5 doelpuntjes heeft gemaakt in 2 seizoenen kkd vind ik ook weer ver gaan.
08 juli 2025 om 21:07

Je kunt natuurlijk ook de gok wagen en geld uitgeven aan de zoveelste onbekende die je voorin neerzet. Zoals hier wel vaker is gebeurd.

Of je besluit daar juist eens geen geld aan uit te geven en gebruikt iemand die je al hebt.

Enfin, we zullen het hier in ieder geval nooit weten.
gisteren om 21:23 - 08 juli 2025 om 21:23 # 383141
dragonmasternl
Dorpsgek schreef:
Krijgen wij dit seizoen eigenlijk nog iets van de CITY GROUP?
08 juli 2025 om 21:07

zijn ze mee t spreken zoals met iedereen. maar niemand op t lijstje
gisteren om 21:09 - 08 juli 2025 om 21:09 # 383140
Dorpsgek
Krijgen wij dit seizoen eigenlijk nog iets van de CITY GROUP?
gisteren om 21:07 - 08 juli 2025 om 21:07 # 383139
NoahP
RJC0475 schreef:
RJC4EVER schreef:
NoahP schreef:
[quote]383127[/quote] Met alle respect voor Bangura he, maar hij heeft dit seizoen 3 doelpunten gemaakt en vorig seizoen 2. Als jij vind dat hij zich met deze statistieken niet meer hoeft te bewijzen vind ik dat toch wel bizar. Ik gun hem het beste en dat hij zich daar kan bewijzen, maar dat heeft hij hier niet kunnen doen.
08 juli 2025 om 20:47
Heeft die genoeg mogelijkheden gekregen vind je?
Let wel, dit zeggen ze over iemand die iedere 68 minuten een goal maakte of assist gaf vorig seizoen. En niet vergeten, d'rin is d'rin, en jool is jool. Al maakt de materiaalman hem. Maar het is Saydou maar, dus dan telt het niet. Nee dan moeten we iemand die dat slechts iedere 270 minuten voor elkaar kreeg ophemelen. Voor eenieder die meeleest, wel consistent blijven he? Als dit jaar weer op hetzelfde uitdraait en je 1e spits krijgt het niet voor elkaar minimaal iedere 180 minuten een goal te maken of voor te bereiden ook op blijven hemelen!
08 juli 2025 om 20:56

RJC4EVER dat zeg ik niet, alleen dat hij weinig kansen heeft gekregen, betekend niet dat hij zich niet meer hoeft te bewijzen. Anders kun je dit ook voor Filip Jansen zeggen.

Verder is het natuurlijk al mega vaak gezegd dat je bij zo weinig minuten doelpunten per minuut lastig als waardeoordeel kunt gebruiken. Bekijk je bij Bangura doelpunten per wedstrijd scoort hij weer heel slecht, en dit zou ook onredelijk zijn. Ik zeg zelfs niet eens dat ik denk dat hij het niveau hier, of zelfs in Kroatie niet aankan. Alleen zeggen dat hij zich niet meer hoeft te bewijzen omdat hij 5 doelpuntjes heeft gemaakt in 2 seizoenen kkd vind ik ook weer ver gaan.
gisteren om 21:07 - 08 juli 2025 om 21:07 # 383138
dragonmasternl
peppie schreef:
Iedereen gaat er maar vanuit dat Breij paulissen en nisbet een basisplaats krijgen. Dat zou wel eens heel anders kunnen lopen. Die 3 is,natuurlijk zelfmoord. Ik zou iig beerten achter paulissen en Breij zetten. Een middenvelder van 1.60 gaat hem niet worden op 6. Of je moet geweldig goed zijn als een Sneijder destijds. Dat is deze niet. Maar voor hetzelfde geld staat straks Splinter in de basis en nog een verrassing.

ik wil niet veel zeggen, maar nisbet heeft gewoon "eredivisie" gespeeld in schotland. Dus ik denk dat je nisbet een beetje onderschat hiermee. Als je rob moet geloven in de podcast, waren vele grotere clubs geintresseerd in nisbet... Dat moet toch ook wat zeggen lijkt me.

want je zegt nisbet is ivm zn lengte niet goed genoeg, maar n "jeugd speler" met KKD wedstrijden in de benen is wel goed genoeg?
gisteren om 21:06 - 08 juli 2025 om 21:06 # 383137
Gertjan
Marc Hocher de man die er wel pap van lust
Het liefst mannenpap uiteraard
gisteren om 20:59 - 08 juli 2025 om 20:59 # 383136
DerMister
Aambos schreef:
Marc Hocher heeft hier ook nog jaren geleden gevoetbald. In het kader van.. hoe is het nu met?? https://www.voetbalzone.nl/nieuws/oud-aanvaller-marc-h-verdacht-van-seksueel-benaderen-minderjarige-16-wil-je-zoenen/bltb38263def489bf20
08 juli 2025 om 20:55

Dat is vandaag al eerder gepost hier, met meerdere reacties op het bericht.
gisteren om 20:56 - 08 juli 2025 om 20:56 # 383135
RJC0475
RJC4EVER schreef:
NoahP schreef:
RJC0475 schreef:
[quote]383126[/quote] Hij had zich hier dit jaar voor iedereen nog eens 'moeten bewijzen', zelfs na deze statistieken. En volgend jaar ook. En het jaar daarop ook. En het jaar daarop... Beste stap om gewoon weg te gaan. 70% hier lult over een amateurcontract (lol, ga zelf eens dusdanig veel werken voor dat schamele bedrag...), 25% over dat hij nooit verder geraakt dan het 4e van LHC, en 5% ziet het wel zitten. Nee, dan gauw vertrekken.
08 juli 2025 om 20:40
Met alle respect voor Bangura he, maar hij heeft dit seizoen 3 doelpunten gemaakt en vorig seizoen 2. Als jij vind dat hij zich met deze statistieken niet meer hoeft te bewijzen vind ik dat toch wel bizar. Ik gun hem het beste en dat hij zich daar kan bewijzen, maar dat heeft hij hier niet kunnen doen.

Let wel, dit zeggen ze over iemand die iedere 68 minuten een goal maakte of assist gaf vorig seizoen. En niet vergeten, d'rin is d'rin, en jool is jool. Al maakt de materiaalman hem.

Maar het is Saydou maar, dus dan telt het niet. Nee dan moeten we iemand die dat slechts iedere 270 minuten voor elkaar kreeg ophemelen.

Voor eenieder die meeleest, wel consistent blijven he? Als dit jaar weer op hetzelfde uitdraait en je 1e spits krijgt het niet voor elkaar minimaal iedere 180 minuten een goal te maken of voor te bereiden ook op blijven hemelen!

gisteren om 20:56 - 08 juli 2025 om 20:56 # 383134
DerMister
Bij Bangura ontbreekt het volledig aan zelfkennis. Het is schokkend dat die jongen nog steeds niet in ziet dat hij totaal niet kan voetballen. Hij zal wel helemaal gek zijn gemaakt door zijn zaakwaarnemer, maar heeft hierin ook zijn eigen verantwoordelijkheid. Als hij naar behoren had gepresteerd, dan had hij nu nog bij Roda gespeeld.
gisteren om 20:55 - 08 juli 2025 om 20:55 # 383133
Aambos
Marc Hocher heeft hier ook nog jaren geleden gevoetbald. In het kader van.. hoe is het nu met??

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/oud-aanvaller-marc-h-verdacht-van-seksueel-benaderen-minderjarige-16-wil-je-zoenen/bltb38263def489bf20
gisteren om 20:55 - 08 juli 2025 om 20:55 # 383132
RJC4EVER
NoahP schreef:
RJC0475 schreef:
BRANKO schreef:
[quote]383118[/quote] Ik vind wel zijn uitspraak over Mascotte en geen eerlijke kans overdreven, dan had hij niet moeten verlengen! Waar hij wel weer eerlijk over was dat hij daar meer geld betaald krijgt, en dat is dan ook zijn goed recht om dan toe te happen. Of hij daar eerste spits wordt, is ook niet zeker. Voor de rest is het een fijne jongen en wens hem ook veel succes daar toe!
Hij had zich hier dit jaar voor iedereen nog eens 'moeten bewijzen', zelfs na deze statistieken. En volgend jaar ook. En het jaar daarop ook. En het jaar daarop... Beste stap om gewoon weg te gaan. 70% hier lult over een amateurcontract (lol, ga zelf eens dusdanig veel werken voor dat schamele bedrag...), 25% over dat hij nooit verder geraakt dan het 4e van LHC, en 5% ziet het wel zitten. Nee, dan gauw vertrekken.
Met alle respect voor Bangura he, maar hij heeft dit seizoen 3 doelpunten gemaakt en vorig seizoen 2. Als jij vind dat hij zich met deze statistieken niet meer hoeft te bewijzen vind ik dat toch wel bizar. Ik gun hem het beste en dat hij zich daar kan bewijzen, maar dat heeft hij hier niet kunnen doen.

gisteren om 20:50 - 08 juli 2025 om 20:50 # 383131
RJC4EVER
BRANKO schreef:
MaartenF schreef:

We hadden die jongen moeten behouden, veel betere dan de opties nu voorin.... man man man
gisteren om 20:49 - 08 juli 2025 om 20:49 # 383130
NoahP
RJC0475 schreef:
BRANKO schreef:
MaartenF schreef:
Hij had zich hier dit jaar voor iedereen nog eens 'moeten bewijzen', zelfs na deze statistieken. En volgend jaar ook. En het jaar daarop ook. En het jaar daarop... Beste stap om gewoon weg te gaan. 70% hier lult over een amateurcontract (lol, ga zelf eens dusdanig veel werken voor dat schamele bedrag...), 25% over dat hij nooit verder geraakt dan het 4e van LHC, en 5% ziet het wel zitten. Nee, dan gauw vertrekken.

gisteren om 20:47 - 08 juli 2025 om 20:47 # 383129
lammi
Koempel1989 schreef:
08 juli 2025 om 20:33
Yeb Willem ll is dan ook de favoriet voor de kkd.

gisteren om 20:46 - 08 juli 2025 om 20:46 # 383128
RJC0475
BRANKO schreef:
MaartenF schreef:

Hij had zich hier dit jaar voor iedereen nog eens 'moeten bewijzen', zelfs na deze statistieken.

En volgend jaar ook.

En het jaar daarop ook.

En het jaar daarop...

Beste stap om gewoon weg te gaan. 70% hier lult over een amateurcontract (lol, ga zelf eens dusdanig veel werken voor dat schamele bedrag...), 25% over dat hij nooit verder geraakt dan het 4e van LHC, en 5% ziet het wel zitten. Nee, dan gauw vertrekken.
gisteren om 20:40 - 08 juli 2025 om 20:40 # 383127
BRANKO
MaartenF schreef:

gisteren om 20:37 - 08 juli 2025 om 20:37 # 383126
Koempel1989
gisteren om 20:33 - 08 juli 2025 om 20:33 # 383125
StefanRaets
peppie zitten inderdaad nog wel wat gaten in de selectie, maar het is niet per se heel gek om te veronderstellen dat Breij | Nisbet | Paulissen de basis wordt?
Je hebt Beerten en/of Muller om het slot op de deur te gooien als dat nodig is en wellicht dat Splinter er eentje uit de basis speelt. Goed genoeg is oud genoeg, niemand krijgt meer krediet.

Kan allemaal klote of goed uitpakken, dat moeten we nog maar zien, maar voor mij mag de focus nu op de aanval. We hebben 1 buitenspeler met Seedorf en een tandenstoker met Griffith. Daarnaast moet er een extra spits bij, want alleen met Van de Hurk ga je niet het seizoen in.

Op je opmerking van een 34-jarige verdediger: dat is een 29-jarige geworden. Ben ik niet ontevreden over.
Ik zal niet zeggen dat dit een selectie is die je miljoenen gaat opleveren, maar we hebben precies 2 spelers van 30 jaar of ouder.
Zitten nog genoeg spelers die ons op termijn een bescheiden bedragje kunnen opleveren.
Van As haalde écht alleen maar 30'ers.
gisteren om 20:30 - 08 juli 2025 om 20:30 # 383124
oost10
Rodajc1974 schreef:
Er zouden 4000 kaarten verkocht zijn voor vrijdag volgens Roda. Vraag me af hoe dit mogelijk is aangezien alleen west beschikbaar is en er nog meer dan voldoende kaarten beschikbaar zijn op west.
08 juli 2025 om 20:26

Hoofdtribune is ook open
gisteren om 20:29 - 08 juli 2025 om 20:29 # 383123
DrHerjod
peppie schreef:

Dus Nisbet is volgens jou eentje die op de bank gaat zitten? 😂 Is misschien wel de beste speler van die 3!
gisteren om 20:28 - 08 juli 2025 om 20:28 # 383122
Rodajc1974
Er zouden 4000 kaarten verkocht zijn voor vrijdag volgens Roda. Vraag me af hoe dit mogelijk is aangezien alleen west beschikbaar is en er nog meer dan voldoende kaarten beschikbaar zijn op west.
gisteren om 20:26 - 08 juli 2025 om 20:26 # 383121
Mijnstreek
Dorpsgek schreef:
Maiorano en Splinter allebei een contract voor meerdere jaren zou ik wel aandurven.
08 juli 2025 om 20:23

Eens, contract van Schwirten ontbinden en bespaarde geld gebruiken om Splinter vast te leggen.
Hoop overigens dat ze ook spoedig met Treichel om tafel gaan
gisteren om 20:25 - 08 juli 2025 om 20:25 # 383120
Dorpsgek
Maiorano en Splinter allebei een contract voor meerdere jaren zou ik wel aandurven.
gisteren om 20:23 - 08 juli 2025 om 20:23 # 383119
MaartenF
gisteren om 20:00 - 08 juli 2025 om 20:00 # 383118
RJCinBeeld
Naar mijn mening, als de volgende posities nog worden ingevuld, ben je klaar: CV, fysiek sterke CVM, RB, tweede spits. De rest opvullen met jeugd!
gisteren om 19:54 - 08 juli 2025 om 19:54 # 383117
Dieter
Waarom Saydou Bangura ondanks zijn ja-woord Roda verliet en verrassende transfer maakte: ‘Ik voelde me een mascotte, daarvoor ben ik geen voetballer geworden’

Maikel Suilen
Sportverslaggever/clubwatcher Roda JC
08-07-2025, 18:54

Pula
Saydou Bangura (22) maakte vorige week een nogal verrassende transfer, niet op de laatste plaats voor hemzelf. De publiekslieveling van Roda vertrok, ondanks dat hij een langer verblijf in Kerkrade had toegezegd, naar NK Istra in Kroatië. „Ik had bij Roda het gevoel dat ik nooit meer zou worden dan invaller. Voor mijn gevoel heb ik nooit een eerlijke kans gekregen.”

Ja, Saydou Bangura begrijpt wel dat de mensen in Limburg verrast waren over zijn transfer naar NK Istra in Kroatië – dit had hij zelf ook niet voor mogelijk gehouden.

Hij is nu zes dagen in de schilderachtige streek Istrië. Pula, een stad aan de Egeïsche Zee met zo’n 60.000 inwoners en bekend van zijn Romeinse amfitheater, is z’n nieuwe uitvalsbasis. „Het is nu nog alsof ik op vakantie ben. Heerlijk weer, dicht bij de zee. Het is schitterend, lijkt een beetje op Italië”, vertelt Bangura telefonisch vanuit Kroatië.

Het is lunchtijd als we de 22-jarige spits spreken. Hij heeft de ochtendtraining bij zijn nieuwe club net achter de rug en is nu op weg naar zijn appartement. In de avond staat er nog een tweede sessie op het programma.

„Het niveau van de training is behoorlijk. Het gaat er stevig aan toe, heel anders dan in Nederland. Veel rennen, veel op fysieke kracht. Gas geven. Ik krijg een beetje het gevoel terug van mijn periode in Duitsland. Ik vind het niet per se lekkerder, maar het past wel beter bij mij als speler. Dat was ook één van de redenen om deze stap te maken.”

Een stap omgeven door onverwachtse wendingen. Het begint met Bangura’s ja-woord op een langer verblijf bij Roda, na lang wikken en wegen. In de zomer is hij bij een paar buitenlandse clubs op gesprek geweest, vertelt hij, maar nergens kreeg hij een beter gevoel dan in Kerkrade, dus koos hij ervoor om te blijven en met Roda de voorbereiding te starten.

„Ik gaf op maandag mijn akkoord, en volgens mij meldde Istra zich vervolgens op dinsdag of woensdagochtend. Dat ging heel snel. En ja, toen ben ik er wel over gaan nadenken. Het was niet zo dat ik direct zei: ik ga nu sowieso weg, maar het bracht me aan het twijfelen. Ik heb er later ook met Rob (Servais, red.) over gesproken.”

Roda’s technisch manager is duidelijk en niet van zins Bangura zomaar te laten vertrekken: een mondeling akkoord is bindend. „Dat wist ik persoonlijk niet. Gelukkig zijn de clubs er uiteindelijk uitgekomen. Istra heeft een bedrag voor mij betaald. Waren ze niet tot een deal gekomen, dan was ik gewoon bij Roda gebleven.”

Istra, vorig seizoen zesde op het hoogste niveau in Kroatië, schetste hem een beloftevol toekomstbeeld. „Ze vertelden me dat ze veel potentie in mij zien, een potentiële eerste spits. Toen ik dat hoorde, dacht ik al: dat is een heel ander verhaal dan Roda voor mij had.”

Het gaat hem om vertrouwen krijgen en voelen, zegt hij. „Ik had bij Roda het gevoel dat ik nooit meer zou worden dan invaller, dan een jeugdspeler. Ik kwam moeilijk van dat stempel af en heb voor mijn gevoel nooit een eerlijke kans gekregen.” In 37 wedstrijden (6 goals) startte hij slechts eenmaal in de basis.

Bij de fans was hij desondanks onverminderd populair, de ‘Bomber van Bleijerheide’. Supporters stonden al op de banken nog voordat hij inviel. „Ik voelde me op een gegeven moment vooral een mascotte. Dat vond ik jammer. De waardering was leuk, maar daarvoor ben ik geen voetballer geworden. Ik wil belangrijke wedstrijden spelen en goals te maken.”

Nieuwe start
Bij Istra is hij niet langer de knuffelspits, maar gewoon Bangura, een spits die ze nog moeten leren kennen in Kroatië. „Ik kan nu een nieuwe start maken, een frisse eerste indruk achterlaten. Het ligt nu in mijn eigen handen. Ik ga 110 procent geven. Verpruts ik deze kans, dan ligt het aan mijzelf, maar dan heb ik wel een eerlijke kans gehad.”

„Ze laten in ieder geval merken dat ze vertrouwen in mij hebben, niet alleen in woorden, maar ook door mij een driejarig contract te geven, een transfersom voor mij neer te tellen en ook door elke maand een mooi bedrag aan mij te betalen, laten we daar ook gewoon eerlijk over zijn, haha.”

Alles aan deze transfer klopt voor hem, benadrukt Bangura meermaals. Hij is ook goed ontvangen, zegt hij. „Leuke groep, goeie trainer. Een positieve sfeer.” Volgende week vrijdag vertrekken ze op trainingskamp naar Slovenië.

Ook buiten het veld begint hij zijn draai langzaam te vinden. „Ik zit hier nu alleen in een appartement, maar dat is niet erg. Ik woonde in Kerkrade bij mijn ouders, maar daarvoor, toen ik op mijn zeventiende naar Kaiserslautern vertrok, ging ik ook alleen. Dus komt wel goed. Ik ben vooral nog steeds verrast dat ik hier zit.”
gisteren om 19:54 - 08 juli 2025 om 19:54 # 383116
peppie
gisteren om 19:42 - 08 juli 2025 om 19:42 # 383115
DelaVega
Lexor schreef:
Rodaforlife045 schreef:
Lexor schreef:
Als je de poppetjes invult kom je vrij snel op onderstaand overzicht. Aangezien men voor een smallere kern wilt gaan, denk ik dat de verdediging en middenveld klaar zijn en we enkel in de aanval nog wat mogen verwachten. Met een goede rechtsbuiten en concurrent voor de spits, mogen we naar mijn mening niet klagen over deze transferperiode. Kers op de taart zou zijn om Schwirten/Leijten/Griffith te lozen, waardoor je weer wat meer speling krijgt. Treichel (Zich) Janssen (Kother / Muller) Tol (Timmermans) Buijs (Beerten) Kruiver (Meliani) Paulissen (Splinter / Muller) Nisbet (Schwirten) Breij (Leijten) Seedorf (nieuw) Vd Hurk (nieuw) Nieuw (Griffith)
08 juli 2025 om 19:22
En hoezo niet Maiorano op linksbuiten met seedorf voor zich?
08 juli 2025 om 19:24
Klopt goede optie, ben Maiorano inderdaad vergeten aangezien die volgens de site (nog) niet bij de selectie hoort
08 juli 2025 om 19:30

Volgens Robbie is hij dat ook niet. Hij wordt wel nadrukkelijk in de gaten gehouden. Splinter is wel voor onbepaalde tijd naar Roda 1. Hij zei trouwens ook dat we nog geen hoge verwachtingen van Almeida mogen hebben m.b.t. Roda 1.
gisteren om 19:41 - 08 juli 2025 om 19:41 # 383114
DrHerjod
DerMister schreef:
RodaRambo schreef:
DerMister schreef:
[quote]383098[/quote] Het was in zijn Roda tijd al geen geheim dat Marc een regelmatige bezoeker was van homo ontmoetingsplaatsen. Maar ik wist niet dat hij ook met minderjarige meiden bezig is.
08 juli 2025 om 19:05
Marc is gewoon een viespeuk die in zijn Roda tijd ook heel Zuid-Limburg benaderd heeft. Mooi dat hij eindelijk tegen de lamp is gelopen. Snel opsluiten die gek. Pedo’s zijn gewoon af in de samenleving.
08 juli 2025 om 19:08
Volledig mee eens, hij moet gestopt worden. Een vriend met wie ik destijds naar Roda ging heeft zich een keer door Marc laten overhalen om seksuele handelingen bij hem te verrichten in ruil voor toegang tot een skybox. Maar die was in elk geval wel meerderjarig. Het verbaast me eigenlijk dat dit nu pas allemaal naar buiten komt.
08 juli 2025 om 19:23

Als je je laat overhalen om zoiets te doen om in een skybox te mogen komen dan tik je ook niet richtig... Is geen skybox bij FC Barcelona! 😆
gisteren om 19:37 - 08 juli 2025 om 19:37 # 383113
Lexor
Rodaforlife045 schreef:
Lexor schreef:
Als je de poppetjes invult kom je vrij snel op onderstaand overzicht. Aangezien men voor een smallere kern wilt gaan, denk ik dat de verdediging en middenveld klaar zijn en we enkel in de aanval nog wat mogen verwachten. Met een goede rechtsbuiten en concurrent voor de spits, mogen we naar mijn mening niet klagen over deze transferperiode. Kers op de taart zou zijn om Schwirten/Leijten/Griffith te lozen, waardoor je weer wat meer speling krijgt. Treichel (Zich) Janssen (Kother / Muller) Tol (Timmermans) Buijs (Beerten) Kruiver (Meliani) Paulissen (Splinter / Muller) Nisbet (Schwirten) Breij (Leijten) Seedorf (nieuw) Vd Hurk (nieuw) Nieuw (Griffith)
08 juli 2025 om 19:24

Klopt goede optie, ben Maiorano inderdaad vergeten aangezien die volgens de site (nog) niet bij de selectie hoort
gisteren om 19:30 - 08 juli 2025 om 19:30 # 383112
Rodaforlife045
Lexor schreef:

gisteren om 19:24 - 08 juli 2025 om 19:24 # 383111
ArdinmijnHart
Interessant om in de podcast te horen dat men informatie en advies inwint bij de KNVB over het opzetten voor een succesvolle jeugdopleiding voor een club zoals Roda JC. We zien ook een duidelijke koerswijziging op dit gebied, ben erg benieuwd en hoop dat dit (snel) zijn vruchten gaat afwerpen!
gisteren om 19:24 - 08 juli 2025 om 19:24 # 383110
DerMister
RodaRambo schreef:
DerMister schreef:
DrHerjod schreef:
[quote]383097[/quote] Dan had ik dat er wel bij gezet. 😉 In heb immers niks verbergen. Hij schijnbaar wel. 😲
08 juli 2025 om 18:45
Het was in zijn Roda tijd al geen geheim dat Marc een regelmatige bezoeker was van homo ontmoetingsplaatsen. Maar ik wist niet dat hij ook met minderjarige meiden bezig is.
Marc is gewoon een viespeuk die in zijn Roda tijd ook heel Zuid-Limburg benaderd heeft. Mooi dat hij eindelijk tegen de lamp is gelopen. Snel opsluiten die gek. Pedo’s zijn gewoon af in de samenleving.

Volledig mee eens, hij moet gestopt worden. Een vriend met wie ik destijds naar Roda ging heeft zich een keer door Marc laten overhalen om seksuele handelingen bij hem te verrichten in ruil voor toegang tot een skybox. Maar die was in elk geval wel meerderjarig. Het verbaast me eigenlijk dat dit nu pas allemaal naar buiten komt.
gisteren om 19:23 - 08 juli 2025 om 19:23 # 383109
DrHerjod
RodaRambo schreef:
DerMister schreef:
DrHerjod schreef:
[quote]383097[/quote] Dan had ik dat er wel bij gezet. 😉 In heb immers niks verbergen. Hij schijnbaar wel. 😲
Het was in zijn Roda tijd al geen geheim dat Marc een regelmatige bezoeker was van homo ontmoetingsplaatsen. Maar ik wist niet dat hij ook met minderjarige meiden bezig is.

Ik weet dat er een paar dames op West zijn groupies waren... Wel meerderjarig overigens. Vraag mij af of hij hier hiermee aan het ketsen is geslagen. 😆 Vast wel!
gisteren om 19:23 - 08 juli 2025 om 19:23 # 383108
Lexor
Als je de poppetjes invult kom je vrij snel op onderstaand overzicht. Aangezien men voor een smallere kern wilt gaan, denk ik dat de verdediging en middenveld klaar zijn en we enkel in de aanval nog wat mogen verwachten.
Met een goede rechtsbuiten en concurrent voor de spits, mogen we naar mijn mening niet klagen over deze transferperiode.
Kers op de taart zou zijn om Schwirten/Leijten/Griffith te lozen, waardoor je weer wat meer speling krijgt.

Treichel (Zich)

Janssen (Kother / Muller)
Tol (Timmermans)
Buijs (Beerten)
Kruiver (Meliani)

Paulissen (Splinter / Muller)
Nisbet (Schwirten)
Breij (Leijten)

Seedorf (nieuw)
Vd Hurk (nieuw)
Nieuw (Griffith)
gisteren om 19:22 - 08 juli 2025 om 19:22 # 383107
RodaRambo
DerMister schreef:
DrHerjod schreef:
DerMister schreef:
[quote]383095[/quote] Alleen mee aan de telefoon gehangen of is er meer gebeurd tussen Marc en jou?
08 juli 2025 om 18:42
Dan had ik dat er wel bij gezet. 😉 In heb immers niks verbergen. Hij schijnbaar wel. 😲

gisteren om 19:08 - 08 juli 2025 om 19:08 # 383106
DerMister
DrHerjod schreef:
DerMister schreef:
DrHerjod schreef:
[quote]383093[/quote] Wat een tuup. Van alle markten thuis zo te lezen. Nog wel eens mee aan de telefoon gehangen in zijn Roda tijd. Was stiekem biseksueel. Schijnbaar probeert hij een hele bingokaart vol te krijgen. Tsjongejonge...
08 juli 2025 om 18:36
Alleen mee aan de telefoon gehangen of is er meer gebeurd tussen Marc en jou?
08 juli 2025 om 18:42
Dan had ik dat er wel bij gezet. 😉 In heb immers niks verbergen. Hij schijnbaar wel. 😲

gisteren om 19:05 - 08 juli 2025 om 19:05 # 383105

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 11 juli 2025 om 19:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2025/2026.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement