☰
☰
Hutch
Als de Ultra's echt een punt willen maken, verenigen ze zich met fans van andere KKD-clubs, en laten ze eens onderzoeken of de voorwaarden waaronder de Jong Teams nu deelnemen wel legaal zijn. De mogelijkheid van samenstelling te wisselen heeft de grootst mogelijk competitievervalsende effecten. Niet alleen is het voor tegenstanders onduidelijk hoe het Jong-team dat zij treffen er uit gaat zien, ook is het mogelijk voor spelers uit deze teams binnen een weekend te scoren voor twee verschillende ploegen en kunnen schorsingen opgelopen in de KKD uitgezeten worden bij een potje van het eerste, simpelweg door ze dan op een wedstrijdformulier te zetten. Bij een volgende competitieronde in de KKD kunnen ze dan weer meedoen.

Ik kan me voorstellen dat dat hartstikke illegaal is. Zoekt dat uit, en pak Zeist juridisch aan - dan bijt je van je af. Je eigen team de broodnodige steun onthouden is alleen leuk voor de concurrentie.
gisteren om 16:33 - 9 oktober 2026 om 16:33 # 425786
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
maandag 19 oktober 2026 om 20:00

Jong FC Utrecht

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement