☰
☰
Hutch
harigejoop schreef:
Kevin1 schreef:
harigejoop schreef:
Hopelijk die sjeng en Penders in de zomer weg,brandhout.
4 oktober 2026 om 16:27
Jij wilt wel zielig en alleen thuis zitten als je bij een kleine tegenslag al iedereen eruit wilt hebben… Noem jij jezelf supporter of ben je gewoon een triest figuur die je alleen hoort als ze verliezen
4 oktober 2026 om 16:31
Ik ben geen meeloper zoals de meeste hier. Als je goed kijkt zie je dat dit op lange termijn alweer niks oplevert. Op deze manier haal je geeneens play-offs. Gaat zich om de manier waarop. Krijg Sibum vibes en maar vasthouden aan iets wat niet werkt,ook die lange ballen op Anthony slaan nergens op.
4 oktober 2026 om 16:33

Ja man, jij bent een echte Robin Hood. Schouderklopje voor jezelf.

Iedereen ziet dat dit zo niet werkt, maar we missen vandaag Bentoumi, Mensah en Khaldi. De spelers die gehaald zijn om achter de spitsen het verschil te maken. En dat benoem jij niet.

Begrijp ik wel - het onderbouwt je verhaal niet en het is altijd fijn om na iedere nederlaag 'I told you so' te kunnen roepen, maar het is wel een omstandigheid die je gewoon moet meewegen.

gisteren om 16:52 - 4 oktober 2026 om 16:52 # 425545
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 9 oktober 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Jong PSV

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement