RJCinBeeld schreef:DelaVega schreef:weet je ook welke woonboerderij het betreft in Molenberg?045J schreef:Voor het 1e elftal wordt zeker meegeholpen met huisvesting, ik weet dat ze vaker, zeker in het begin wonen in zo'n houten chaletje op de Zeekoelen camping. Ik denk dat Roda een of enkele daarvan bezit. Ze hebben ook connecties met makelaars/pandjesbazen, dus zullen altijd wel ergens een plekje beschikbaar hebben. Ik denk persoonlijk niet dat Roda, buiten die chaletjes, panden zelf bezit. Jensen woonde destijds met nog een paar in een soort woonboerderij in Molenberg. Voor het O21/jeugd team wordt er in ieder geval niet gezorgd voor huisvesting of enige hulp. Robbie heeft in zijn laatste podcast nadrukkelijk aangegeven dat spelers het O21 als een investering in zichzelf moeten zien (ook jongens die van ver komen) en geen huisvesting of vergoeding vanuit de club ontvangen.
[quote]383906[/quote] Ik weet wel dat Roda langere tijd huizen of appartementen beschikbaar hadden voor Roda spelers. Dit wel al lang geleden dus of dat nu nog steeds is. Ik denk echter dat er wel word meegedacht/geholpen met huisvesting bij bepaalde spelers.14 juli 2025 om 22:4114 juli 2025 om 22:4714 juli 2025 om 23:16
DelaVega schreef:weet je ook welke woonboerderij het betreft in Molenberg?045J schreef:Voor het 1e elftal wordt zeker meegeholpen met huisvesting, ik weet dat ze vaker, zeker in het begin wonen in zo'n houten chaletje op de Zeekoelen camping. Ik denk dat Roda een of enkele daarvan bezit. Ze hebben ook connecties met makelaars/pandjesbazen, dus zullen altijd wel ergens een plekje beschikbaar hebben. Ik denk persoonlijk niet dat Roda, buiten die chaletjes, panden zelf bezit. Jensen woonde destijds met nog een paar in een soort woonboerderij in Molenberg. Voor het O21/jeugd team wordt er in ieder geval niet gezorgd voor huisvesting of enige hulp. Robbie heeft in zijn laatste podcast nadrukkelijk aangegeven dat spelers het O21 als een investering in zichzelf moeten zien (ook jongens die van ver komen) en geen huisvesting of vergoeding vanuit de club ontvangen.DelaVega schreef:Ik weet wel dat Roda langere tijd huizen of appartementen beschikbaar hadden voor Roda spelers. Dit wel al lang geleden dus of dat nu nog steeds is. Ik denk echter dat er wel word meegedacht/geholpen met huisvesting bij bepaalde spelers.
[quote]383905[/quote] Lijkt me sterk dat in tijden van schaarste je zelf een appartement kan zoeken en kiezen. Cukur woonde in België, Lanaken.14 juli 2025 om 22:3614 juli 2025 om 22:4114 juli 2025 om 22:47
Rodafrenske schreef:
Hier staat wat mvv krijgt als vergoeding. Geen 3a4 ton iig. https://www.voetbalinlimburg.nl/nieuws/transfer-ruben-van-bommel-levert-maastrichtse-club-een-opleidingsvergoeding-op14 juli 2025 om 22:49
045J schreef:DelaVega schreef:Ik weet wel dat Roda langere tijd huizen of appartementen beschikbaar hadden voor Roda spelers. Dit wel al lang geleden dus of dat nu nog steeds is. Ik denk echter dat er wel word meegedacht/geholpen met huisvesting bij bepaalde spelers.RJCinBeeld schreef:Lijkt me sterk dat in tijden van schaarste je zelf een appartement kan zoeken en kiezen. Cukur woonde in België, Lanaken.
[quote]383900[/quote] oke, leuk om een beeld te krijgen hoe de spelers terecht komen. Ben benieuwd of er nog meer plekken zijn wat men toevallig weet. Weet iemand of ze de appartementen aangewezen krijgen of moeten ze zelf opzoek?14 juli 2025 om 22:2314 juli 2025 om 22:3614 juli 2025 om 22:41
DelaVega schreef:RJCinBeeld schreef:Lijkt me sterk dat in tijden van schaarste je zelf een appartement kan zoeken en kiezen. Cukur woonde in België, Lanaken.DelaVega schreef:oke, leuk om een beeld te krijgen hoe de spelers terecht komen. Ben benieuwd of er nog meer plekken zijn wat men toevallig weet. Weet iemand of ze de appartementen aangewezen krijgen of moeten ze zelf opzoek?
[quote]383899[/quote] Ik heb een kennis die woonde op de Uilestraat en Abdeslam woonde destijds ook in dat complex. Is naast parkeergarage Raadhuisparking. Wonen nog een paar spelers in het centrum. Daarnaast weet ik dat o.a. Richard Jensen in Molenberg woonde in soort boerderij/appartement complex, exacte locatie of straat weet ik even niet meer uit het hoofd. Woonde ook nog andere spelers. Bij die camping Zeekoelen woont of woonde ook altijd een paar Roda spelers o.a. Rody de Boer.14 juli 2025 om 22:1014 juli 2025 om 22:2314 juli 2025 om 22:36
DelaVega schreef:RJCinBeeld schreef:Lijkt me sterk dat in tijden van schaarste je zelf een appartement kan zoeken en kiezen. Cukur woonde in België, Lanaken.DelaVega schreef:oke, leuk om een beeld te krijgen hoe de spelers terecht komen. Ben benieuwd of er nog meer plekken zijn wat men toevallig weet. Weet iemand of ze de appartementen aangewezen krijgen of moeten ze zelf opzoek?
[quote]383899[/quote] Ik heb een kennis die woonde op de Uilestraat en Abdeslam woonde destijds ook in dat complex. Is naast parkeergarage Raadhuisparking. Wonen nog een paar spelers in het centrum. Daarnaast weet ik dat o.a. Richard Jensen in Molenberg woonde in soort boerderij/appartement complex, exacte locatie of straat weet ik even niet meer uit het hoofd. Woonde ook nog andere spelers. Bij die camping Zeekoelen woont of woonde ook altijd een paar Roda spelers o.a. Rody de Boer.14 juli 2025 om 22:1014 juli 2025 om 22:2314 juli 2025 om 22:36
RJCinBeeld schreef:DelaVega schreef:oke, leuk om een beeld te krijgen hoe de spelers terecht komen. Ben benieuwd of er nog meer plekken zijn wat men toevallig weet. Weet iemand of ze de appartementen aangewezen krijgen of moeten ze zelf opzoek?RJCinBeeld schreef:Ik heb een kennis die woonde op de Uilestraat en Abdeslam woonde destijds ook in dat complex. Is naast parkeergarage Raadhuisparking. Wonen nog een paar spelers in het centrum. Daarnaast weet ik dat o.a. Richard Jensen in Molenberg woonde in soort boerderij/appartement complex, exacte locatie of straat weet ik even niet meer uit het hoofd. Woonde ook nog andere spelers. Bij die camping Zeekoelen woont of woonde ook altijd een paar Roda spelers o.a. Rody de Boer.
Weet iemand waar de meeste spelers van Roda Jc in Heerlen wonen? Ik hoef uiteraard de adressen niet te weten maar ben benieuwd in welke appartementencomplexen de spelers terrecht komen?14 juli 2025 om 21:4714 juli 2025 om 22:1014 juli 2025 om 22:23
DelaVega schreef:oke, leuk om een beeld te krijgen hoe de spelers terecht komen. Ben benieuwd of er nog meer plekken zijn wat men toevallig weet. Weet iemand of ze de appartementen aangewezen krijgen of moeten ze zelf opzoek?RJCinBeeld schreef:Ik heb een kennis die woonde op de Uilestraat en Abdeslam woonde destijds ook in dat complex. Is naast parkeergarage Raadhuisparking. Wonen nog een paar spelers in het centrum. Daarnaast weet ik dat o.a. Richard Jensen in Molenberg woonde in soort boerderij/appartement complex, exacte locatie of straat weet ik even niet meer uit het hoofd. Woonde ook nog andere spelers. Bij die camping Zeekoelen woont of woonde ook altijd een paar Roda spelers o.a. Rody de Boer.
Weet iemand waar de meeste spelers van Roda Jc in Heerlen wonen? Ik hoef uiteraard de adressen niet te weten maar ben benieuwd in welke appartementencomplexen de spelers terrecht komen?14 juli 2025 om 21:4714 juli 2025 om 22:10
Roda7United schreef:
Mvv krijgt 2 tot 3 ton, dit hebben ze zelf letterlijk zo gecommuniceerd via de officiële kanalen. Zie 4e laatste post op Instagram. Maan noemt een bron maar verzint vervolgens zijn eigen teksten erbij. RJCinBeeld Maankwartier woonden meerdere spelers de afgelopen jaren.14 juli 2025 om 22:15
RJCinBeeld schreef:
Weet iemand waar de meeste spelers van Roda Jc in Heerlen wonen? Ik hoef uiteraard de adressen niet te weten maar ben benieuwd in welke appartementencomplexen de spelers terrecht komen?14 juli 2025 om 21:47
Johnnie schreef:
eppo ajb niet zeg. Die kon er evengoed geen klote van14 juli 2025 om 18:35
eppo schreef:
Razak mag weg bij WII. Was best een leuke invaller vorig jaar. Proberen deze op te pikken?14 juli 2025 om 18:35
DerMister schreef:Dieter schreef:Het hangt allemaal met elkaar samen. Voor de wedstrijd begint nemen ze al een snuifje om in de stemming te komen. En als Roda slecht speelt, dan drinken mensen hun verdriet weg. Als Roda wint, dan drinken ze nog een pilsje om het te vieren. En als het spannend is dan roken ze nog een sigaretje. Kortom, Roda is niet goed voor je gezondheid ;-)DerMister schreef:Ik zei ‘minder’ verslavend. Oftewel, als je weinig te besteden hebt, moet je keuzes maken en dan zal men eerder voor zn grootste verslaving(en) kiezen. En een echte keuze is het dan niet eens, want Roda kunnen ze altijd nog volgen op tv of in de kroeg (al dan niet met biertje, snuif en/of sigaret).
[quote]383881[/quote] Sommigen zijn verslaafd aan sigaret, anderen aan alcohol of aan een snuif, en weer anderen aan Roda en er zijn er ook die overal aan verslaafd zijn.14 juli 2025 om 18:0814 juli 2025 om 18:0914 juli 2025 om 18:23
Dieter schreef:DerMister schreef:Ik zei ‘minder’ verslavend. Oftewel, als je weinig te besteden hebt, moet je keuzes maken en dan zal men eerder voor zn grootste verslaving(en) kiezen. En een echte keuze is het dan niet eens, want Roda kunnen ze altijd nog volgen op tv of in de kroeg (al dan niet met biertje, snuif en/of sigaret).Dieter schreef:Sommigen zijn verslaafd aan sigaret, anderen aan alcohol of aan een snuif, en weer anderen aan Roda en er zijn er ook die overal aan verslaafd zijn.
[quote]383871[/quote] Dat kan ook beide he. Regio Parkstad behoort wel degelijk tot de armste regio’s van Nederland, en een ongezondere leefstijl incl bijbehorend alcohol- en rookgedrag hangen daar vaak mee samen (tegen de ‘sjtress’). En dan kunnen wij wel zeggen geef dat geld dan uit aan een seizoenskaart ipv aan dat biertje of die sigaret maarja.. vrees dat Roda toch net iets minder verslavend is voor velen, helaas.14 juli 2025 om 17:5914 juli 2025 om 18:0814 juli 2025 om 18:09
DerMister schreef:Dieter schreef:Sommigen zijn verslaafd aan sigaret, anderen aan alcohol of aan een snuif, en weer anderen aan Roda en er zijn er ook die overal aan verslaafd zijn.Westje12 schreef:Dat kan ook beide he. Regio Parkstad behoort wel degelijk tot de armste regio’s van Nederland, en een ongezondere leefstijl incl bijbehorend alcohol- en rookgedrag hangen daar vaak mee samen (tegen de ‘sjtress’). En dan kunnen wij wel zeggen geef dat geld dan uit aan een seizoenskaart ipv aan dat biertje of die sigaret maarja.. vrees dat Roda toch net iets minder verslavend is voor velen, helaas.
[quote]383869[/quote] Eens, en met betrekking tot de andere prikkers. Absoluut mocht het beter gaan zullen er nog wel wat seizoenkaarten de toonbank overgaan. Maar wat is het maximum? De 6000? Dat zou dan het uiterste zijn, is in vergelijking met andere clubs nog niet heel geweldig we steken er dan echt niet boven uit. Kom me niet aan zetten dat deze regio ook anders is en armer is, nee de mensen in omgeving Parkstad geven hun geld liever uit aan rookwaren, alcohol of ander spul. Ken er genoeg van, die geven geen rode cent aan de club en maar lopen te zaniken dat alles beter moet bij Roda iedere dag maar vervolgens wel voor 100en euros per maand de lucht in toeffen.14 juli 2025 om 16:5414 juli 2025 om 17:5914 juli 2025 om 18:08
Dieter schreef:Westje12 schreef:Dat kan ook beide he. Regio Parkstad behoort wel degelijk tot de armste regio’s van Nederland, en een ongezondere leefstijl incl bijbehorend alcohol- en rookgedrag hangen daar vaak mee samen (tegen de ‘sjtress’). En dan kunnen wij wel zeggen geef dat geld dan uit aan een seizoenskaart ipv aan dat biertje of die sigaret maarja.. vrees dat Roda toch net iets minder verslavend is voor velen, helaas.Roda7United schreef:Eens, en met betrekking tot de andere prikkers. Absoluut mocht het beter gaan zullen er nog wel wat seizoenkaarten de toonbank overgaan. Maar wat is het maximum? De 6000? Dat zou dan het uiterste zijn, is in vergelijking met andere clubs nog niet heel geweldig we steken er dan echt niet boven uit. Kom me niet aan zetten dat deze regio ook anders is en armer is, nee de mensen in omgeving Parkstad geven hun geld liever uit aan rookwaren, alcohol of ander spul. Ken er genoeg van, die geven geen rode cent aan de club en maar lopen te zaniken dat alles beter moet bij Roda iedere dag maar vervolgens wel voor 100en euros per maand de lucht in toeffen.
‘De club is aan zet’. ‘De funders zijn aan zet’. Iedereen is aan zet, behalve zij zelf. Waardeloze kut mentaliteit. Het is gewoon een lamzakken regio. Gelukkig laat de jeugd het niet afweten en komt in steeds grotere getallen, en die hebben gelukkig de toekomst. Door hen ziet de toekomst er toch nog rooskleurig uit. Als het aan de oude garde lag was de club ten dode opgeschreven. De zeikerds die zelf geen poot willen uitsteken. Door die houding heeft de club zulke grote dalen, maar dat beseft men zich nog steeds niet. Blijf vooral thuis en klagen op het prikbord.14 juli 2025 om 16:4414 juli 2025 om 16:5414 juli 2025 om 17:59
RFV schreef:
DerMisterrr kom dan ook pas hier we dingen posten14 juli 2025 om 17:38
Westje12 schreef:Roda7United schreef:Eens, en met betrekking tot de andere prikkers. Absoluut mocht het beter gaan zullen er nog wel wat seizoenkaarten de toonbank overgaan. Maar wat is het maximum? De 6000? Dat zou dan het uiterste zijn, is in vergelijking met andere clubs nog niet heel geweldig we steken er dan echt niet boven uit. Kom me niet aan zetten dat deze regio ook anders is en armer is, nee de mensen in omgeving Parkstad geven hun geld liever uit aan rookwaren, alcohol of ander spul. Ken er genoeg van, die geven geen rode cent aan de club en maar lopen te zaniken dat alles beter moet bij Roda iedere dag maar vervolgens wel voor 100en euros per maand de lucht in toeffen.
‘De club is aan zet’. ‘De funders zijn aan zet’. Iedereen is aan zet, behalve zij zelf. Waardeloze kut mentaliteit. Het is gewoon een lamzakken regio. Gelukkig laat de jeugd het niet afweten en komt in steeds grotere getallen, en die hebben gelukkig de toekomst. Door hen ziet de toekomst er toch nog rooskleurig uit. Als het aan de oude garde lag was de club ten dode opgeschreven. De zeikerds die zelf geen poot willen uitsteken. Door die houding heeft de club zulke grote dalen, maar dat beseft men zich nog steeds niet. Blijf vooral thuis en klagen op het prikbord.14 juli 2025 om 16:4414 juli 2025 om 16:54
Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.
RFV schreef:
DerMisterrr kom dan ook pas hier we dingen posten14 juli 2025 om 17:38
MaartenF schreef:Socio schreef:Ja kan maar we moeten gewoon winnen pik. Als je wint heb je vrienden. Rijen dik. Échte vrienden.
De club is zeker aan zet. Weten ze nog 3 echte versterkingen toe te voegen loopt dit nog aanzienlijk op,14 juli 2025 om 16:1114 juli 2025 om 16:26
Roda7United schreef:
‘De club is aan zet’. ‘De funders zijn aan zet’. Iedereen is aan zet, behalve zij zelf. Waardeloze kut mentaliteit. Het is gewoon een lamzakken regio. Gelukkig laat de jeugd het niet afweten en komt in steeds grotere getallen, en die hebben gelukkig de toekomst. Door hen ziet de toekomst er toch nog rooskleurig uit. Als het aan de oude garde lag was de club ten dode opgeschreven. De zeikerds die zelf geen poot willen uitsteken. Door die houding heeft de club zulke grote dalen, maar dat beseft men zich nog steeds niet. Blijf vooral thuis en klagen op het prikbord.14 juli 2025 om 16:44
RodaRambo schreef:Malki89 schreef:Ik weet dat het sarcastisch is, maar als die jongen zich niet onmogelijk gemaakt had hier hadden we hem zeker kunnen gebruiken. Naast Vd Hurk had hij niet misstaan. Maar door zijn achterlijk gedrag is dat nu onmogelijk geworden.
Postema zoekt nog een club, misschien als je 2e spits? :)14 juli 2025 om 08:3614 juli 2025 om 14:49
Roda7United schreef:
‘De club is aan zet’. ‘De funders zijn aan zet’. Iedereen is aan zet, behalve zij zelf. Waardeloze kut mentaliteit. Het is gewoon een lamzakken regio. Gelukkig laat de jeugd het niet afweten en komt in steeds grotere getallen, en die hebben gelukkig de toekomst. Door hen ziet de toekomst er toch nog rooskleurig uit. Als het aan de oude garde lag was de club ten dode opgeschreven. De zeikerds die zelf geen poot willen uitsteken. Door die houding heeft de club zulke grote dalen, maar dat beseft men zich nog steeds niet. Blijf vooral thuis en klagen op het prikbord.14 juli 2025 om 16:44
Socio schreef:MaartenF schreef:Om te winnen heb je versterkingen nodig, pik😉Socio schreef:Ja kan maar we moeten gewoon winnen pik. Als je wint heb je vrienden. Rijen dik. Échte vrienden.
De club is zeker aan zet. Weten ze nog 3 echte versterkingen toe te voegen loopt dit nog aanzienlijk op,14 juli 2025 om 16:1114 juli 2025 om 16:2614 juli 2025 om 16:36
MaartenF schreef:Om te winnen heb je versterkingen nodig, pik😉Socio schreef:Ja kan maar we moeten gewoon winnen pik. Als je wint heb je vrienden. Rijen dik. Échte vrienden.
De club is zeker aan zet. Weten ze nog 3 echte versterkingen toe te voegen loopt dit nog aanzienlijk op,14 juli 2025 om 16:1114 juli 2025 om 16:26
Eml schreef:
Waar hebben jullie de scc stand gelezen . We hebben 528 scc minder verkocht dan vorig seizoen tot nog toe .14 juli 2025 om 15:38
Westje12 schreef:joolisjool schreef:Triest aantal, zeker vergeleken met de andere clubs. Onze regio laat het weer afweten.
3474 tussenstand seizoenskaarten14 juli 2025 om 15:1814 juli 2025 om 15:21
Westje12 schreef:joolisjool schreef:Triest aantal, zeker vergeleken met de andere clubs. Onze regio laat het weer afweten.
3474 tussenstand seizoenskaarten14 juli 2025 om 15:1814 juli 2025 om 15:21
joolisjool schreef:
3474 tussenstand seizoenskaarten14 juli 2025 om 15:18
Gastweetikwie schreef:
Onnozele Harry laat ook weer van zich horen.14 juli 2025 om 13:39
Malki89 schreef:
Postema zoekt nog een club, misschien als je 2e spits? :)14 juli 2025 om 08:36
Johnnie schreef:
Aken oefent volle persing, Roda oefent vol onder druk staan. Zo gaat dat in oefenwedstrijden. Wat leer je ervan? Dat we onder hoge druk moeilijkheden ondervinden om het spel te maken, maar ook dat onze tegenstander dat niet vol zal houden. Dus controleren en de storm weerstaan als je tegenstanders volle pressie spelen. Iets weggeven deden we namelijk ook niet echt14 juli 2025 om 12:03
Sonsane schreef:PamodouFan schreef:Bij iedere doeltrap van Roda stond Aachen ook weer met 4 spelers klaar om gelijk druk op de verdediging te zetten. Dat bleef wel consistent de eerste 55 minuten. Verder was het volgens mij een bewust plan van van Dessel om juist niet te veel de diepte in te spelen, maar om vooral de voetballende oplossing te zoeken. Puur om te kijken hoe ze met die druk omgingen. Vroeg in de tweede helft (nog voor de wissels) ging de tactiek om, begon Roda zelf ook druk te zetten en toen kwam Aachen ook gelijk meer in de problemen.Herman schreef:Het gaat nog niet eens alleen om het druk zetten. (dat is inderdaad niet een hele wedstrijd vol te houden). Het lag ook aan positionering van spelers waardoor passlijnen naar spelers van Roda werden afgesloten. Verder zal Van Dessel hiervan moeten leren door zijn tacktiek in dit soort wedstrijden aan te passen door lekker het middenveld over te slaan en Seedorf de diepte in te sturen of de spits als kapstok te gebruiken.
[quote]383846[/quote] Dat hield Alemannia slechts 1 kwartier vol14 juli 2025 om 08:5814 juli 2025 om 10:0614 juli 2025 om 10:14
IgnaceOffermansUdonThani schreef:
Dieter Je kunt de wedstrijd tegen Alemannia Aachen in zijn geheel terugkijken op L 1 you tube kanaal.14 juli 2025 om 03:25
PamodouFan schreef:Herman schreef:Het gaat nog niet eens alleen om het druk zetten. (dat is inderdaad niet een hele wedstrijd vol te houden). Het lag ook aan positionering van spelers waardoor passlijnen naar spelers van Roda werden afgesloten. Verder zal Van Dessel hiervan moeten leren door zijn tacktiek in dit soort wedstrijden aan te passen door lekker het middenveld over te slaan en Seedorf de diepte in te sturen of de spits als kapstok te gebruiken.Sonsane schreef:Dat hield Alemannia slechts 1 kwartier vol
[quote]383845[/quote] Het lag vooral aan het feit dat Aachen extreem hoog druk zette. Ruimtes op het middenveld waren daardoor extreem klein en ook achterin kregen spelers amper een seconde de tijd aan de bal. Geen enkele ploeg in de KKD gaat zó agressief drukken. Dit was dan ook niet meer dan een test die van Dessel zijn ploeg oplegde.14 juli 2025 om 08:5514 juli 2025 om 08:5814 juli 2025 om 10:06
Herman schreef:Sonsane schreef:Dat hield Alemannia slechts 1 kwartier volHerman schreef:Het lag vooral aan het feit dat Aachen extreem hoog druk zette. Ruimtes op het middenveld waren daardoor extreem klein en ook achterin kregen spelers amper een seconde de tijd aan de bal. Geen enkele ploeg in de KKD gaat zó agressief drukken. Dit was dan ook niet meer dan een test die van Dessel zijn ploeg oplegde.
[quote]383842[/quote] Ben jij het FCTrade? "goed georganiseerde middenveld van Aken"... Aken was voetballend helemaal niets. Het gevaar van hen kwam louter door de lengte in hun team. Met enig goodwill zou ik enkel Gaudino en Torsiello nog positief beoordelen. Die 2 hadden de bal niet persé als vijand.14 juli 2025 om 08:3614 juli 2025 om 08:5514 juli 2025 om 08:58
Herman schreef:PamodouFan schreef:Ben jij het FCTrade? "goed georganiseerde middenveld van Aken"... Aken was voetballend helemaal niets. Het gevaar van hen kwam louter door de lengte in hun team. Met enig goodwill zou ik enkel Gaudino en Torsiello nog positief beoordelen. Die 2 hadden de bal niet persé als vijand.
Als Nisbet in Australië en Schotland kon presteren zou een wedstrijd tegen een 3e Bundesliga team ook geen probleem moeten zijn. Dat Nisbet minder goed tot zijn recht kwam was vooral de verdienste van het tactisch goed georganiseerde middenveld van Aken.14 juli 2025 om 00:1014 juli 2025 om 08:36
Sonsane schreef:Herman schreef:Het lag vooral aan het feit dat Aachen extreem hoog druk zette. Ruimtes op het middenveld waren daardoor extreem klein en ook achterin kregen spelers amper een seconde de tijd aan de bal. Geen enkele ploeg in de KKD gaat zó agressief drukken. Dit was dan ook niet meer dan een test die van Dessel zijn ploeg oplegde.PamodouFan schreef:Ben jij het FCTrade? "goed georganiseerde middenveld van Aken"... Aken was voetballend helemaal niets. Het gevaar van hen kwam louter door de lengte in hun team. Met enig goodwill zou ik enkel Gaudino en Torsiello nog positief beoordelen. Die 2 hadden de bal niet persé als vijand.
Als Nisbet in Australië en Schotland kon presteren zou een wedstrijd tegen een 3e Bundesliga team ook geen probleem moeten zijn. Dat Nisbet minder goed tot zijn recht kwam was vooral de verdienste van het tactisch goed georganiseerde middenveld van Aken.14 juli 2025 om 00:1014 juli 2025 om 08:3614 juli 2025 om 08:55
Herman schreef:PamodouFan schreef:Ben jij het FCTrade? "goed georganiseerde middenveld van Aken"... Aken was voetballend helemaal niets. Het gevaar van hen kwam louter door de lengte in hun team. Met enig goodwill zou ik enkel Gaudino en Torsiello nog positief beoordelen. Die 2 hadden de bal niet persé als vijand.
Als Nisbet in Australië en Schotland kon presteren zou een wedstrijd tegen een 3e Bundesliga team ook geen probleem moeten zijn. Dat Nisbet minder goed tot zijn recht kwam was vooral de verdienste van het tactisch goed georganiseerde middenveld van Aken.14 juli 2025 om 00:1014 juli 2025 om 08:36
PamodouFan schreef:
Als Nisbet in Australië en Schotland kon presteren zou een wedstrijd tegen een 3e Bundesliga team ook geen probleem moeten zijn. Dat Nisbet minder goed tot zijn recht kwam was vooral de verdienste van het tactisch goed georganiseerde middenveld van Aken.14 juli 2025 om 00:10