☰
☰
Hutch
Ik vind het merendeel van de reacties naar aanleiding van het potje van gisteren zwaar overdreven. Bij vlagen op het hysterische af.

Goed was anders, je kan wat vinden van de vorm van een aantal spelers en het systeem, maar de wil om er het beste van te maken heb ik absoluut gezien. En de bereidheid vanaf de bank dingen om te zetten ook.

Zoals met alle jong teams was de tegenstander wat sterker dan gehoopt, maar heeft meer te maken met de overspannen verwachtingspatronen van sommigen.

Ik denk dat dit de moeilijkste potjes zijn. De verwachting dat je dit wel even klaart, de lauwe ambience die daaruit volgt, en dan ook nog een harde kern die besluit niet mee te doen - het helpt allemaal niet mee. En als je dan ook nog 100% kansen om zeep gaat helpen is het sjagrijn na afloop groot.

Maar we staan op plek 7, Parijs is ver - er is genoeg om voor te voetballen. Stug doorgaan dus.
gisteren om 12:24 - 10 oktober 2026 om 12:24 # 426081
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
maandag 19 oktober 2026 om 20:00

Jong FC Utrecht

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement