DeLimbo schreef:Deichkind schreef:Vind het bijzonder als je zulke verhalen van totaal nikszeggende accounts kopieert en plakt. Hier zijn dan de rapen gaar en blijkt er nog niks van te kloppen ook.
DeLimbo: dat valt volgens mij wel mee. Deze persoon lijkt altijd snel de berichten van Twitter op te pikken. En in dit geval had hij gewoon het bericht van een bepaald Groningen-account overgenomen. Bovendien was er een VVV-fan die ook tweette dat hij Sleegers had gezien bij de oefenwedstrijd van VVV. https://x.com/WFCGRONINGEN/status/2073375226453176679 https://x.com/FlipSeelen/status/20733650705290732244 juli 2026 om 19:584 juli 2026 om 20:05

Deichkind schreef:
DeLimbo: dat valt volgens mij wel mee. Deze persoon lijkt altijd snel de berichten van Twitter op te pikken. En in dit geval had hij gewoon het bericht van een bepaald Groningen-account overgenomen. Bovendien was er een VVV-fan die ook tweette dat hij Sleegers had gezien bij de oefenwedstrijd van VVV. https://x.com/WFCGRONINGEN/status/2073375226453176679 https://x.com/FlipSeelen/status/20733650705290732244 juli 2026 om 19:58

oost10 schreef:
https://www.kmpl.nl/artikel/sleegers-ontkracht-geruchten-proefperiode-aan-beide-kanten-goed-bevallen4 juli 2026 om 19:23

Malki89 schreef:
We weten niet wat er tussen Roda en Sleegers speelt, horen alleen het verhaal van Sleegers zijn kant. Daarnaast is de media ook vaak uit op sensatie. Vorig jaar werden ze hier ook gek toen Splinter vertrok, we weten nu wel beter4 juli 2026 om 15:19

Kirchroaaa045 schreef:
https://www.limburger.nl/sport/voetbal/roda-en-vitesse-op-gelijke-hoogte-achter-gesloten-deuren-opvallende-afwezige-en-nieuwe-rol-kruiver/158242089.html?utm_medium=referral&utm_campaign=share Kan iemand deze delen?4 juli 2026 om 14:29

Materazzi schreef:PLS2000 schreef:Geen budget voor Sleegers? Wat een armoedzaaiers dan. Typisch Roda weer. En wel grof geld betalen voor Mitchel Paulissen, die of geblesseerd is of te lui om te rennen.
Joey #Sleegers een 31 jarige 🇳🇱 LW nu bij VVV #Venlo Roda JC bood hem geen contract aan vanwege het budget. Sleegers heeft later vandaag een gesprek om te kijken wat VVV voor hem kan betekenen. De kans is groot dat hij gaat meetrainen. In Venlo zoeken ze nog zo’n profiel. Vanmorgen vertrok hij bij Roda JC, omdat volgens hem meerdere afspraken niet waren nagekomen. Daarna nam Sleegers zelf contact op met trainer John Roelofsen en Hoofdscout Röseler.4 juli 2026 om 14:024 juli 2026 om 14:24

kirchroa schreef:
We halen nog een karrevracht aan trainers, verzorgers, analisten, diepzeeduikers, fotograven en noem maar. Een echt goede voetballer laten ze gaan. Sukkels!!4 juli 2026 om 14:40

Nike01 schreef:
Ik denk dat niemand de afspraken tussen Sleegers en Roda kent dus het lijkt me moeilijk oordelen over deze situatie. Misschien waren de eisen van een 31 jarige speler die afgelopen jaar bijna niks gespeeld heeft te gortig voor roda op dit moment of heeft roda een andere speler op het oog. We zullen helaas moeten afwachten.4 juli 2026 om 14:50

PLS2000 schreef:
Joey #Sleegers een 31 jarige 🇳🇱 LW nu bij VVV #Venlo Roda JC bood hem geen contract aan vanwege het budget. Sleegers heeft later vandaag een gesprek om te kijken wat VVV voor hem kan betekenen. De kans is groot dat hij gaat meetrainen. In Venlo zoeken ze nog zo’n profiel. Vanmorgen vertrok hij bij Roda JC, omdat volgens hem meerdere afspraken niet waren nagekomen. Daarna nam Sleegers zelf contact op met trainer John Roelofsen en Hoofdscout Röseler.4 juli 2026 om 14:02

PLS2000 schreef:
Joey #Sleegers een 31 jarige 🇳🇱 LW nu bij VVV #Venlo Roda JC bood hem geen contract aan vanwege het budget. Sleegers heeft later vandaag een gesprek om te kijken wat VVV voor hem kan betekenen. De kans is groot dat hij gaat meetrainen. In Venlo zoeken ze nog zo’n profiel. Vanmorgen vertrok hij bij Roda JC, omdat volgens hem meerdere afspraken niet waren nagekomen. Daarna nam Sleegers zelf contact op met trainer John Roelofsen en Hoofdscout Röseler.4 juli 2026 om 14:02

PLS2000 schreef:

DeLimbo schreef:RJC045TSV schreef:Ik gun het hem van harte want hij wilt erg graag. Helaas heb ik wel mijn bedenkingen, ook tegen Chevremont kwam hij totaal niet uit de verf en kwam hij niemand voorbij. De goal die hij scoorde was een fout van de keeper.
Iets zegt me dat lajud ons dit jaar gaat verassen4 juli 2026 om 10:334 juli 2026 om 11:45

RJC045TSV schreef:
Iets zegt me dat lajud ons dit jaar gaat verassen4 juli 2026 om 10:33

RJC1978 schreef:Dat wilde ik net zeggen. Daar heb ik me vorig jaar al een heel jaar aan gestoord en het lijkt erop dat ze hem dat nog steeds niet hebben afgeleerd. Weer een tegendoelpunt weggegeven. Zijn soms laconieke opbouw moet intern eens goed besproken worden. Kan weer voor veel frustraties gaan zorgen….GibsonNord schreef:Thanks, leuke oefenpot. Hoop dat Treichel zich die laconieke inspeelpasses snel afleert want daar heeft hij toch een handje naar.
Samenvatting van de oefenwedstrijd Vitesse - Roda: https://youtu.be/6bEyzcPzvIQ4 juli 2026 om 00:434 juli 2026 om 10:53

PLS2705 schreef:Nisbetondingen schreef:Servais heeft al in de media aangegeven dat Khaldi bij Roda aangeboden is, Roda toen beelden is gaan kijken en hij op basis daarvan is vastgelegd.RodaRambo schreef:Volgens betrouwbare bron zou hij uit de koker van Penders komen. Wellicht dat Utrecht ooit naar hem gekeken heeft, maar of dat echt zo is weet ik verder niet.
[quote]416536[/quote] Een professioneel voetballer die na een paar keer trainen en een oefenpotje (30 min voetballen) al blaren op de voeten heeft baart mij zorgen ja. En het verband met Lajud is dat die ook op enkel beelden is binnen gehaald. Ik vraag me oprecht af waarom we scouts hebben? Gaan die wel eens een wedstrijd live kijken? Is dat zo slecht allemaal dat we toch een via wat beelden contracteren? Ik vind het allemaal erg zorgwekkend. Ik hoop dat ik er naast zit en dit werkelijk een schot in de roos is. Dan hou ik verder mijn mond.3 juli 2026 om 23:234 juli 2026 om 01:154 juli 2026 om 10:13

RodaRambo schreef:Danke88 schreef:Allebei zijn hakken open? Wat is dit nu weer voor een vreemd verhaal? Ik hoop echt dat dit niet weer een Lajud 2.0 wordt, maar ik vrees het ergste.EZP10 schreef:Khaldi..Die had allebei zijn hakken open liggen. Die liep op de slippers. Lajud lichte kuitblessure.
i XI tweede helft: Stojcevic, van Mieghem, Tol, Abdi, Crabu, Paulissen, Déom, Van den Berg (Stevelmans, 75), Müller, Maoujoudi (Ryan Leijten, 77) Van den Hurk i XI Eerste helft: Treichel, Kruiver, Van den Buijs. Beerten, Marsman, Dorenbosch (Buono, 34), Nisbet, Jansen, Sleegers, Seedorf, Ferati Opvalt dat zakarya niet meedeed.3 juli 2026 om 16:403 juli 2026 om 16:453 juli 2026 om 20:50

GibsonNord schreef:
Samenvatting van de oefenwedstrijd Vitesse - Roda: https://youtu.be/6bEyzcPzvIQ4 juli 2026 om 00:43

Nisbetondingen schreef:RodaRambo schreef:Volgens betrouwbare bron zou hij uit de koker van Penders komen. Wellicht dat Utrecht ooit naar hem gekeken heeft, maar of dat echt zo is weet ik verder niet.Rodahats schreef:Een professioneel voetballer die na een paar keer trainen en een oefenpotje (30 min voetballen) al blaren op de voeten heeft baart mij zorgen ja. En het verband met Lajud is dat die ook op enkel beelden is binnen gehaald. Ik vraag me oprecht af waarom we scouts hebben? Gaan die wel eens een wedstrijd live kijken? Is dat zo slecht allemaal dat we toch een via wat beelden contracteren? Ik vind het allemaal erg zorgwekkend. Ik hoop dat ik er naast zit en dit werkelijk een schot in de roos is. Dan hou ik verder mijn mond.
[quote]416533[/quote] RodaRambo, met alle respect; je lult werkelijk uit je nek. Wil je gewoon meepraten schrijf dan minimaal iets zinnigs!! Wat hebben blaren op de hielen in godsnaam met Lajud te maken?3 juli 2026 om 21:143 juli 2026 om 23:234 juli 2026 om 01:15

r20j21c schreef:DerMister schreef:Die shirts zijn mooi alleen de kwaliteit van de shirts is niet echt kwaliteit invergelijking van vroeger met kappa als kleding sponsor !Mammadiepappa schreef:Zou mooi zijn als het materiaal ook beter ademt zodat we niet zo bezweet raken
Nick bedankt voor het meedenken. Gisteren ging de korting er niet af, laat ik het zo zeggen. Mooi materiaal het nieuwe allemaal. Het enige wat me wél opvalt is het logo. Om de een of andere manier zit het niet zo fraai erop. Lijkt wel van Temu of Ali. En de wedstrijdshirts zijn mooi, maar ook “glad en dun”. Heb uitshirt gekocht en de lay-out zeg maar is mooi, maar het voelt naar bijna niks. Naar mijn idee hadden de shirts vroeger wat meer “body”. Maar dat kan ook een dingetje zijn van deze tijd, dat tegenwoordig gewoon die materialen zo dun en glad zijn. 💛🖤⚒️3 juli 2026 om 21:213 juli 2026 om 23:234 juli 2026 om 08:41

DerMister schreef:Mammadiepappa schreef:Zou mooi zijn als het materiaal ook beter ademt zodat we niet zo bezweet raken
Nick bedankt voor het meedenken. Gisteren ging de korting er niet af, laat ik het zo zeggen. Mooi materiaal het nieuwe allemaal. Het enige wat me wél opvalt is het logo. Om de een of andere manier zit het niet zo fraai erop. Lijkt wel van Temu of Ali. En de wedstrijdshirts zijn mooi, maar ook “glad en dun”. Heb uitshirt gekocht en de lay-out zeg maar is mooi, maar het voelt naar bijna niks. Naar mijn idee hadden de shirts vroeger wat meer “body”. Maar dat kan ook een dingetje zijn van deze tijd, dat tegenwoordig gewoon die materialen zo dun en glad zijn. 💛🖤⚒️3 juli 2026 om 21:213 juli 2026 om 23:23

Herman schreef:
Alli "Op de nieuwe aanwinsten na, lopen alle spelers volgend jaar zomer gratis de deur uit. Alleen op Nisbet heeft men nog een optie." Koen Jansen ligt nog 2 jaar vast en op van den Buijs en Déom is ook een optie voor een verder jaar. Zelfs op Lajud, al hoop ik dat dat probleem zich deze zomer vanzelf oplost.3 juli 2026 om 07:32

RodaRambo schreef:Rodahats schreef:Een professioneel voetballer die na een paar keer trainen en een oefenpotje (30 min voetballen) al blaren op de voeten heeft baart mij zorgen ja. En het verband met Lajud is dat die ook op enkel beelden is binnen gehaald. Ik vraag me oprecht af waarom we scouts hebben? Gaan die wel eens een wedstrijd live kijken? Is dat zo slecht allemaal dat we toch een via wat beelden contracteren? Ik vind het allemaal erg zorgwekkend. Ik hoop dat ik er naast zit en dit werkelijk een schot in de roos is. Dan hou ik verder mijn mond.RodaRambo schreef:RodaRambo, met alle respect; je lult werkelijk uit je nek. Wil je gewoon meepraten schrijf dan minimaal iets zinnigs!! Wat hebben blaren op de hielen in godsnaam met Lajud te maken?
[quote]416522[/quote] Allebei zijn hakken open? Wat is dit nu weer voor een vreemd verhaal? Ik hoop echt dat dit niet weer een Lajud 2.0 wordt, maar ik vrees het ergste.3 juli 2026 om 20:503 juli 2026 om 21:143 juli 2026 om 23:23

RodaRambo schreef:Rodahats schreef:Een professioneel voetballer die na een paar keer trainen en een oefenpotje (30 min voetballen) al blaren op de voeten heeft baart mij zorgen ja. En het verband met Lajud is dat die ook op enkel beelden is binnen gehaald. Ik vraag me oprecht af waarom we scouts hebben? Gaan die wel eens een wedstrijd live kijken? Is dat zo slecht allemaal dat we toch een via wat beelden contracteren? Ik vind het allemaal erg zorgwekkend. Ik hoop dat ik er naast zit en dit werkelijk een schot in de roos is. Dan hou ik verder mijn mond.RodaRambo schreef:RodaRambo, met alle respect; je lult werkelijk uit je nek. Wil je gewoon meepraten schrijf dan minimaal iets zinnigs!! Wat hebben blaren op de hielen in godsnaam met Lajud te maken?
[quote]416522[/quote] Allebei zijn hakken open? Wat is dit nu weer voor een vreemd verhaal? Ik hoop echt dat dit niet weer een Lajud 2.0 wordt, maar ik vrees het ergste.3 juli 2026 om 20:503 juli 2026 om 21:143 juli 2026 om 23:23

Rodahats schreef:RodaRambo schreef:RodaRambo, met alle respect; je lult werkelijk uit je nek. Wil je gewoon meepraten schrijf dan minimaal iets zinnigs!! Wat hebben blaren op de hielen in godsnaam met Lajud te maken?Danke88 schreef:Allebei zijn hakken open? Wat is dit nu weer voor een vreemd verhaal? Ik hoop echt dat dit niet weer een Lajud 2.0 wordt, maar ik vrees het ergste.
[quote]416520[/quote] Khaldi..Die had allebei zijn hakken open liggen. Die liep op de slippers. Lajud lichte kuitblessure.3 juli 2026 om 16:453 juli 2026 om 20:503 juli 2026 om 21:14

Mammadiepappa schreef:
Nick bedankt voor het meedenken. Gisteren ging de korting er niet af, laat ik het zo zeggen. Mooi materiaal het nieuwe allemaal. Het enige wat me wél opvalt is het logo. Om de een of andere manier zit het niet zo fraai erop. Lijkt wel van Temu of Ali. En de wedstrijdshirts zijn mooi, maar ook “glad en dun”. Heb uitshirt gekocht en de lay-out zeg maar is mooi, maar het voelt naar bijna niks. Naar mijn idee hadden de shirts vroeger wat meer “body”. Maar dat kan ook een dingetje zijn van deze tijd, dat tegenwoordig gewoon die materialen zo dun en glad zijn. 💛🖤⚒️3 juli 2026 om 21:21

Roda7United schreef:Rodahats schreef:Lajud ziet ook vaak de hielen van zijn ploeggenoten op de training, misschien is dat de link? Anders zou ik het idd ook niet weten.RodaRambo schreef:RodaRambo, met alle respect; je lult werkelijk uit je nek. Wil je gewoon meepraten schrijf dan minimaal iets zinnigs!! Wat hebben blaren op de hielen in godsnaam met Lajud te maken?
[quote]416522[/quote] Allebei zijn hakken open? Wat is dit nu weer voor een vreemd verhaal? Ik hoop echt dat dit niet weer een Lajud 2.0 wordt, maar ik vrees het ergste.3 juli 2026 om 20:503 juli 2026 om 21:143 juli 2026 om 23:10

Rodahats schreef:RodaRambo schreef:RodaRambo, met alle respect; je lult werkelijk uit je nek. Wil je gewoon meepraten schrijf dan minimaal iets zinnigs!! Wat hebben blaren op de hielen in godsnaam met Lajud te maken?Danke88 schreef:Allebei zijn hakken open? Wat is dit nu weer voor een vreemd verhaal? Ik hoop echt dat dit niet weer een Lajud 2.0 wordt, maar ik vrees het ergste.
[quote]416520[/quote] Khaldi..Die had allebei zijn hakken open liggen. Die liep op de slippers. Lajud lichte kuitblessure.3 juli 2026 om 16:453 juli 2026 om 20:503 juli 2026 om 21:14

RodaRambo schreef:Danke88 schreef:Allebei zijn hakken open? Wat is dit nu weer voor een vreemd verhaal? Ik hoop echt dat dit niet weer een Lajud 2.0 wordt, maar ik vrees het ergste.EZP10 schreef:Khaldi..Die had allebei zijn hakken open liggen. Die liep op de slippers. Lajud lichte kuitblessure.
i XI tweede helft: Stojcevic, van Mieghem, Tol, Abdi, Crabu, Paulissen, Déom, Van den Berg (Stevelmans, 75), Müller, Maoujoudi (Ryan Leijten, 77) Van den Hurk i XI Eerste helft: Treichel, Kruiver, Van den Buijs. Beerten, Marsman, Dorenbosch (Buono, 34), Nisbet, Jansen, Sleegers, Seedorf, Ferati Opvalt dat zakarya niet meedeed.3 juli 2026 om 16:403 juli 2026 om 16:453 juli 2026 om 20:50

Mammadiepappa schreef:
Nick Nick, ik was uiteraard ingelogd met mijn Roda account, ik ben geen gewaaide. Er gaat echter geen korting af, ook niet als je gewoon doorgaat tot en met het betalen, dan kostte de hoodie gewoon 60euro. Vandaag in de fanshop geweest en lekker alles kunnen krijgen. Mét korting. Forza Roda! 💛🖤⚒️ Ps: ik zie steeds mijn zoontje en mezelf hier voorbij komen in de banners van Rodajc/seizoenkaart ☺️☺️ we hebben al voor veel kaarten gezorgd want de verkoop gaat meer dan prima ⚒️3 juli 2026 om 20:59

Danke88 schreef:EZP10 schreef:Khaldi..Die had allebei zijn hakken open liggen. Die liep op de slippers. Lajud lichte kuitblessure.
i XI tweede helft: Stojcevic, van Mieghem, Tol, Abdi, Crabu, Paulissen, Déom, Van den Berg (Stevelmans, 75), Müller, Maoujoudi (Ryan Leijten, 77) Van den Hurk i XI Eerste helft: Treichel, Kruiver, Van den Buijs. Beerten, Marsman, Dorenbosch (Buono, 34), Nisbet, Jansen, Sleegers, Seedorf, Ferati Opvalt dat zakarya niet meedeed.3 juli 2026 om 16:403 juli 2026 om 16:45

Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.

viro schreef:JuiceyJJ schreef:Wordt je dan gedwongen om daar heen te gaan ? Gewoon een prima site en zal daar steeds drukker worden. Zeker gezien de reden mensen hier een ban krijgen.
Ben ik de enige die zich ergert aan de inhoudloze berichten van www.kmpl.nl?. Mooie website maar daar is ook alles mee gezegd en gedaan.3 juli 2026 om 16:153 juli 2026 om 18:16

RJC1978 schreef:Roda7United schreef:Het zal ook 3-4-3 worden. VD hurk is geen type spits voor een 2 spitsen systeem (mist lengte, snelheid en diepgang). Je hebt vleugelspitsen nodig. Geen types die aan de lijn plakken maar zoals het woord al zegt schaduwspitsen die opereren vanaf de vleugel en ook naar binnen kunnen trekken om te scoren. Khaldi lijkt me zo'n type en Sleegers ook. Hurk kan dan optioneel ook wat meer in de bal komen zoals hij van nature doet. De combi Janssen-Hurk heeft zich vorig jaar al bewezen en ik vermoed dat daar de combi Marsman-Hurk vamaf rechts bij gaat komen. Met Sleegers, Khaldi, Dorenbosch en Marsman is de voorwaartse dreiging alvast een stuk toegenomen icm een meer dynamische spelopvatting. Hopelijk lukt het Schwirten om eind 26 zijn oude niveau weer enigszins aan te tikken. Ik gun het hem sws. Pauli idem. Nu nog een stand-in voor VD Hurk, een jonger type centrum spits met lengte en kopkracht en een dubbele bezetting op de flank (ipv Seedorf en Lajud).BramLennartz schreef:Toen Penders in het begin werd gevraagd of hij 532 ging spelen noemde hij dat zelf 343.
Dag allen, Wilt Penders nou eigenlijk 5-3-2 of 3-4-3 spelen? Ik meen mij te kunnen herinneren dat het 5-3-2 zou worden. In de wedstrijd tegen Sjevemet leek het op een 4-3-3. Logisch, gezien het feit dat de spelersgroep nog niet compleet is. Indien het een 5-3-2 wordt hoop ik op nog twee CV’s, een spits en een 10. Dan heb je met aanvulling van de jeugd een leuk team staan. Schwirten mag van mij indien fit dan de strijd aangaan voor de 10 positie.3 juli 2026 om 12:363 juli 2026 om 13:043 juli 2026 om 15:23

JuiceyJJ schreef:
Ben ik de enige die zich ergert aan de inhoudloze berichten van www.kmpl.nl?. Mooie website maar daar is ook alles mee gezegd en gedaan.3 juli 2026 om 16:15

PaulG schreef:mee eens. Deze site is een site voor zeurders. Ik hoop dat kmpl dat niet wordt.
Ik vind Koempel juist erg goed. Positieve verhalen en ik word er echt vrolijk van. Op dit moment is er gewoon niet veel nieuws, maar als het er is staat het er op. Leuk ook zoveel foto’s van de oefenwedstrijd. Prima als je blij wordt van negativiteit verspreiden, ik wordt blij van kmpl.nl en andere positievelingen.3 juli 2026 om 16:46